Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה סאב עדיף לקנות?

 

את הרוקפורד RFZ3412 או את אחד מהפיונר (800W/600W)?

 

לי חשוב יותר האיכות מאשר העוצמה כי גם ככה הסאב יקבל באיזור ה200W RMS ולא יותר.

 

תודה מראש

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הרוקפורד הוא 150W RMS , הוא לא יסרף אם הוא יקבל קצת יותר ( 200W)?

אתה לא חייב לכוון את הגווין עד הסוף

אבל שמע, עדיף שתשמע את הסאבים האלה, ומה שנשמע לך יותר טוב, תרכוש, תגיע למפגש בשבת ואנשים יעזרו לך שם..

פורסם

לא חושב שיש לך חשש לשריפה, אך הוא יגיע פחות או יותר לגבולותיו

ובהקשר למה עדיף, העדפה שלי היא הפיוניר, אך כל אחד והטעם שלו תצטרך לשמוע את שניהם כדי להחליט.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
איזה סאב עדיף לקנות?

 

את הרוקפורד RFZ3412 או את אחד מהפיונר (800W/600W)?

 

לי חשוב יותר האיכות מאשר העוצמה כי גם ככה הסאב יקבל באיזור ה200W RMS ולא יותר.

 

תודה מראש

 

לי יש גם את הפיוניר 600 וגם את הרוקפורד הדגם הזה בדיוק...

אם אתה שואל אותי...אי אפשר בכלל להשוות את האיכות והעוצמה של הרוקפוקד לפיוניר..

כמובן שהרוקםורד הרבה הרבה הרבה יותר טוב...

פורסם

עכשיו קישקשת, איך בידיוק אתה משווה סאב של 400 אר אמ אס לסאב של 150-200

וטוען טענה נכזבת שהוא יותר חזק? :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יש לי את שתי הסאבים האלו (במארז כפול האמת שני רכבים שונים) אבל גם כשחיברתי כל אחד לחוד הפיוניר חזק יותר,מדוייק,אבל פחות מהרוקפורד

והרוקפורד אמור להספיק למערכת עם קומפוננט ברמה גבוהה (דוטק למשל) ולא למי שמחפש פיצוצים ולשבור חלונות של בתים שאתה עובר לידם.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

הבחור הולך להגביר את אסאב עם מגבר שמסוגל לתת 200RMS לכן הרוקפורד יותר מתאים לו כי הוא ינצל אותו עד תום לעומת הפיוניר שיגיע רק לחצי מעוצמתו, מה גם שהרוקפורד אומנם יותר חלש אך יותר איכותי.

פורסם

אם חשובה לך האיכות הייתי ממליץ לך על סרווין-ווגה HED-12".

ממה ששאלת הייתי הולך על הרוקפורד, אבל מתוך השוואה בין הרוקפורד לסרווין (אותם מחירים) הייתי הולך על הסרווין.

פורסם

קודם כול הסאב הזה של רוקפורד מאוד מאוד חלש והוא לא משהוא בכלל הפיונירים עדיפים..

 

אבל אם זה תלוי יותר באיכות אז הייתי הולך על סרווין כמו שאבי אמר זה כיי טוב..

 

הסרווין הסאב הכי איכותי בין הפיוניר והרוקפורד..

 

ד''א

 

PUNTO אחי גם אתה מצוטט מילים של 2PAC חחח כבוד 8)

פורסם

אני מאוד מקווה שמי שהמליץ פה על ה HED12 של סרווין יודע על מה הוא מדבר

כי אני שמעתי אותו עם מגבר לא רע, אומנם לגבי נתוני התיבה איני יודע (הוא בא עם תיבה לא?)

אך הוא היה מזעזע בטירוף

לא היתי חושב פעמיים אלה לוקח את הפיוניר.

 

בנוגע להשוואה של הפיוניר לעומת הרוקפורד, שוב. לא סבלתי את הרוקפורד הזה פשוט חלש ופשוט לא יפה, אומנם זאת דעתי.. אז תעשה את החשבון שלך

 

ודרך אגב, זה לא רלוונטי אם הוא יתן ל305 של פיוניר רק 200 אר אמ אס למרות שזאת חצי מהעוצמה שלו, הוא עדיין יעבוד טוב

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

למה אתה מתכוון שהרוקפורד חלש?

גם ככה אני יתן לפיוניר או לרוקפורד 200W אז שתיהם יהיו אותה עוצמה לא?

לי יותר חשוב האיכות


×
×
  • תוכן חדש...