Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא ישקר, קיבלתי מלא הצאות בפרטי, אבל יש לי שכל ולא מזיז לי כל אלה שאומרים שמוצר מסוים הוא הכי טוב בעולם, אני באמת מסתכל על נתונים וכמובן קודם בודק, שומע, ורואה, דוגמה הכי טובה זה הסט של הקומפוננט, הרבה ניסו לדחוף לי בפרטי כל מיני חברות וכל מיני סטים ואף אחד חוץ מבן אדם אחד לא הזכיר או המליץ על הבוסטון אבל שמעתי אותו ואהבתי אותו יותר מכל סט אחר ששמעתי וישר לקחתי בי לשאול שאלות, ממכם אני לוקח את הידע וכמובן שבצורה כלשהי את ההמלצות אבל בסוף אני היחידי שלוקח החלטה עם עצמי

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

  • תגובות 785
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני עם דויד בעיניין של XS POWER ממזמן התעניינתי במצברים חיפשתי אופטימה המחיר היה יקר לתמורה

אחרי זה עברתי להזמנה מחו"ל אישית של קינטיק ובסוף למזלי יצא לי ליפול על הזמנה קבוצתית שארגנו פה בארץ

והתקנתי לרכב הקודם (של ההורים) את אותו מצבר מצבר. עד היום שנה וחצי אחרי המצבר לא מראה שום עייפות ומרוצה ממנו.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

חברים יקרים מישהו יודע עם כיום יש יבואן למגבי

 

ZAPCO

 

GENESIS

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

חברים יקרים שאלה די חשובה ודחופה, יש לי בעיה עם המגבר של הסאב שלא הגיע במשלוח וזה נדחה לעוד בערך חודשיים

 

המגבר המדובר הוא של JL AUDIO

 

1000/1v2

 

http://www.jlaudio.com/1000-1v2-car-audio-slash-v2-amplifiers-98086

 

עכשיו מה שקורה הגיע למלאי המגבר החדש שלהם הדיגיטלי שהוא גם יותר חזק

 

HD1200/1

 

http://www.jlaudio.com/hd1200-1-car-audio-hd-amplifiers-98250

 

מישהו שמבין יכול בבקשה להגיד לי עם זה בסדר לקחת את המגבר הזה או לחכות למגבר השני, היבואן טוען שעדיף את זה מהסיבה שזה רק סאב והמגבר הדיגיטלי יעשה את העבודה בצורה טובה יותר כי הוא גם יותר חזק, תודה

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

בחור פה אמר שהוא ראה את עודד פותח השרשור מכין רכב לתצוגה של חברת BOSTON ,למה אף אחד לא מתייחס לזה ?

אולי באמת כל השרשור הזה חרטה אחת גדולה ? ואני לא מתייחס כרגע לוויכוחים שלכם.

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם
בחור פה אמר שהוא ראה את עודד פותח השרשור מכין רכב לתצוגה של חברת BOSTON ,למה אף אחד לא מתייחס לזה ?

אולי באמת כל השרשור הזה חרטה אחת גדולה ? ואני לא מתייחס כרגע לוויכוחים שלכם.

 

מה קורה עם זה באמת? יותר מעניין לא?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לכל המשתתפים בדיון -

 

מדיון זה הוסרו כ-100 תגובות שהיו לא רלוונטיות לנושא השרשור.

כל הכבוד ליבואני האודיו המכובדים, שמתעסקים עם מערכות של 50 אלף ש"ח ויותר אבל מטרידים משתמשים בהודעות פרטיות ומטרילים שרשורים כמו אחרון הסוחרים בשוק. ממש, יופי של כבוד אתם עושים לתחום.

 

השרשור הזה נשאר פתוח רק בגלל שבאמת מעניין אותי לראות מה ייצא ממערכת של 50 אלף ש"ח. כל תגובה אינטרסנטית או כזאת שתחשד כאינטרסנטית תימחק משרשור זה מיידית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

טוב,



 

אחרי שכל הזוהמה יצאה החוצה, נמשיך - אולי נתחיל מהתחלה.

 

עד כמה שאני זוכר -

 

HU - אלפיין W910

סאב - JL W7 13 אינטש עד כמה שזכור לי.

מונובלוק - או ה1000\1 או ה1200 החדש של JL.

 

השרשיר התפוצץ כשהגענו למצברים והטענה כאן היתה XS POWER בצורה חד משמעית.

 

אני גם אציע לפותח השרשיר להתייעץ בנושא כאן עם ספונסר פורום של VARTA - לא זוכר את שמו אבל בן אדם מאוד נחמד.

 

אם צביקה (המאסטרו) יודע על מי מדובר, אשמח אם תוכל לכוון את פותח השרשיר כלפיו.

 

לגבי סט קדמי והגברה - כבר המלצתי כאן על כמה דברים אבל לא אחזור על זה.

 

פותח השרשיר פנה אליי בהודעה פרטית והצעתי לו את הייעוץ שלי במידה וירצה בכך וגם בהשמעה פרטית של המערכת ברכב הראשי שלי.

 

------------- הודעה אישית ----------------

 

לכל אלו שהדיינו איתי אתמול לפני שהשרשיר נמחק, אין טעם לחזור על זה ואין טעם שננסה לגשר על הפערים בינינו, כבר הבנתי שזה לא יקרה.

 

אני מעכשיו נותן את הדעה שלי, הדעה האישית שלי בלבד ואם אני אשאל כאן שאלה -> אני לא מחפש לפתוח ריב, אני מחפש תשובה.

 

סוף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אחרי כל השוק פישפשים שהלך פה, אני הייתי רוצה להגיד תודה לעודד על הפתיחה של השירשור. כל הכבוד על האומץ (כן, אומץ)

אני מת לראות גם מה יהיה עם מע' ב-50 אלף. בשנות ה-90 ראיתי מע' ב-70 אלף, על מכונית ב-30 אלף. לכן השירשור לא מפתיע אותי.

 

עודד, אני מתנצל שההודעה שלי היא אוף-טופ גמור.

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם

ה-HD1200 אינו מגבר דיגיטלי אלא במגבר עם טופולוגיה קלאס D

בדיוק כמו ה-1\1000,שניהם משתמשים בטכנולוגיית RIPS

של JL,סידרת ה-HD היא ספינת הדגל של מגברי JL

שבה נעשה דגש על צימצום הגודל הפיזי של המגברים ושיפור הטכנולוגיה

עד כה זכתה הסידרה בביקורות טובות

ולדעתי אין סיבה שלא תלך על ה-HD1200 בנסיבות העניין

או לחילופין על כול מגבר אחר מתאים.

פורסם
בחור פה אמר שהוא ראה את עודד פותח השרשור מכין רכב לתצוגה של חברת BOSTON ,למה אף אחד לא מתייחס לזה ?

אולי באמת כל השרשור הזה חרטה אחת גדולה ? ואני לא מתייחס כרגע לוויכוחים שלכם.

 

חברה ?:|

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם
בחור פה אמר שהוא ראה את עודד פותח השרשור מכין רכב לתצוגה של חברת BOSTON ,למה אף אחד לא מתייחס לזה ?

אולי באמת כל השרשור הזה חרטה אחת גדולה ? ואני לא מתייחס כרגע לוויכוחים שלכם.

 

כפי שכבר אמרתי ומבלי לפגוע, מי שחושב שהשרשור הזה הוא חרטה אז הוא מוזמן לא להגיב ולצאת מהשרשור, אני לא חייב להוכיח לאף אחד שום דבר וגם התמונות של הציוד שקניתי היה מיותר להעלות לכאן אבל עשיתי את זה בשביל לסתום לכמה אנשים שחשבו כך את הפה אבל כניראה שיש עדין אנשים שמשועממים, אז שוב אני מבקש מי שלא רוצה להשתתף ולעזור מוזמן לצאת מהשרשור ובפעם המיליון אין לי שום קשר לאף רכב תצוגה של בוסטון!

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם
ה-HD1200 אינו מגבר דיגיטלי אלא במגבר עם טופולוגיה קלאס D

בדיוק כמו ה-1\1000,שניהם משתמשים בטכנולוגיית RIPS

של JL,סידרת ה-HD היא ספינת הדגל של מגברי JL

שבה נעשה דגש על צימצום הגודל הפיזי של המגברים ושיפור הטכנולוגיה

עד כה זכתה הסידרה בביקורות טובות

ולדעתי אין סיבה שלא תלך על ה-HD1200 בנסיבות העניין

או לחילופין על כול מגבר אחר מתאים.

 

תודה רבה גבר על העזרה, אני יקח את הדגם החדש שלהם זה גם מה שאדי אמר לי, כמו כן אני שמח שכל הרעש שהיה כאן נגמר ומקווה שלא יחזור כי זה לא מכובד

 

אני חייב גם עם כבר להודות כאן לכמה חברים שבאמת עוזרים לי באופן קבוע ואכפת להם עם זה כאן בפורום ועם זה מחוצה לו ועושים את זה ללא שום אינטרס אישי או משהו כזה

 

כמו AUDIO KING שהוא באמת מלך ונותן לי כאן תשובות מאוד ברורות

 

fastgt (רועי) שהוא גם מלך ועוזר לי מלא ומקדיש לי מזמנו

 

SCOOB (מור) התותח שגם זמין בשבילי לגבי כל שאלה

 

ואני חייב לציין ולהגיד תודה ענקית מכל הלב, ל lanosforce (אדי) ובניגוד לכל מה שהלך כאן וכל מה שראיתי שרשמתם ושוב אני לא יודע מה הסיפור שלו עם כמה כאן וזה כמובון גם לא הענין שלי, רציתי להגיד את דעתי האישית

 

אדי הרבה עוזר לי כאן וגם בפרטי כשפניתי אליו, הוא עונה לי על כל שאלה באופן מאוד מאוד מקצועי ולפי דעתי יש לו ידע מאוד גדול, אני חייב לציין שחוץ מלענות לשאלות שלי הוא לא אמר משהו רע על אף אחד כאן או משהו רע על אחד החברות, ההיפך ששאלתי אותו על חברות מסוימות אז בניגוד למה שראיתי שרשמו כאן אני חייב לציין שהוא נתן חוות דעת מאוד טובות ושוב אני אומר הוא לא ניסה לדחוף לי חברה מסוימת רק ענה לשאלות ששאלתי אותו בצורה המקצועית ביותר, כמו כן הזמין אותי לבוא לשמוע אצלו את מה שמותקן לו ברכב, אז שוב אני אומר לא יודע מה הסיפור כאן בניכם חברי פורום יקרים ואני גם לא נכנס לזה או מתערב חס וחלילה אבל זו הדעה שלי והאמת שלי, אז אדי שוב אומר לך תודה רבה על כל העזרה, אתה תותח! הפורום זקוק לאנשים עם ידע כמו שלך וכמו של עוד כמה.

 

וכמובן תודה רבה גם לכל שאר חברי הפורום

 

לבינתים אני קורא הרבה בארץ ובחו"ל על כמה חברות של מגברים וכמה דגמים ובקרוב ארשום ואבקש את העזרה שלכם מה ניראה לכם מומלץ על סמך נתונים ואז סוף סוף תתבצע ההתקנה, לבינתים תודה ולילה טוב

 

תזכורת קטנה לגבי הציוד שכבר יש לי ונקנה

 

דאבל דין ALPINE INA-910R

 

קומפוננט לקדימה ולאחורה BOSTON ACOUSTICS SPZ60

 

סאב JL AUDIO 13W7

 

מגבר לסאב JL AUDIO HD1200/1

 

קבל של רוקפורד הכי טוב שלהם 10 FARD

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

טוב,



 

השרשיר התפוצץ כשהגענו למצברים והטענה כאן היתה XS POWER בצורה חד משמעית.

 

אני גם אציע לפותח השרשיר להתייעץ בנושא כאן עם ספונסר פורום של VARTA - לא זוכר את שמו אבל בן אדם מאוד נחמד.

 

אם צביקה (המאסטרו) יודע על מי מדובר, אשמח אם תוכל לכוון את פותח השרשיר כלפיו.

 

סוף.

 

לגבי VARTA אני מכיר את המנכל רן שביב אבל אני לא בטוח לגבי המצבר אופיטמה הצהוב שיוכל לעשות את העבודה, לגבי זה אני יתעסק בשלב מאוחר יותר

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555


×
×
  • תוכן חדש...