Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם יש סכנה לאוטו ברחוב מוצף?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

 

בשכונה שבה אני גר החנייה בנויה ככה שבגשם סוער , כמו היום, המים יכולים להגיע עד למעלה מחצי גובה הרכב.

 

החנייה הפנויה הקרובה ביותר נמצאת במרחק של כמעט רחוב אחד.

 

האם יש סכנה שייכנסו מים לרכב דרך האגזוז, או ירטיבו את המנוע, ויפגעו ברכב (וזה אומר שעלי להזיז את הרכב לחניה אחרת), או שאין סיבה לדאוג והאוטו יכול להישאר במקומו?

 

 

תודה לעוזרים.

 

 

פורסם
המים יכולים להגיע עד למעלה מחצי גובה הרכב.

 

אין בשום אופן ופנים להשאיר רכב חצי-שקוע במים.

אוטו אמור להיות אטום נגד גשם וכ"ו, אבל במקרה שלך עדיף להשקיע בסירה.

במאזדה 3 בלם היד נמצא בתוך התחת של הנוסע ליד הנהג.
פורסם

ברחוב שלי בגשם הקודם לפני שבועיים הייתה סתימה בנקודות הניקוז ונגרמה הצפה.

 

כל הרכבים שעמדו שם או נקלעו למקום במקרה הרע הוחלף להם מנוע והשד יודע עוד מה,

במקרה הטוב הרכב הוכרז כטוטאל-לוס.

 

מדובר היה ביותר בחמישה רכבים לפחות.

פורסם

לא כדאי שהמים יגיעו לגובה של סף הדלת אחרת המים יכנסו לתוך הרכב ותהיה בבעיה, הרכב זה לא צוללת והוא לא אטם למים כמו צוללת.

 

עדיף שתחנה את הרכב במקום בטוח יותר כי הנזק יהיה עצום אם יחדרו מים.

פורסם

עם כמות הגשמים שיש במדינתינו, הייתי חונה איפה הכי בטוח וזהו.

 

אם זה מכוניות ישנה, בכלל מתרחק עוד.

 

שמעתי על לא מעט שהתחילו בעיות אצלם בגלל שנסעו מהר בשלולית.

פורסם

כדי "לחדד" את מה שכולם כתבו צריך שתבין שרכב הינו water resist, הוא לא water proof.

 

בעברית זה אומר שאם תשפריץ עליו מים עם צינור הם לא ייכנסו לתוך הרכב אבל אם תכניס את הרכב לבריכה תוכל להפוך את תא הנוסעים לאקווריום.

 

אני אתקוף את הבעייה שלך מזוית אחרת, אם החנייה כל כך מועדת לפורענות למה מראש לא מטפלים בה ? (ע"י שיפור ניקוז המים באמצעות פנייה לעיריה או באמצעות "הגבהת" החניה כך שלא תהפוך לבריכה בחורף).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

באופן עקרוני:

 

1. אם המים מגיעים עד גובה אמצע הגלגל אז אין שום בעיה.

 

2. אם המים עוברים את ספי הדלתות אז יירטבו לך כל השטיחים והאוטו יהיה מסריח ויהיה סיפור לייבש אותו.

 

3. אם המים מגיעים לגובה לוח השעונים - בד"כ טוטל לוס.

 

ולגבי נסיעה בשלוליות - מהירות לא גבוהה, הילוך נמוך, גז קבוע.

כך מונעים חדירת מים לאגזוז.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני אתקוף את הבעייה שלך מזוית אחרת, אם החנייה כל כך מועדת לפורענות למה מראש לא מטפלים בה ? (ע"י שיפור ניקוז המים באמצעות פנייה לעיריה או באמצעות "הגבהת" החניה כך שלא תהפוך לבריכה בחורף).

 

מה לעשות שאנחנו חיים בישראל, ואחרי הבחירות לראשות העיר (וגם לכנסת), הנבחר שוכח את כל ההבטחות שקיים, ולא ממש אכפת לו.

ועד שכבר מצליחים לעשות משהו, מתחלף ראש עיר.

בקיצור, זה כמו להילחם בתחנת רוח.

פורסם
אוקיי, תודה לכולכם.

ואם מישהו מכיר מקום טוב לקניית קיאק או קאנו, אני אודה לו :lol:

 

אני קראתי את זה כ "קיאק אונו". והתפלאתי, כי יאק= אונו?:lol:

יכל להיות יותר גרוע, יכלתי לקרוא את זה כיוקו-אונו...

 

חוץ מזה, עזוב אותך משטויות, קח את הצמיג ספייר ותעשה ממנו אבוב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני במקומך לוקח פטיש 5 קילו ומתחיל לשבור חומות מסביב כדי שיצאו המים

או שפשוט תתלונן לעיריה.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

שמעתי מחבר ששמע מהמוסך שאפילו אם מפלס המים "רק" מרטיב את השטיחים (קרי חצי גלגל ~) יש סכנה של מים שמצטברים על השלדה וגורמים לחלודה

אין לי מושג אם זה נכון, רק שמעתי..

פורסם

wil- הרכב יהיה בצרות הרבה לפני שהמים יגיעו לגובה לוח השעונים, גובה לוח השעונים אומר שכל המנוע כבר מתחת למים.

ברגע שמים מתחילים להיכנס לאגזוז מתחילות הבעיות שהורגות רכב.

×
×
  • תוכן חדש...