Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חדש פה בפורום,יש לכם פה אחלה פורום חברים!!בגדול אני צריך את העזרה שלכם בבחירת רכב,יש לי בין 15-20 אלף שקלים להשקיע ואני צריך רכב "מנהלים"\משפחתית גדולה כי אני אוהב מכוניות גדולות שנראות מכובד,זה יהיה האוטו הראשון שלי ואני רוצה שהוא יהיה כמה שיותר אמין,ועדיף גם אם ההגה שלו יוכל לזוז קדימה ואחורה(כמו בסיאט לאון למשל) כי אני בחור די גבוה.

תעזרו לי בבקשה

מהאירופאיות רק מונדיאו!

 

היחידה שמשלבת נוחות נסיעה טובה והתנהגות ומושבים מעולים שמתאימים למגודלים.

והיחידה מהמנהלים האירופאיות שבאמת אמינה(חלק נרחב מהמכלולים משותפים עם מאזדה 6)הטיפולים זולים,אין רצועת טיימינג,הביטוח זול.

החיסרון היחידי שהיא שותה יחסית לא מעט דלק 1:8 בתוך העיר ובסביבות 1:10-10.5 בבינעירוני.

וגיר בעל אופי פעולה מעט גס ומיושן-אם כי לא נוראי כמו ב-AL4 של הצרפתיות.

 

הן נסחרות באיזור ה-20K ואפילו פחות.

 

חשוב כמובן לבדוק את מצב הגיר(כמו בכל משומשת בת עשור) שבניגוד למה שרוב האנשים חושבים דווקא מגלה אמינות טובה ושורד יפה.

 

ממליץ בחום.

turboy

פורסם

לא מעניינות אותי רק אירופאיות....מעניינים אותי כל הרכבים שיכולים להתאים לי,אירופאיות,יפניות,קוריאניות,כל רכב שיכול להתאים לי יעניין אותי:)

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

פיג'ו 406

 

מצטרף לדעה של החברה לפני

אוטו אחד הנוחים ועלות אחזקה לא יקרה במיוחד

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם
פיג'ו 406

 

מצטרף לדעה של החברה לפני

אוטו אחד הנוחים ועלות אחזקה לא יקרה במיוחד

מצטרף גם! זה הרבה אוטו במעט כסף!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

בעולם של דלק שעולה 8.11 ש"ח לליטר, אנשים ממהרים להיפטר ממכוניות המנהלים.

 

ממליץ לך להסתכל גם על מכוניות שעולות 35K. יש מצב טוב שאם תציע 20K תקבל את אחד הרכבים...

פורסם

בניגוד לרוב פה, אני דווקא לא הייתי הולך על ה-406. הגובה שלי הוא 1.94 והרגשתי מאוד לא נוח ברכב הזה משנתון 01. בנוסף הדגם של 1.8 ליטר (שהוא אגב הנפוץ יותר) הוא עגלה פשוט כך. תוסיף לרשימה גם חוסר עמידות כללי של חלקי פנים באקלים המקומי וגיר אוטומטי מטומטם שלא אוהב להאריך חיים. בקיצור לא הייתי ממהר לחפש אחת כזאת.

 

בעולם של דלק שעולה 8.11 ש"ח לליטר, אנשים ממהרים להיפטר ממכוניות המנהלים.

 

ממליץ לך להסתכל גם על מכוניות שעולות 35K. יש מצב טוב שאם תציע 20K תקבל את אחד הרכבים...

1+

העצה הכי טובה שקיבלת עד עכשיו.

×
×
  • תוכן חדש...