Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי לפני הרבה זמן את ה"דורי מת" וישר כשראיתי את זה נשפכתי, זה הכי יפה ומתאים.

יש לי עוד כמה שאני לא זוכר אם פירסמו פה:

 

הקנטטה של סמסונג

http://stage.co.il/Stories/309901

 

הנה עוד ים עולה

http://stage.co.il/Stories/290169

 

הבא מנות

http://stage.co.il/Stories/295859

 

לדעתי הכי יפה זה ה"דורי מת" ואחרי זה "הבא מנות"

פורסם
יש לי לפני הרבה זמן את ה"דורי מת" וישר כשראיתי את זה נשפכתי, זה הכי יפה ומתאים.

יש לי עוד כמה שאני לא זוכר אם פירסמו פה:

 

הקנטטה של סמסונג

http://stage.co.il/Stories/309901

 

הנה עוד ים עולה

http://stage.co.il/Stories/290169

 

הבא מנות

http://stage.co.il/Stories/295859

 

לדעתי הכי יפה זה ה"דורי מת" ואחרי זה "הבא מנות"

 

:roflmao:

יש עוד ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
יש לי לפני הרבה זמן את ה"דורי מת" וישר כשראיתי את זה נשפכתי, זה הכי יפה ומתאים.

יש לי עוד כמה שאני לא זוכר אם פירסמו פה:

 

הקנטטה של סמסונג

http://stage.co.il/Stories/309901

 

הנה עוד ים עולה

http://stage.co.il/Stories/290169

 

הבא מנות

http://stage.co.il/Stories/295859

 

לדעתי הכי יפה זה ה"דורי מת" ואחרי זה "הבא מנות"

 

:roflmao:

יש עוד ?

 

מה שאני שמתי לא מספיק טוב?? :cry::cry:

×
×
  • תוכן חדש...