Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגני רוח למאזדה 6 לא בהדבקה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביחס למקורי התחליפי נועד ליופי ולא יותר.

אל תישכח שהתפקיד שלו זה להגן רוח ולאומת זאת הם מרעישים מהרוח עקב אי התאמה מלאה.

 

שוב, לדעתי המגינים שמודבקים נועדו ליופי לא יותר, לאומת המגינים המקוריים שעושים את העבודה יופי.

 

כרגע יש לי מגיני רוח מודבקים ובמהירויות גבוהות הם מרעישים גם כשהחלון סגור.

 

קצת יקר לשלם בין 500 ל 700 למקורי לאומת 140 שח לכל ה 4 .

 

אבל שווה את זה.

רז...

פורסם

רז שלום

 

אתה צודק במה שאתה אומר השאלה איפו אני יכול לקנות מגני רוח שהם לא בהדבקה.

 

או איזו חברה מייצרת אותם ?

 

תודה

פורסם

מגיני רוח בהדבקה לי יש והם דווקא סבבה לגמרי, האמת אני מרגיש קצת רעש במהירויות גבוהות אבל זה כשהחלון פתוח ולא לשכוח שגם לפני מגן רוח כשהחלון שלך חצי או עד הסוף פתוח יש לא רק את הרעש המטורף של הרוח, יש גם את הקטע שהרוח טסה היישר לפנים שלך. עם מגן רוח, כן כולל הדבקה זה הרבה יותר יציב ופחות מציק, כמובן שאם תפתח חלון עד הסוף תרגיש הבדל קל ונחמד אבל אם תפתח קצת או חצי חלון אז תרגיש שזה מאוד תורם יחסית. דבר שני הדבקה עדיפה. אתה יודע שהאופציה השנייה היא הלבשה על החלונות, זה פשוט פוגע בהם. לא חבל ?

אבל החסרונות בהדבקה הן ואולי גם במולבשים, לא יודע: שטיפה במכונת רכב, סביר להניח שהם יישברו.

תרצה להוציא, או שתצטרך לשבור או להפעיל כח או להוריד ביחד עם המגן גומיות כלשהן S:

וזהו, זה החסרונות לטעמי. החלונות ימשיכו לפעול כרגיל ולא יפפגעו, מה טוב?

×
×
  • תוכן חדש...