Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ברכב אטמוספרי מזדקן, ללא כל יומרנות ספורטיבית, ועל כן יותר מדי לא ייצא ממנו.

 

אחרי שהוצאנו את זה מהמערכת -

דאג ליישור קו, וקנה צמיגים איכותיים.

 

כל אלה יתנו לך שקט מהרכב, וכידוע שקט=הנאה :wink:.

 

אלטרנטיבה נוספת - סע

. :lol:

 

 

 

עריכה: מגניב, הגבתי לפני מפרסם ההודעה! (?!)

פורסם
מדובר ברכב אטמוספרי מזדקן, ללא כל יומרנות ספורטיבית, ועל כן יותר מדי לא ייצא ממנו.

 

אחרי שהוצאנו את זה מהמערכת -

דאג ליישור קו, וקנה צמיגים איכותיים.

 

כל אלה יתנו לך שקט מהרכב, וכידוע שקט=הנאה :wink:.

 

אלטרנטיבה נוספת - סע

. :lol:

 

 

 

עריכה: מגניב, הגבתי לפני מפרסם ההודעה! (?!)

 

היום בבוקר כל ההודעות פורסמו 6 שעות קדימה, כנראה שתיקנו את השעה (החזירו אותה אחורה) ולכן כל תגובה מעכשיו ועד 18:40 תופיע לפני ההודעה של פותח השרשור

'06 Daihatsu Sirion > '72 1302 VW Beetle > '94 Renault Twingo > '02 Fiat Punto HGT > '14 Suzuki Alto > '15 Citroen C4 Cactus > '20 Hyundai i20 > '23 Mazda 2 > '74 1300 VW Beetle + '16 Volvo V40

פורסם

כרגיל תעשה ישור קו עצבני לכל המערכות באוטו, שים צמיגים הכי טובים שאפשר לשים לרכב הזה.

שים מערכת סטריאו איכותית ותהנה מהרכב!!

כמובן שאפשר להגזים אבל אני כמעט בטוח שלזה אין לך לא תקציב ולא סבלנות!!

פורסם
כל מה שציינת זה נחשב אצלך בגדר שיפור?

אצלי לא, אבל לאיזה תגובה ציפיתה?? ידוע שבלנו הוא לא שיא הפוטנציאל לשיפורים!! במיוחד בארץ.

מה נציע לבן אדם לשפוך 40000 50000 בכדי להביאה מנוע 1.8 GT של בלנו מחול כולל מערכת מתלים בולמים שונה ומשפרת משלו כרגע?

לא נושמע לי הגיוני!!

בכל זאת אמרתה להגיד לי שמה שרשמתי לא עוזר? אז מה יעזור 10000 ש"ח בשביל בסביבות 10 סוסים או בולמים ספורטיבים?

אז לפותח השרשור באם התגובה שלי לא הגיונית או לא מציאותית אז כהרגלי אני ירשום כך:

מנוע: שטח ראש עד הסוף הגדלת מעברי יניקה ופליטה בראש, מערכת פליטה FREEFLOW פילטר אוויר פתוח ,ציפ/ מחשב ניהול אם לא קיים ציפ למחשב זה.

התנהגות: להזמין לפחות סט אפ כמו של הדגם GT ובולמים ספורטיבים.

כללי: גאנטים כלים הפחתת משקל הוצאת המערכת מן הרכב.

זה הרבה מאד כסף אבל אתה תהנה בטוח על בטוח.

במקור הרכב שוקל 945 קלוגרם 98 כוחות סוס עם מומנט 12.7

בו נגיד שהרכב ישקול 880 קלוגרם יתנהג נורמאלי ויהיו לו 115 סוסים ו14 קג"ם מומנט

זה יספק אותך? בעבור כל הכסף הזה?

פורסם

 

אלטרנטיבה נוספת - סע

. :lol:

 

:D:D:D זה פשוט נראה כמו בדיחה...

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
מדובר ברכב אטמוספרי מזדקן, ללא כל יומרנות ספורטיבית, ועל כן יותר מדי לא ייצא ממנו.

 

אחרי שהוצאנו את זה מהמערכת -

דאג ליישור קו, וקנה צמיגים איכותיים.

 

כל אלה יתנו לך שקט מהרכב, וכידוע שקט=הנאה :wink:.

 

אלטרנטיבה נוספת - סע

. :lol:

 

 

 

עריכה: מגניב, הגבתי לפני מפרסם ההודעה! (?!)

 

השקעה נחמדה ביותר אבל תאמת נמאס כבר ממכסה מנוע בסיגנון איבו!!

ומי שמע על הצמיגים האלה שהם עוד טוענים כי זו חברה עולמית מובילה לצמיגים?? ומה זה השמן הזה בין המובילים בעולם?

והנה פתרון לכל אלה שטוענים שטורבו חששמלי לא עובד!! אתם לא מבינים כלום בארץ האוויר לא מספיק דחוס בהודו הטורבו החשמלי מיועד למכוניות מירןץ!!

פורסם

ההשקעה הכי טובה לאוטו לדעתי:

 

שים עץ ריח, עדיפות לקופסאות שימורים האילו הריח מחזיק הכי הרבה זמן, ותקבל מלא מחמאות מניסיון ;-)

אינני מומחה בתחום הרכב, נא לקחת כל מה שנרשם ע"י בערבון מוגבל. אין להתייחס לרשום כעל מידע אמין ומדוייק אלא כעל מידע של חובב רכב בלבד!

פורסם

הדבר הכי הגיוני כנראה לשפר ברכב שלך זה את הצמיגים כי אני דיי בטוח שהתוקף שלהם עבר מזמן .

 

חוץ מזה תהנה מהשקט שיש לך עם רכב לא ספורטיבי/לא מושך עין של ערסים או משטרה/לא אלכוהוליסט בדלק .

 

תחסוך ותחליף לרכב שיש לו גם יכולות בסיס וגם פוטנציאל עתידי.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

כמו שרשמת בהתחלה יישור קו זה הדבר הכי טוב וחשוב.

רוצה שיפורים? תעבור לרכב אחר :)

יש לך רכב נהדר אמין זול לאחזקה תהנה בא לך? שים מגנזיום יפים בשביל הלוק

 

בהצלחה

וסע בזהירות :)

יום יבוא ותהייה לי סיירה!

פורסם
אשמח לדעת מה אני יכול להוסיף לאוטו בכדיי שאני יהנה ממנו יותר

אתה יכול לשפר הרבה דברים, אבל אם לא תציין מה מעניין אותך וכמה כסף אתה מוכן להקדיש לטובת העניין, הייעוץ יהיה חסר תועלת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...