Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק גבוה ביונדאי גטס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני חשבתי שסיפורי צריכת הדלק של הגטס מוגזמים. עד שקיבלתי כזאת

בהשכרה 2008 הצריכה - תשבו טוב 1/10 משולב כמו משפחתית ואף יותר.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם
גם אני חשבתי שסיפורי צריכת הדלק של הגטס מוגזמים. עד שקיבלתי כזאת

בהשכרה 2008 הצריכה - תשבו טוב 1/10 משולב כמו משפחתית ואף יותר.

 

מוזר, שוב, הצריכה שלי הרבה יותר טובה ממה שאתם מתארים פה.

 

1:12 עד 1:14, (אגב, טובה יותר ממאזדה 2) חוץ מזה שאין ספק בכלל שצריכה זה לא הכל.

פורסם

כמה השמצות על הגטס סתם ,

לנו יש כזאת שנת 2003 בין הראשונים שהגיעו מנוע 1350 אוטומט גרסת GLS עד היום ,

אומנם הרכב לא נוסע הרבה כרגע עומד על 38K אלף ק"מ אבל הצריכה היא בין 12-14 ק"מ לליטר .

וזה נתון בסדר גמור למכוניות בשנתון הזה .

 

כל מי שרשם ששלו עשתה 1 ל10 כנראה השאיר חור ברצפה של הרכב וגם סביר שהרכב היה מושכר בתקופה הזאת ,

כי מה אכפת הרכב מושכר נקרע אותו .

 

אנחנו כמעט 10 שנים הרכב ותשבו חזק 0 תקלות עד היום רק טיפולים מצבר וסט צמיגים .

 

כל רכב תלוי נטו בהתנהגות הנהג !

פורסם
כמה השמצות על הגטס סתם ,

לנו יש כזאת שנת 2003 בין הראשונים שהגיעו מנוע 1350 אוטומט גרסת GLS עד היום ,

אומנם הרכב לא נוסע הרבה כרגע עומד על 38K אלף ק"מ אבל הצריכה היא בין 12-14 ק"מ לליטר .

וזה נתון בסדר גמור למכוניות בשנתון הזה .

 

כל מי שרשם ששלו עשתה 1 ל10 כנראה השאיר חור ברצפה של הרכב וגם סביר שהרכב היה מושכר בתקופה הזאת ,

כי מה אכפת הרכב מושכר נקרע אותו .

 

אנחנו כמעט 10 שנים הרכב ותשבו חזק 0 תקלות עד היום רק טיפולים מצבר וסט צמיגים .

 

כל רכב תלוי נטו בהתנהגות הנהג !

 

 

קשה להאמין אבל עוד לו קם הישראלי שיגיד שהרכב שלו לא טוב.

פורסם

כבר הרבה זמן אני חושב שהסטיגמה הזו של צריכה מופרכת לגטס נובעת מכך שרוב המדווחים היו סוכני שטח ודומיהם שלחצו חזק, או שוכרים מזדמנים.

 

מה הבעיה בעצם? שילוב המנוע/גיר בגטס, לפחות זאת שאני מכיר (2005) פשוט זוועתי. האוטו עצלן ומרגיש כבד ומגושם. ע"מ לזכות בהאצה ראויה יש צורך ללחוץ. חזק. ואני מדבר על מישור, כשמגיעים לעליות המצב רק מחריף.

ברגע שמודעים לזה, ונוהגים יחסית במתינות (או לחלופין בתחושת השלמה עם הגורל האכזר) - מגיעים בקלות לצריכה של 1:12-1:14.

ואת זה אני שומע מכמה וכמה בעלים פרטיים של גטסים, והרבה פחות מכאלה שמכירים את הרכב במסגרת עבודתם.

 

האמור לעיל הוא מנסיון של מעל שנה עם גטס אוטומטית 2005 שננהגה בקצב התנועה+, בלי רחמים מיותרים אבל עם מחשבה תחילה. צריכת דלק משולבת קבועה של סביב 1:12, בינעירוני ארוך מעל 1:14. מדידה כל תדלוק.

 

ולמען הסר ספק - שנאתי את הגטס המחורבנת הזו. לעולם לא אמליץ לאיש לרכוש אחת.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
קשה להאמין אבל עוד לו קם הישראלי שיגיד שהרכב שלו לא טוב.

 

אף אחד לא אמר שהרכב מושלם ,

לגבי צריכת הדלק מי שתמיד דיווח על צריכה מוגזמת הוא אחד שמשכיר את הרכב או של חברה ,

לוחצים עד הסוף ומתפלאים למה צריכת הדלק ככה ?

 

הרכב הנ"ל כבד יחסית המנוע שלו חלש והגיר מיושן השילוב יוצר רכב בסיסי מאד ולא רכב לפתיחות .

 

אבל הרכב מאד מאד אמין ומי שיודע לנהוג אותו בקצב סביר ולא מנסה לעקוף אימפרזות חי סביב ה אחד ל14

ולא סביב תחנת הדלק !

פורסם

נכון מדובר על רכב השכרה שיכול להיות שלא טופל נכון, אבל עדיין נהגתי בה בדיוק כמו ברכב הפרטי שלי לנסר 97

שנחשבת לזוללת דלק לא הגיוני שרכב כמו גטס 2008 עם מנוע 1.4 יזלול יותר מאשר יפנית ישנה. דרך האגב שני הדברים

היחידים שטובים ברכב הזה זה המזגן והמנוע שלא הרגיש לי עצלן בכלל.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

אני לא סוכן ולא קרעתי את הרכב ( השכרתי אותו בדיוק שאישתי ילדה והיה לנו תינוק בן כמה ימים ואישה בהריון ברכב )

צריכת הדלק הייתה גבוהה מאוד דווקא לא הבחנתי בבעיה בסחיבה של הרכב , הוא היה נראה לי די זריז.

×
×
  • תוכן חדש...