Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מבקש את עצתכם.

הזמנתי חלק מחו"ל שאמור להגיע על ידי DHL עד דלת הבית.

החלק הגיע לארץ וטלפון מחברת השילוח הודיע לי שאני צריך אישור ממשרד התחבורה.

כמו ילד טוב הגשתי את הטופס ידנית לשומר בכניסה. כעבור 24 שעות טלפון ממשרד התחבורה "הבקשה אושרה ובדרך אליך בדאר" נדהמתי מהשרות היעיל .היום הגיע המעטפה בתוכה כל הניירת שהיגשתי כאשר על טופס הבקשה לאישור כתוב את המילה סחר באדום וכל החלק תחתון של הטופס שאמור להיות(לדעתי) ממולא על ידי המשרד ריק.

 

נראה לכם הגיוני? מה אני אמור לעשות? בטלפון הם לא עונים ,קבלת קהל אין, החלק שוכב במכס כבר שבועיים (אחסנה)

עצתכם הדחופה בבקשה.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם הכל תקין והבקשה מאושרת

אמורה להיות חותמת אדומה עגולה על כל דף, ובדף הראשון גם קשקוש חתימה

אני היום ניסיתי להתקשר ורק אחרי חצי שעה השגתי את לאה הפקידה, הם עונים רק בין 13:00 ל 15:00

תנסה מחר שוב ואל תתיאש

אם תגיע למשרד ותתעקש לעלות אליהם ותבקש שיאשרו לך מהמשרד, יש סיכוי טוב שיתנו לך לעלות למשרד ולברר (אבל אל תאשים אותי אם לא)

בכל מקרה אולי תרויח פטור ממכס אם עד שתשחרר את החבילה החוק החדש שפוטר עד 1200 שח ייכנס לתוקף

פורסם
אם הכל תקין והבקשה מאושרת

אמורה להיות חותמת אדומה עגולה על כל דף, ובדף הראשון גם קשקוש חתימה

אני היום ניסיתי להתקשר ורק אחרי חצי שעה השגתי את לאה הפקידה, הם עונים רק בין 13:00 ל 15:00

תנסה מחר שוב ואל תתיאש

אם תגיע למשרד ותתעקש לעלות אליהם ותבקש שיאשרו לך מהמשרד, יש סיכוי טוב שיתנו לך לעלות למשרד ולברר (אבל אל תאשים אותי אם לא)

בכל מקרה אולי תרויח פטור ממכס אם עד שתשחרר את החבילה החוק החדש שפוטר עד 1200 שח ייכנס לתוקף

תודה נראה לי שאני הולך להיתנחל שם מחר.

עוד רעיונות בבקשה.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

אם אתה הולך לשם תגיע הרבה לפני 12:30 שאז אלו שיכולים לענות ולשנות הולכים להם ונשארת רק לאה, היא נחמדה מאוד אבל לא לוקחת החלטות

פורסם

אין מס אישור הטפסים חזרו בדיוק כמו שהיגשתי

הייתי שם הבוקר והגעתי עד לראובן ברדה. הוא לא הבין בכלל איך נכנסתי אבל גם לא היה מוכן לבדוק מה הבעיה רק להשאיר שם את הניירת לחכות עוד 10 ימים ואולי שוב הניירת תחזור אותו דבר ללא אישור :cry:.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

אני שלחתי בקשה לאישור לפני שבועיים בדואר 24, עד שהצלחתי לתפוס שם מישהו הם אומרים שלא קיבלו בכלל את הטפסים שלי, הפקידה אמרה שלח לי במייל, שלחתי אתמול היום אני לא תופס אותם שוב.

 

סבלנותי פקעה, מחר אני נוסע בעצמי לבית המכס ת"א מירושלים, או שאני יוצא משם עם החלקים שלי, או שיפנו אותי בניידת, רק ככה דברים עובדים במדינה הזאת.

פורסם

ואללה זה נהיה שיטה שם, גם לי טענו שלא קיבלו את המסמכים שהשארתי בדלפק וחכיתי שבוע כמו ילד טוב.

גם אני תפסתי שם את הפקידה והעברתי לה במייל, מה שלא עוזר כל כך לזירוז העניין, עדיין לקח לזה שבועיים להגיע אליי ושילמתי 3 שבועות אחסנה.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

נהיה שיטת מצליח, לעכב את האזרח בקבלת אישורים בשביל שהמכס והדואר יגרפו ימי אחסנה, יש שם נציג של משרד התחבורה במכס, מצידי שיסווג את המוצרים תחת מיסבים לשיחרור מהיר, התנהלות דפוקה, מה אני צריך לקוות שאיזו פקידה שאכלה טוב בבוקר תענה לי?! או שאני תלוי בחסדיו של אדם אחד שיחליט אם בא לו לעבוד היום?!

 

עשיתי בדיוק מה שאמרו, זה לא עובד, צריך ללכת לשם פנים מול פנים, "להחזיק את השור בקרניו".

פורסם
נהיה שיטת מצליח, לעכב את האזרח בקבלת אישורים בשביל שהמכס והדואר יגרפו ימי אחסנה, יש שם נציג של משרד התחבורה במכס, מצידי שיסווג את המוצרים תחת מיסבים לשיחרור מהיר, התנהלות דפוקה, מה אני צריך לקוות שאיזו פקידה שאכלה טוב בבוקר תענה לי?! או שאני תלוי בחסדיו של אדם אחד שיחליט אם בא לו לעבוד היום?!

 

עשיתי בדיוק מה שאמרו, זה לא עובד, צריך ללכת לשם פנים מול פנים, "להחזיק את השור בקרניו".

זה בדיוק הבעיה שלא נותנים להיכנס אין קבלת קהל צריך לרמות כדי להיכנס.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

שאלתי בזמנו את האחראי במכס חיפה ברח הפלי"מ הלוא הוא מר קובי. מה עושים בקשר לכך שלוקח למשרד הרישוי בערך שבועיים לאשר חלק ולהנפיק אישור משרד תחבורה? למה אני צריך לשלם אחסנה עד אשר ינפיקו לי אישור משרד תחבורה? תשובתו הייתה לבקש את האישור עוד לפני שהחלק בכלל מגיע לארץ. כלומר, איך שקנית את החלק, לבקש מהמוכר קבלה דרך אימייל או פקס לצרף את זה לכל המסמכים ולשלוח למשרד התחבורה. עכשיו, משרד התחבורה רוצה גם את הודעת הדואר נכון? איך אפשר לקבל הודעת דואר אם הפריט לא הגיע בכלל לארץ? אותו קובי לא ידע מה לענות לי לגבי זה. אז מהטלפון שלו, ליידו התקשרתי למשרד התחבורה למשרדו של מר ראובן ברדה ושוחחתי אם איזה גברת נחמדה. היא אמרה לרשום בראש הדף (זה שמורידים מהאתר של משרד התחבורע) שאין עוד הודעה של הדואר כי הפריט עדיין לא הגיע לארץ. לפי מה שהיא אמרה זהו הנוהל לפיו הם עובדים וזה בסדר מבחינתם. אם יש להם בעיות, שידברו עם קובי ממכס חיפה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אני מודע לזה שבמשרד התחבורה אין קבלת קהל (נדמה לי שאפילו במדינת עולם שלישי יש פקיד ממשלתי שמקבל קהל), התכוונתי שאני אלך אל בית המכס ת"א היכן שהחבילה שלי מוחזקת.


×
×
  • תוכן חדש...