Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטורבו נמצא מאחורה נכון?אי אפשר לראות את הוויסגייט והצינורות וואקום העלה בתמונות שהעלתי כמו שאני מבין..

אני ממש לא מבין בכל מה שקשור לטורבו ובגלל זה אני מנסה להתייעץ פה בפורום אז תודה לכל העוזרים.

פורסם

נכון, הטורבו יושב מאחורה למטה.

ראיתי שאתה נוסע עם פורק חיצוני, תבדוק את ה"קומבינה" שעשו לך שם עם הפורק, וגם תבדוק את הצינור וואקום שמחובר אליו.

אולי יהיה לך יותר קל אם תפרק את הקופסא של הפילטר אוויר, ככה תראה יותר טוב וגם יהיה לך יותר גישה.

 

ניסית לפנות לרון או לפיט סטופ? מאיפה אתה בארץ?

 

ועוד דבר, נסה לצלם איפה שהפורק יושב בערך לכיוון למטה

פורסם
נכון, הטורבו יושב מאחורה למטה.

ראיתי שאתה נוסע עם פורק חיצוני, תבדוק את ה"קומבינה" שעשו לך שם עם הפורק, וגם תבדוק את הצינור וואקום שמחובר אליו.

אולי יהיה לך יותר קל אם תפרק את הקופסא של הפילטר אוויר, ככה תראה יותר טוב וגם יהיה לך יותר גישה.

 

ניסית לפנות לרון או לפיט סטופ? מאיפה אתה בארץ?

 

ועוד דבר, נסה לצלם איפה שהפורק יושב בערך לכיוון למטה

 

 

החלפתי חזרה לפורק פנימי וביטלתי את הצינור וואקום שלקחו מהסעפת,הגדישה נשארת אותו דבר.

הייתי אצל רון ועשיתי אצלו טיימינג אבל לא הספקתי לבדוק את הצינורות גדישה ואני גר משהו כמו 40 דקות נסיעה ממנו ככה שזה קצת בעיה לקפוץ באמצע היום...

מה שמוזר זה שהברז גדישה גם לא מוריד גדישה,לא רק שהוא לא מעלה....

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה מוזמן אליי לבדיקת אטימות של המערכת ללא תשלום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

תודה רבה לך .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...