Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אינפיניטי g37 Gt


yaronr
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה לכל המשיבים. הבנתי. אנחנו מדינה קטנה. אפשרויות השדרוג מועטות. יש איזה מקום באיזוק גוש דן, מוסך או משהו כזה, שמספק שדרוגים? סאונד, וידאו, מנוע - הכל במקום אחד? תודה

פורסם

אם לא הבנתם הבן אדם רוצה לעשות הסבת מקצוע לסרסור...

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
הנה תמונה

 

מגניב, הנה תמונה של הרכב שלי בטיול לצפון.

אשמח להפגש אחרי שתשדרג לו העץ ריח ולעשות פתיחות.

22639-Bugatti-Veyron-0400net.jpg

 

נ.ב

שיט, שכחתי להוריד מספר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני לא מבין למה אתם לא לוקחים את הבחור ברצינות?

התמונה של הGT מאד יפה לדעתי. תתחדש.

 

הנה תמונה של הלמבורגיני שלי בעיר העתיקה של עכו:

 

1898_main_f.jpg

 

וכן אני יודע...

עכשיו תגידו שלא מייבאים למבורגיני בארץ, אבל זהו שיש לי קשרים במכס (שכן שלי מפעיל מלגזה באשדוד).

וכן... חניתי על המדרכה כי הייתי חייב לעצור לקנות פיצוחים ולא היה מקום :?

.I Rock, There For I Am

פורסם
תודה לכל המשיבים. הבנתי. אנחנו מדינה קטנה. אפשרויות השדרוג מועטות. יש איזה מקום באיזוק גוש דן, מוסך או משהו כזה, שמספק שדרוגים? סאונד, וידאו, מנוע - הכל במקום אחד? תודה

 

יודע מה, אני באמת אענה לך ברצינות.

נראה שאתה לא יודע מה אתה רוצה. בוא ננסה להתכוונן לצרכים שלך.

 

מה מפריע לך ברכב? מה היית רוצה לשנות? הרי לא יכול להיות שאתה סתם רוצה לשנות דברים מבלי שאכפת לך מה.

בנוסף, זה רכב חדש שקנית במיטב כספך, אתה באמת רוצה ללכת לאיזה סופרמרקט ולבחור דברים מהמדף?

תתחיל לספק פרטים מקיפים יותר, אחרת אי אפשר להתייחס ברצינות לדברים שלך, והשרשור יינעל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תודה.מישהו יודע אם אפשר להרכיב מערכת שיוט אקטיבית בארץ?

 

בדקתי את הנושא לאורכו ולרוחבו, ואני חושב שלא לוקחים אותך ברצינות פשוט כי מה שאתה מדבר עליו לא הגיע לארץ עדיין,

בגלל ביקוש נמוך.

 

בכל אופן אם יש לך את הממון הדרוש, יש חברה' שיכולים להפוך את הGT שלך לזה:

 

car-boat.jpg

 

למידע נוסף כנס לאתר הבית שלהם: http://www.youaretrolling.com

.I Rock, There For I Am

פורסם

תראה, יש חברות שלהן סדנאות שיפורים 'יעודיות'. כך, למשל, אני השתמשתי בשירות של בראבוס כדי לשדרג את ה-G Class שלי (תמונה מצורפת). אולי לאינפינטי יש גם סדנא דומה.

 

Mercedes_G-Class_Brabus.jpg

 

(מה, גם אני רוצה :D )

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אל תדליקו אותי, אני חם להחליף את הטמבון שלי בכזה :

06JHE192709634A.jpeg

 

אחרי שינוי כזה אני צריך להרכיב טילים על הגג וזהו, האוטו מושלם, ד"א מישהו יודע איפה אני יכול להתקין בקרת שיוט אקטיבית?

haters will hate

פורסם

בנצי בטמבון הזה יש חור מאוד גדול, לדעתי חוסכים עלייך.

לא מבין למה צריך לשלם על חורים, מה זה בייגלה?

אני אומר תשדרג את כל הרכב.

אני יכול למכור לך את שלי, הנה תמונה:

maybach_exelero.jpg

זמין 8)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...