Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, יש לי פולו 97, 1.6 ידנית.

היא כבר למעלה משלוש שנים אצלי ותמיד הייתה את הבעיה. כששאלתי את המכונאי הקבוע שלי האם כדאי לעשות איזון גלגלים\כיוון פרונט הוא אמר שזה לא כזה מורגש.

ההגה שלי רועד במהירות 100 ובמהירויות יותר גבוהות זה קטסטרופה (אני נוסע לא מעט בכביש שש וב120 זה בלתי נסבל)

אני לא מרגיש שהרכב "בורח" לכיוון מסויים והצריכת דלק סבירה (בין עירוני 1 ל15 וצריכה ממוצעת 1 ל11-12)

 

האם כדאי בכל זאת?

וכמה עולה כיוון פרונט בימינו?

  • ספונסר פורום
פורסם

בעיות כאלו בדרך כלל נגרמות מאיזון גלגלים לא תקין. לפעמים פנ'צריות לא רוצות להתעסק "עם קטנות", מעגלות פינות בתהליך האיזון וזה מה שקורה. לפעמים גם אי אפשר לאזן את הגלגל כמו שצריך בגלל בעיה בצמיג או בג'אנט עצמו.

 

בכל מקרה, המומחים לפיתרון בעיות מסוג זה באזור המרכז הם המעבדה לרכב שבחולון. יש להם מכון פרונט מקצועי שמתמחה בתיקון בעיות מסוג זה. הם מאוד סבלניים ומקצועיים, אני בטוח שיוכלו לכוון אותך אל עבר הפיתרון.

פורסם

גם מצבם ותקינותם של הצמיגים הינו גורם משפיע. גם אצלי הייתה בעיה דומה, במהירות שמעל 100 ההגה היה משתולל ורועד, ניסינו הכל, איזון גלגלים, כיוון פרונט, ולא עזר. הבאנו רביעיית צמיגים חדשים של דאנלופ, ומאז, ההגה רגוע8)

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם
גם מצבם ותקינותם של הצמיגים הינו גורם משפיע. גם אצלי הייתה בעיה דומה, במהירות שמעל 100 ההגה היה משתולל ורועד, ניסינו הכל, איזון גלגלים, כיוון פרונט, ולא עזר. הבאנו רביעיית צמיגים חדשים של דאנלופ, ומאז, ההגה רגוע8)

 

מעניין, לצערי גם אני בכיוון, לאחר כיוון פרונט ולא פחות משלושה איזוני גלגלים.

 

האם החלפת את ארבעת הצמיגים במכה? לא ניסית למצוא את הצמיג הסורר?

פורסם
מעולם לא שמעתי שצמיגים תקינים גורמים לרעידות בהגה

 

צמיגים לא תקינים גורמים לרעידות בהגה, הגיוני מאוד.

אני החלפתי זוג צמיגים קדמיים והרעידות מעל 100 נפסקו, פשוט מושלם.

פורסם

אני באותו העניין במיצובישי סופר לנסר. רק שאצלי ב 120 הרעידות יורדות משום מה, מה שלדעתי הגיוני שהגלגלים מסתובבים מהר יותר, וככה הרעידות מצטמצמות ופוחתות.

הגלגל אצלי גם קטן יחסית 13 אינץ'. אולי זה משפיע ואולי אני סתם מדבר שטויות :p

Opel Adam S 2017

פורסם
מעניין, לצערי גם אני בכיוון, לאחר כיוון פרונט ולא פחות משלושה איזוני גלגלים.

 

האם החלפת את ארבעת הצמיגים במכה? לא ניסית למצוא את הצמיג הסורר?

 

הצמיגים היו בני שנתיים כבר, ומצבם היה לא משהו בכלל, יבשים וכמעט בלי בשר. כל ארבעת הצמיגים הוחלפו במכה.

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם

אצלי הצמיגים קיבלו קצת בטן והתחילו רעידות מ 80 קמש, ב 100 קמש הם כמעט לא היו מורגשות.

הוחלפו הצמיגים (הקדמיים) והסדר שב על קנו.

פורסם
הצמיגים היו בני שנתיים כבר, ומצבם היה לא משהו בכלל, יבשים וכמעט בלי בשר. כל ארבעת הצמיגים הוחלפו במכה.

 

לאחר ההחלפה, עשית כיוון פרונט? הבנתי שזו פעולה רצוייה, כאשר מחליפים ארבעה צמיגים בפעם אחת.

 

הצמיגים שלי, גם בסביבות גיל השנתיים, אך עברו כ-10000 קילומטרים והם נראים די חדשים. אם הייתי יודע, שהבעיה תיפתר ע"י החלפת הצמיגים, עוד היום הייתי "עף" לפנצ'רייה וסוגר עניין, אך לצערי, אף אחד לא יכול להבטיח לי זאת.

 

החלפתי בין הצמיגים הקדמיים לאחוריים והתחושה היא עדיין אותה אחת.

×
×
  • תוכן חדש...