Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אתר לבגדים www.famemarket.com-מקורי או מזוייף ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב מצאתי את האתר www.famemarket.com , אני מחפש קפוצ'ונים של "אברקומבי" בארץ נורא יקר .

 

האם הבגדים באתר הם מקוריים או מזוייפים ? , דרך התשלום לאחר הקנייה היא באמצעות "ווסטרן יוניון" או העברה בנקאית .

 

הם לא מכבדים כרטיסי אשראי או פייפאל - נראה לי חשוד משהו ? .

 

דבר שני המחירים שלהם יחסית זולים , לחנויות בארץ ואפילו יחסית לחנויות בארה"ב .

 

התשלום מועבר לסין , הם יושבים בסין .

 

האם למישהו יש ניסיון חיובי או שלילי עם האתר הזה - לא הצלחתי למצוא תגובות בגוגל נגד האתר .

 

אני מפחד לבצע העברה לאחר קנייה ולא לקבל את המוצר שאני מזמין , או לקבל זיוף .

 

תודה מראש ושבוע טוב .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

אתר אינטרנט שלא מוכן לקבל כרטיס אשראי או פייפאל, לא מגיע לו לקבל אפילו אגורה שחוקה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תודה על התגובות , אני אכן לא אקנה באתר הזה או באתרים שאין אפשרות לשלם עם פייפאל .

 

בחיפוש בגוגל מצאתי עוד מספר אתרים שמוכרים "רפליקה" של אברקומבי , הוליסטר , ראלף לורן , טומיהילפינגר וכו' .

 

 

לדוגמא קפוצ'ון של אברמקומבי לגברים עם רוכסן עולה כ- 25$ - יחסית זול , זה אומנם חיקוי - אך לפי התמונות נראה חיקוי ברמה גבוהה - אך עלות המשלוח לארץ היא מעל 30$ , ובדקתי את עלות המשלוח לפריט במספר אתרים שונים בסין שמוכרים לפי מה שראיתי כמעט את אותם המוצרים .

 

בגלל עלות המשלוח הגבוהה זה לא כדאי , מה עושים החנויות של אברקומבי , הוליסטר - עם הסחורה שנשארת להם בסוף העונה , לא מצאתי אתרים שמוכרים אונליין בארה"ב - של עודפים .

 

הם לא זורקים או משמידים את הסחורה שלהם - זה בטוח .

 

מה שגילתי שקיימים זיופים למותגי בגדים ברמה גבוהה .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

erga25

זה נראה מקורי כי הם מפרסמים תמונה של המוצר המקורי.בפועל מה שהם מוכרים לא שווה דולר.

לגבי האתר של אברקרומבי:המשלוח שם יקר מאוד ויוצא לא משתלם

פורסם

האם למישהו יש ניסיון בקניית ביגוד של אברקומבי , ראלף לורן , טומיהילפינגר - באתר www.ioffer.com - זה ברור שזה לא מקורי - אך האם החיקויים ברמה טובה .

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

איזה מידה אתה ?

אם אתה XXL (באברקרומבי זה לא כזה גדול - מתאים לגובה 180 -185 ס"מ ומשקל 80-85 ק"ג פחות או יותר ...)

אז שלח לי מסר.

יש לי כמה קפוצ'ונים של אברקרומבי שנקנו בניו-יורק ואין לי כוונה ללבוש אותם.

למכירה במחיר מציאה.

פורסם

אני לא מבין מה הרעיון ללכת עם חיקוי?

זה לא איכותי וזה לא מקורי.

 

קנה קפוצ'ונים של RIP CURL יש ב-80-120 ש"ח. איכות מצוינת ואחלה עיצובים.

משכנתא זה קל

פורסם

מקפיץ את ההודעה , האם למישהו יש ניסיון בקניית חולצות מהאתר Ioffer.com של מותגים כמו אברקובי , הוליסטר , ראלף לורן .

 

מעניין אותי אם המידות שהם מוכרים זהות למידות המקוריות והאיכות לעומת המקורי .

 

תודה מראש ושבת שלום .

Sound Stream -Trantula 800.2

×
×
  • תוכן חדש...