Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק גבוה ביונדאי גטס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שנתיים בערך קניתי את הרכב הראשון שלי יונדאי גטס,בהתחלה התלהבתי ממנו אבל עם הזמן שמתי לב שהאוטו הזה לא מפסיק לשתות דלק.

בכל פעם שאני מתדלק את הרכב בין אם זה טנק מלא או חצי טנק יורד לי 4\1 מיכל בנסיעה מטבריה לחיפה הלוך ושוב,שזה דבר שלא צריך להיות.

ניסתי כבר את כל האפשרויות,אפילו עשיתי עדכון למחשב במוסך מורשה וגם זה לא עזר.

יש לי חשש שהמצוף טנק דלק לא תקין.

מה ניתן לעשות.

אה ויש לו גם בעיה של סלדים גבוהים,כשאני מגיעה ל 100 קמ"ש אני ממש שומע את הסלדים מתאמצים,כאילו המנוע נחנק.

מה איפשר לעשות במצב זה או שמה זה מצב עבוד?

ניתן ליצור איתי קשר ב e-mail [email protected] .

פורסם

1/4 מיכל זה לא קנה מידה, כמה ליטרים בדיוק הכנס?

נסיעה מטבריה לחיפה זה לא מרחק, כמה ק"מ בדיוק נסעת?

 

על מנת לחשב תצרוכת דלק, תמלא מיכל מלא, תאפס את מד האוץ, לאחר הנסיעה תמלא שוב מיכל מלא ואז תוכל לחלק את המרחק בכמות הליטרים ולדעת מה צריכת הדלק.

רצוי לנסטע כמה שיותר.

פורסם

עד שנת 2006 מנועי הגטס הגיעו בנפח של 1350 סמ"ק.

הם היו ידועים בצריכת דלק מאוד גבוהה!

 

משנת 2006 המנועים גדלו לנפח של 1400 סמ"ק וגם קיבלו עדכון משמעותי בתיבת ההילוכים. זה גרר שיפור בצריכת הדלק, אך עדיין הרכב לא היה חסכוני במיוחד.

 

האם הרכב שלך הוא עד שנת 2006?

 

עודד

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
עד שנת 2006 מנועי הגטס הגיעו בנפח של 1350 סמ"ק.

הם היו ידועים בצריכת דלק מאוד גבוהה!

 

משנת 2006 המנועים גדלו לנפח של 1400 סמ"ק וגם קיבלו עדכון משמעותי בתיבת ההילוכים. זה גרר שיפור בצריכת הדלק, אך עדיין הרכב לא היה חסכוני במיוחד.

 

האם הרכב שלך הוא עד שנת 2006?

 

עודד

 

הרכב שלי הוא 2005,נפח המנוע הוא 1359 סמ"ק.

פורסם

כמו שכתבו, תבצע מדידה מסודרת ותחזור עם מספרים ואז יהיה ניתן להתייחס לשאלה ביותר רצינות.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

זה מסביר את צריכת הדלק הגבוהה יחסית.

הרבה מה לעשות אין לך. :roll:

 

תנסה לנהוג בצורה כמה שיותר "זורמת".

בלי בלימות מיותרות שגוררות האצות שלא לצורך.

בלי יציאות חזקות מהמקום.

בלי "קיק דאון" סתם ככה.

לנסות ולהשאר כמה שיותר עם גז קבוע. משחקים של ON/OFF על הדוושה, מגבירים את צריכת הדלק.

תנסה לגרום לרכב להעביר הילוכים כמה שיותר מוקדם, ע"י לחצה עדינה יחסית על הדוושה. (אני מניח שהרכב אוטומט).

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
1/4 מיכל זה לא קנה מידה, כמה ליטרים בדיוק הכנס?

נסיעה מטבריה לחיפה זה לא מרחק, כמה ק"מ בדיוק נסעת?

 

על מנת לחשב תצרוכת דלק, תמלא מיכל מלא, תאפס את מד האוץ, לאחר הנסיעה תמלא שוב מיכל מלא ואז תוכל לחלק את המרחק בכמות הליטרים ולדעת מה צריכת הדלק.

רצוי לנסטע כמה שיותר.

 

אתמול תדלקתי 33 ליטר.

ו מטבריה לחיפה הלוך ושוב יוצא בין 140 לבין 150 ק"מ .

ואת הבדיקה הזאת עשיתי אותה כבר עשרות אלפים,וזה נתן לי תוצאה של 1:14 כמו לרכב עם נפח מנוע של 1.6 או 1.8 .

שזה לא הגיוני כי אצלי נפח מנוע הוא 1341 אפילו לא מגרד את ה 1.4

כך שהבדיקה הזאת לא הגיונית , רכב כזה אמור להיות חסכוני בדלק ולא לזלול אותו .

פורסם
זה מסביר את צריכת הדלק הגבוהה יחסית.

הרבה מה לעשות אין לך. :roll:

 

תנסה לנהוג בצורה כמה שיותר "זורמת".

בלי בלימות מיותרות שגוררות האצות שלא לצורך.

בלי יציאות חזקות מהמקום.

בלי "קיק דאון" סתם ככה.

לנסות ולהשאר כמה שיותר עם גז קבוע. משחקים של ON/OFF על הדוושה, מגבירים את צריכת הדלק.

תנסה לגרום לרכב להעביר הילוכים כמה שיותר מוקדם, ע"י לחצה עדינה יחסית על הדוושה. (אני מניח שהרכב אוטומט).

 

עודד.

 

כן הרכב אוטומט.

פורסם

1:14 מחוץ לעיר בכבישי הצפון עם עליות וירידות. לדעתי צריכת הדלק שלך מצויינת לסוג הרכב והשנתון.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

כמו שאמרו לך, צריכת הדלק שופרה רק משנת 2006 ומעלה, בכל אופן 1:14 היא צריכה סבירה ביותר, ואני לא מבין על מה אתה מתלונן, אגב, אצלי ברכב ב100 קמ״ש אני נוסע חלק, ללא רעש של המנוע או סל״ד גבוה במיוחד.

פורסם
זה מסביר את צריכת הדלק הגבוהה יחסית.

הרבה מה לעשות אין לך. :roll:

 

תנסה לנהוג בצורה כמה שיותר "זורמת".

בלי בלימות מיותרות שגוררות האצות שלא לצורך.

בלי יציאות חזקות מהמקום.

בלי "קיק דאון" סתם ככה.

לנסות ולהשאר כמה שיותר עם גז קבוע. משחקים של ON/OFF על הדוושה, מגבירים את צריכת הדלק.

תנסה לגרום לרכב להעביר הילוכים כמה שיותר מוקדם, ע"י לחצה עדינה יחסית על הדוושה. (אני מניח שהרכב אוטומט).

 

עודד.

הרכב עם סיומת 14 בסוף?

זוכר שמיקי היה אומר, שהגטסים האלו הישנות,אם אתה מתדלק אותם עם מנוע פועל,התדלוק לא יסתיים לעולם.

צריכת דלק של וולוו 760 ישנה...

 

לגבי מה שרשמת עודד

+1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

הייתה לי בזמנו גולף V5 רכב לא חסכוני במיוחד הרכב היה במוסך וקיבלתי רכב מושכר .

הרכב המושכר היה יונדאי גטס , אני רק יכול לאמר שהגולף לעומתו הייתה ממש חסכונית.

פורסם

הרכב צורך לו ליטר ל14 קילומטר אז תפסיקו להשמיץ את הרכב.

הוא מצפה לליטר ל18 כי זה מה שהוא שומע מאנשים שקנו רכבים לאחרונה עם מנועי 1300.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

×
×
  • תוכן חדש...