Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכלל לא, לרמקול יש נצילות - כמה כוח הוא מנצל לעומת הדציבלים שהוא מפיק

יש רמקולים שיישמעו טוב וחזק עם קצת כוח, יש רמקולים שייצטרכו הרבה כוח בשביל להישמע טוב וחזק.

בדרך כלל רמקולים שיכולים לעמוד בהספקים גבוהים, צורכים הספק מכובד כדי להישמע חזק וטוב , אך מניסיון לא זה המצב עם הפיוניר.

 

בהשוואה ישירה בין הרוקפורד לפיוניר, הפיוניר דופק חזק יותר, עם אותה כמות של כוח

מהסיבה הפשוטה שהשוואתי אותם באותו הרכב עם אותה ההגברה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מאוד מקווה שמי שהמליץ פה על ה HED12 של סרווין יודע על מה הוא מדבר

כי אני שמעתי אותו עם מגבר לא רע, אומנם לגבי נתוני התיבה איני יודע (הוא בא עם תיבה לא?)

אך הוא היה מזעזע בטירוף

לא היתי חושב פעמיים אלה לוקח את הפיוניר.

 

בנוגע להשוואה של הפיוניר לעומת הרוקפורד, שוב. לא סבלתי את הרוקפורד הזה פשוט חלש ופשוט לא יפה, אומנם זאת דעתי.. אז תעשה את החשבון שלך

 

ודרך אגב, זה לא רלוונטי אם הוא יתן ל305 של פיוניר רק 200 אר אמ אס למרות שזאת חצי מהעוצמה שלו, הוא עדיין יעבוד טוב

 

אני לא מבין אותך אתה חושב שמי שיושב פה מדבר סתם תגיד לי?? :mad:

 

שמעתי את הסרווין עם מונובלוק של רוקפורד(לא זוכר דגם אבל נדיר) ופעם עם מגבר של ליטנייג אודיו ושניהם נישמעו ניפלא..

 

למה להגיד סתם שטויות..

 

אני הייתי הולך על הסרווין...

 

 

אחי אתה עושה טעות בזה שאתה הולך על הרוקפורד.. :wink:

פורסם

אני לא מבין אותך אתה חושב שמי שיושב פה מדבר סתם תגיד לי?? :mad:

 

שוב, אמרתי לך זה הניסיון שלי עם המוצר

 

ובהקשר לציטוט, כבר היו דברים.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
עכשיו קישקשת, איך בידיוק אתה משווה סאב של 400 אר אמ אס לסאב של 150-200

וטוען טענה נכזבת שהוא יותר חזק? :)

 

 

אתה מוזמן לבוא ולשמוע...

פורסם

ploni- אתה לא באמת חושב שהיתי מגיב ככה ללא ניסיון אישי עם שני המוצרים ובהשוואה אחד על אחד נכון?

 

 

עריכה: שוב פלוני, מצטער אבל הדיסלקציה שלי ניכנסה פה לתמונה והשפיעה

אתה מדבר בכלל על ה304 של פיוניר ואני דיברתי על ה305, השוואה ישירה בין ה304 לרוקפורד הזה אין לי, מצטער מאוד שלא הבנתי את התמונה כמו שצריך :(

אף אחד לא מושלם !

 

אבל בנוגע ל304, האם הוא קיבל הגברה של 300 אר אמ אס כשהשוות עוצמה עם הרוקפורד?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
ploni- אתה לא באמת חושב שהיתי מגיב ככה ללא ניסיון אישי עם שני המוצרים ובהשוואה אחד על אחד נכון?

 

 

עריכה: שוב פלוני, מצטער אבל הדיסלקציה שלי ניכנסה פה לתמונה והשפיעה

אתה מדבר בכלל על ה304 של פיוניר ואני דיברתי על ה305, השוואה ישירה בין ה304 לרוקפורד הזה אין לי, מצטער מאוד שלא הבנתי את התמונה כמו שצריך :(

אף אחד לא מושלם !

 

אבל בנוגע ל304, האם הוא קיבל הגברה של 300 אר אמ אס כשהשוות עוצמה עם הרוקפורד?

 

אחי....הנה נסיון אישי ( סתכל בתמונה...מצד ימין פיוניר 600W מצד שמאל רוקפוקד הדגם המדובר...הקטנתי את התמונה בכוונה...)

אני לא מתווכח חס וחלילה עם הנסיון שלך או של אף אחד אחר פה...

אבל אני חושב שאני יודע על מה אני מדבר....ואני שומע הבדל ענקי בין השניים !

tn_HPIM0284.JPG

פורסם

אויש, תן לי לנחש

לא מדובר פה בהגברה של 300 אר אמ אס כפי שהיצרן ממליץ לפיוניר ?

ולאיזה תדר מכוון התיבה של הפיוניר ? והיא מותאמת להגדרות יצרן נכון?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
ploni- אתה לא באמת חושב שהיתי מגיב ככה ללא ניסיון אישי עם שני המוצרים ובהשוואה אחד על אחד נכון?

 

 

עריכה: שוב פלוני, מצטער אבל הדיסלקציה שלי ניכנסה פה לתמונה והשפיעה

אתה מדבר בכלל על ה304 של פיוניר ואני דיברתי על ה305, השוואה ישירה בין ה304 לרוקפורד הזה אין לי, מצטער מאוד שלא הבנתי את התמונה כמו שצריך :(

אף אחד לא מושלם !

 

אבל בנוגע ל304, האם הוא קיבל הגברה של 300 אר אמ אס כשהשוות עוצמה עם הרוקפורד?

 

הם שניהם קיבלו את אותה העוצמה...אני לא יודע כמה במספרים..

אבל בטוח שלא 300...

ואין דבר בנאדם לא שמת לב....התפלאתי כבר...חשבתי שאני לא שומע טוב...חח..

לגבי ה305 אם מדובר על הדגם של ה 800 וואט..השחור..

אני כמעט בטוח שאם הוא לא ברמה של הרוקפורד הוא יהיה יותר חזק ממנוץץ

בכל מקרה אני לא חושב שה305 נופל מהרוקפורד...אם כבר להפך...

אבל כאן באמת שאני לא יכול להחליט..זו רק השערה..

יאללה...שיהיה שבת שלום..

פורסם

RECOMMENDED ENCLOSURES

 

Sealed - 1.5 ft^3

Ported - 1.65 ft^3 (3" diameter, 6" long)

4th order bandpass - 0.9 ft^3 sealed, 0.9 ft^3 ported (3" diameter, 5" long)

 

Pioneer ts305c

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...