Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים רכים 195/60R15


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מחפש צמיגים רכים במידה של 195/60R15 לטויוטה קורולה 2007 - 88V.

עד היום היה לי ברידג'סטון B390. משום מה הם נסדקים בדפנות מהר.

האם יש למישהו המלצה, מניסיון, על צמיגים איכותיים רכים יותר?

תודה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין קשר בין רכות הצמיגים להתייבשות.

לא רשמת כמה הצמיגים הנוכחים נסעו וכמה זמן הם מורכבים על הרכב.

בעיקרון, B390 נחשבים לצמיגים טובים מאוד.

אתה יכול לנסות CONTINENTAL CONTI PREMIUM CONTACT או GOODYEAR EXELLENCE.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הצמיגים מורכבים ברכב 3.5 שנים. יש להם די "בשר" אבל מתחילים להיווצר סדקים דקים בדפנות הצמיגים.

פורסם

אם הרכב חונה בשמש, אני לא מכיר צמיג שלא יתייבש אחרי 3.5 שנים.

אכן, הצמיגים שהמלצתי הם צמיגי קיץ.

אני לא רואה שום סיבה מיוחדת להתעקש על צמיגי ALL SEASON .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

צמיג העשוי תרכובות רכות יותר יתייבש מהר יותר, אבל העניין העיקרי כפי שכבר צוין הוא אופי השימוש: חניה בצל, נהיגה עדינה, הקפדה על לחץ אוויר, סבב גלגלים בעתו ורצוי גם מריחת סיליקון או ספריי סיליקון ייעודי על דפנות הצמיגים - יעזרו לעכב את תהליך ייבוש הצמיגים, עד לניצול אורך החיים המלא של הצמיג בחלק מהמקרים (עד ארבע שנים).

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
צמיג העשוי תרכובות רכות יותר יתייבש מהר יותר, אבל העניין העיקרי כפי שכבר צוין הוא אופי השימוש: חניה בצל, נהיגה עדינה, הקפדה על לחץ אוויר, סבב גלגלים בעתו ורצוי גם מריחת סיליקון או ספריי סיליקון ייעודי על דפנות הצמיגים - יעזרו לעכב את תהליך ייבוש הצמיגים, עד לניצול אורך החיים המלא של הצמיג בחלק מהמקרים (עד ארבע שנים).

 

בתור מהנדס פולימרים אני יכול לומר שההמלצה פשוט טיפשית.

מריחת "סיליקון" (זה לא באמת סיליקון..) או שימוש בכל תכשיר אחר ל"שמירה והברשת הצמיגים" רק תשיג את המטרה ההפוכה (אלא אם כן אתה מתרשם רק המהראה של הצמיג).

השמן המיניראלי (זה מה שהתכשירים הנ"ל מכילים) חודר לתוך שכבות הגומי ומנפחות אותו, מה שגורם ליותר "נפח חופשי" וע"י כך מאפשר לחדירת חמצן לשכבות החיצוניות של הצמיג.

אותו החמצן, בשילוב עם חום (קרינת השמש/חיכוך) יוצרים דגרדציה של הגומי (תהליך פירוק) וכתוצאה מכך נוצרים סדקים בדופן הצמיג.

כאשר אתה מורח שמן על הסדקים אתה בעצם מעלים אותם, אך רק וויזואלית, הם עדיין שם רק שהחלקת את פני השטח (השמן ממלא את חלל הסדק ולכן האור לא מתפזר).

אותו השמן כעת יכול לחדור אפילו עמוק יותר אל תוך הפולימר ולהמשיך את תהליך הפירוק של הצמיג ביעילות גבוהה יותר.

 

לעיניינו של פותח השרשור,

שלוש וחצי שנים של שימוש זה דיי הרבה לצמיג ובהחלט רצוי להחליפו.

הסדקים כמו שכבר הבנת הם לא תוצאה של צמיג לא תקין/ לא יכותי/ קשה מידי, אלא פשוט נובעים מתכונות החומר.

נגד פירוק הגומי אין מה לעשות (אלא אם כן אתה מוכן לאפסן את הרכב באווירת חנקן ולא להשתמש בו, אז הם יחזיקו לך הרבה יותר זמן).

 

אני אישית ממליץ על צמיגי Kleber, התקנתי אותם בעבר בטויוטה קורולה 2003 והייתי מרוצה מאוד, נוחים, אוחזים טוב ושקטים.

פורסם

שני הדגמים מצויינים, על קונטיננטל כבר המלצתי לך,

גם פירלי P7 צמיג טוב מאוד.

לקורולה שלך כל הדגמים שעלו כאן בשרשור מספיקים מעל ומעבר.

תמצא צמיגים טריים, במחיר טוב ותתחדש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

Continental 88V TL ContiPremiumContact 2

אלה הצמיגים המורכבים על רכבי(הסוזוקי)

צמיגים שהרכבתי אצל אנטון ביפו ב12.11

הצמיגים שקטים אוחזים היטב ביבש ורטוב.

המלצה : קניה.(1600 לרביעיה)

גילוי נאות: אין לי אותם מספיק על הרכב כדי להגיד כמה זמן יחזיקו.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם
בתור מהנדס פולימרים אני יכול לומר שההמלצה פשוט טיפשית.

מריחת "סיליקון" (זה לא באמת סיליקון..) או שימוש בכל תכשיר אחר ל"שמירה והברשת הצמיגים" רק תשיג את המטרה ההפוכה.

 

אם ההנחה שמודגשת באות שמנה נכונה (ולצערי, עבור רוב ה"תכשירים" הנמכרים היא אכן נכונה) - אז טענתך נכונה. אם לא - אז לא. שימוש בסיליקון אמתי, שניתן להשיג אצל חלק מהצמיגאים וגם בתכשירים האיכותיים (כמו זה של STP) כן עוזר, ונעשה בו שימוש גם בתהליך הייצור של רוב הצמיגים. אם אין - גם שטיפה קלה במים משיגה אפקט לא רע!

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אם ההנחה שמודגשת באות שמנה נכונה (ולצערי, עבור רוב ה"תכשירים" הנמכרים היא אכן נכונה) - אז טענתך נכונה. אם לא - אז לא. שימוש בסיליקון אמתי, שניתן להשיג אצל חלק מהצמיגאים וגם בתכשירים האיכותיים (כמו זה של STP) כן עוזר, ונעשה בו שימוש גם בתהליך הייצור של רוב הצמיגים. אם אין - גם שטיפה קלה במים משיגה אפקט לא רע!

 

שוב טעות.

סיליקון זה יסוד.

אשמח באם תתן דוגמא קונקרטית למוצר מסויים ואולי ניתן להשיג עליו מידע.

על כל מקרה, אין ולא יהיה חומר אשר עוצר את הזמן, הכל בלוף ואחיזת עיניים.


×
×
  • תוכן חדש...