Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לחברי הפורום.

אז ככה מדובר בהונדה סיוויק 99.

לפני שבוע נסעתי נסיעה קצרה באוטו ולאחר שתי דקות נסיעה הדלקתי חימום וראיתי שלא עובד מיד הסתכלתי בשעון חום והוא היה מעט מעל החצי. מיד כיבית את הרכב ובדקתי מים. הרדיאטור והמיכל עיבוי היו רקים לגמרי.

מילאתי מים ונסעתי למוסך. במוסך החליפו שתי צינורות שהיו קרועים מילאו מים ושיחררו אותי.

עכשיו קוראת תופעה מוזרה שיש לחץ בצינור גם לאחר שהאוטו עומד 5 שעות.

כאשר אני פותח את פקק הרדיאטור מבעבעים המים במיכל עיבוי.

החשד שלי שלא ניקזו אוויר כראוי. הגיוני? ואם כן איך אני מבצע ניקוז אוויר?

תודה על העזרה הסוף שבוע טוב.

פורסם

יש צורך לגשת למוסך יותר רציני ומקוצעי, ולבדוק תקינות המאורר, הטרמוסטט וכל מה שמסביב.

 

אל תרוץ ישר למסקנות שיש בעיה בראש המנוע, אבל אם תמשיך לנסוע עם הבעיה זה בסוף יקרה.

פורסם

שלום רב !

אם במוסך שחררו אותך, ללא ניקוז אוויר

כנדרש, ושחררו את הרכב, מבלי להמתין להפעלת מאורר, לבדיקת צינור תחתון ועליון, ולהוספת מי קירור שוב במקרה הצורך, חפש לך מוסך אחר.

המלצה חמה אל תקשיב יותר מדי ל"לנותני עצות, ולמביני עינין".

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה על העזרה ושבת שלום.

המוסכניק המתין שיפתח הטרמוסטט וברגע שהצינור התחתון התחמם הוא הוסיף עוד מים.

השאלה שלי אם זה מספיק לניקוז אוויר?

ומה עוד יכולה להיות הבעיה שיש כל כך הרבה לחץ ברדיאטור שלא משתחרר אחרי כל כך הרבה זמן?

פורסם

שלום רב !

בדוק אפשרות של לחץ במערכת ב גלל תרמוסטט תפוס חלקית, רדיאטור סתום חלקית, סירקולציית משאבת מים לקויה, ומכסה רדיאטור לא מתאים (1.1 או 0.9 ?).

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כיוון שאתה מספר שהבעיה החלה לאחר החלפת נוזל קירור, בהחלט סביר להניח שניקוז האוויר לא בוצעה נכון.

 

כאשר הרכב קר, העבר את המזגן למצב חימום (חשוב מאוד). פתח מכסה רדיאטור והתנע את הרכב.

בועות יחלו לבצבץ בפתח המילוי. בכל הפעלת מאוורר, מפלס הנוזל קירור ירד, בכל פעם שזה קורה, תוסיף נוזל קירור. התהליך הוא ארוך ויכול לקחת גם רבע שעה וחצי שעה, על מנת לנקז אוויר בצורה אופטימלית. התהליך מסתיים כאשר לא תראה יותר בועות בפתח המילוי.

 

כמו כן, כמו שצביקה אמר, בדוק מכסה רדיאטור, ואף החלף אותו לאחד חדש שנפתח ב-0.9-1.1 באר, ליתר ביטחון.

 

הצץ בפתח המילוי, וחפש סימנים של קורוזיה/אבנית בתוך הרדיאטור. במידה ויש סימנים כאלו, החלף לרדיאטור חדש חליפי מאיכות טובה (לאביפרטס בפ"ת יש סחורה מצוינת יחסית בזול). זה יעלה לך פחות מלהחליף מנוע שהתחמם.

 

תעדכן.

×
×
  • תוכן חדש...