Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכל החברים.. אני חדש פה בתור משתתף אבל קורא הרבה.. אז נעים מאוד.

 

אני מחפש לשדרג את הרכב שלי שנת 2005. אם בטרייד אין או מכירה זה לא משנה לצורך השרשור הזה.

 

בהתחלה פזלתי לכיוון האיביזה שנת 2010 או סיויק 5 דלתות 2009 . (כי הן יפות ..)

אבל אז אמרתי שבמחיר הזה אני יכול לקנות רכב חדש ובעיקר שקט נפשי מבחינת טיפולים טסטים והפתעות.

התקציב עד 100000 למרות שגם המיני שמחירן נמוך יותר נכנסות לאופציות.

נראה לי שעדיף יפניות מבחינת האחזקה היומיומית אבל אני לא באמת מבין בזה.

 

הצורך שלי ברכב ככלי עבודה הוא קטן ביותר

שייקח אותי לעבודה ויחזיר אותי ואם אפשר אז בנוחות מקסימלית וכייף - הנסיעות ברובן קצרות 10 ק"מ כל כיוון 4 פעמים ביום בערך.

הדבר היחיד שהכרחי מבחינתי זה שהרכב יהיה אוטומט.

2 דלתות 5 דלתות או 8 דלתות לא חלק מהשיקול.. הרכב הוא עבור אדם יחיד עם נסיעות דיי קצרות בד"כ.

 

תודה רבה לעונים.

×
×
  • תוכן חדש...