Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה לא כל מכוני הרישוי מעודכנים לגבי אותו פילטר סימוטה.

זכור לי מהשרשור הקודם, כי E&A השיגו אישור משרד התחבורה לגביו.

אכן המקום הזה מעביר טסט לרכב עם פילטר פתוח -

לא יודע אם הבוחן מזהה ספיצפית את ה"סימוטה", אבל הוא כן כותב בדף הבדיקה "פילטר מאושר כחוק".

 

השאלה לגבי אותם אנשים שלא גרים באיזור ת"א ולא יכולים להגיע לאותו מכון רישוי, כאשר הכשילו אותם טסט בגלל הפילטר.

E&A, האם קיים מסמך/אישור רשמי שניתן להדפיס ולהראות (במקרה הצורך)

לבוחן בזמן הטסט או שהעניין פתיר טלפונית ?

פורסם

ערב טוב.

 

כפי שציינתי קודם ,הפילטרים מתוצרת "סימוטה" מיובאים לארץ ביבוא סדיר, משלמים מסים כחוק ונכנסים ארצה באופן חוקי ובאישור רשמי ממשרד התחבורה!

לקוח ,שרכש מאיתנו פילטר כזה ונכשל בטסט ,מוזמן ליצור איתנו קשר ואנחנו נפקסס את אישור משרד התחבורה ,לעיונו של מנהל המכון בו נכשל הרכב.

כפי שאתם בוודאי יודעים ,בעלי המכונים בארץ כפופים להוראות המגיעות ממשרד התחבורה וחייבים לציית להם.

בעל מכון שיתכחש לאישור הנ"ל ,יטופל משמעתית מול משרד התחבורה .

בברכת לילה טוב וחג סוכות שמח.

צוות "אוטוספורט".

פורסם

את בעל המכון לא עניין החברה של הפילטר, פשוט בסוף הבדיקה של הטסט הכשילו אותי בטענה שיש לי פילטר פתוח.

כאשר הלכתי לדבר עם בעל המכון הוא אמר בפירוש שאין מצב שהרב יעבור טסט עם פילטר פתוח וזה הוראה מפורשת של משרד התחבורה. אגב, מדובר במכון של יד יצחק בראש העין שהלכתי אליו במכוון בגלל ששמעתי שהוא "מיטיב" עם רכבים ספורטיביים, כנראה שטעיתי..:?

בכל מקרה יפה שאתם עומדים מאחורי המוצרים שלכם ונגד החוקים המטופשים של מדינת ישראל.

מנגד, שמעתי על עוד כמה מקרים כמו שלי ששום דבר לא עזר עד שלא חוזרים לסטוק.

×
×
  • תוכן חדש...