Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

כל בוקר שאני מניע את רכבי המנוע עובד על טורים גבוהים למעלה

מ-5 דקות.

ואם אני בנסיעה ביום קריר במיוחד אז המנוע לא עולה לטמפרטורה עבודה שלו.

האם זה מעיד שהורידו לרכב את התרמוסטט?

אם כן ,האם זה טוב למנוע?

בברכה,

שגיא

פורסם

זה שאתה מפעיל עם טורים גבוהים לא בהכרח מחמם את המנוע יותר מהר,ההיפך,אתה גורם לסירקולציה מהירה יותר של המים,בפרט אם אין טרמוסטט.

 

ברכבים הללו לוקח למנוע זמן להגיע לטמפרטורת עבודה נורמלית,לפעמים גם 10 דקות ויותר-עד שהמים במעגל הקצר מתחממים כיאות ופותחים את הטרמוסטט.

 

מהיכן המסקנה שהטרמוסטט חסר?,האם נגעו פעם במערכת הקרור מבלי שתדע?.

 

זה שמנוע לא מגיע לטמפרטורת עבודה גם לאחר זמן לא טוב למנוע בכלל,ההיפך.

פורסם

שגיא שלום רב !

משאלתך מתקבל הרושם שאתה לא מודע לתפקיד התרמוסטט!

יש להרכיב/ להחליף תרמוסטט בדחיפות, וגש לעשות זאת כבר מחר !

בסבירות גבוהה שהתרמוסטט תפוס במצב פתוח ולא בוטל, אם הוא בוטל, עלייך היה להרגיש בסימפטומים של סלד גבוה בעת ההתנעה למשך זמן ארוך כבר ממזמן, ובתצרוכת דלק גבוהה הרבה מעל הנדרש.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה שלום רב

אכן הסל"ד גבוה במשך זמן ארוך ולדעתי גם צורך לא מעט דלק.

האם ידוע לך כמה יעלה להוסיף תרמוסטט לרכב?

בברכה,

שגיא

פורסם

הרבה פחות מהדלק המיותר ששרפת עד עכשו.

עלות התרמוסטט שולית, הגישה אליו מעט בעייתית, ולכן מרכיב העבודה מתווסף לעלות התרמוסטט, ובהזדמנות הייתי ממליץ על רענון מי קירור לטובים ביותר בשוק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
הרבה פחות מהדלק המיותר ששרפת עד עכשו.

עלות התרמוסטט שולית, הגישה אליו מעט בעייתית, ולכן מרכיב העבודה מתווסף לעלות התרמוסטט, ובהזדמנות הייתי ממליץ על רענון מי קירור לטובים ביותר בשוק.

בברכה

צביקה

 

תודה רבה

בברכה,

שגיא

פורסם
הרבה פחות מהדלק המיותר ששרפת עד עכשו.

עלות התרמוסטט שולית, הגישה אליו מעט בעייתית, ולכן מרכיב העבודה מתווסף לעלות התרמוסטט, ובהזדמנות הייתי ממליץ על רענון מי קירור לטובים ביותר בשוק.

בברכה

צביקה

 

גם ברכבי יש את הבעיה שהמנוע לא מגיע לטמפרטורת עבודה או לאחר המון זמן, צביקה רציתי לשאול אילו מי קירור טובים ביותר עבור הרכבים האלה?

אוהב מוטוריקה וגם רטוריקה.

פורסם

שלום רב !

מפרסטון במיכל האפור ונוזל בצבע אדום, ומעלה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום לכולם

אתמול החלפתי תרמוסטט חדש ואכן היה תרמוסטט ישן וגמור שלא עשה את עבודתו.

היום בבוקר בנסיעה קצרה הטמפרטורה עבודה של הרכב הגיעה ליעדה.

תודה לצביקה על הידע המקצועי שקיבלתי.

בברכה,

שגיא

פורסם

צביקה שלום,

בקשר לנוזל הקירור, ידוע לך כמה ליטר נכנס ברכב?

אם עושים אז כדאי לרוקן את כל הנוזל מכל המערכות או רק מהרדיאטור?

מה צריכה להיות עלות העבודה עבור החלפת נוזל קירור בכל המערכת?

הנוזל שהתכוונת זה של פרסטון אדום שכביכול מיועד ל 5 שנים?

 

רק להרגיע את עצמי, כשהלכתי לחנות לקנות פרסטון פעם אחת המוכר ניסה למכור לי נוזל קנדי בטענה שהפרסטון חזק מידי והורס את הראש מנוע וכו.. ושהרבה מוסכים בסביבה שקנו את הפרסטון הרסו ללקוחות את הראש מנוע וספגו את העלויות.

יש דברים בגו? במידה ומערכת הקירור ברכב תקינה וללא חלודה, אין בעיה להחליף את הנוזל קירור בכל המערכת?

תודה

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

×
×
  • תוכן חדש...