Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

קניתי הונדה 2009 CRV והסאונד המקורי ממש בינוני - לדעתי מערכת הרמקולים אחראית לזה

מבקש את עצתכם למערכת שתתן סאונד טוב ומהנה -אין יצורך להשתגע עם מערכות קצה ואני גם לא בעד לפוצץ לעצמי את האוזניים - רק ליהנות מהמוסיקה.

עדיף בלי סאב אבל אני לא פוסל..

 

תודה

פורסם

אני מעוניין להשאר עם הר"ד המקורי אלא אם יגידו שהוא ממש גרוע - מה שלא נראה לי

התקציב יהיה בהתאם למה שכתבתי - לא מערכת קצה כי אני לא נהנה מלדעת שיש לי את הרכיבים הכי הכי :wink:

אני מעוניין להרכיב מערכת שתתן ביצועים טובים מספיק כדי ליהנות ממוסיקה - מגבר, רמקולים, קומפוננט וכו'ו , יש מצב גם לסאב למרות שהייתי מעדיף שלא.

תודה

פורסם

המינימום זה 1000 שח שזה אומר קומפוננט בסיסי טוב +רמקולים 6X9 על המגש האחורי

אני ממליץ על קומפוננט +6X9 של מורל טמפו -פשוט לחבר אותם להגברה של המערכת המובנת ובזה ניגמר הסיפור

הוצאה על הרמקולים 1000 שח לא כולל התקנה.

 

מערכת בסיסית של סאב+מגבר +קומפוננט קדמי תעלה פי 2 וגם ההתקנה תעלה פי 2

מהאופציה המינימאלית שציינתי מעלה.

פורסם

אין מגש אחורי בהונדה CRV.. אז מה אתה מציע ? להחליף 4 רמקולים (דלתות) ולהסתפק בזה ?

מה עם מגבר ? מגבר לא יתן שינוי משמעותי באיכות ?

פורסם

צריך להיות מגש אחורי -אצלך אין ?

http://image.trucktrend.com/f/12017604/163_0812_11z+2009_honda_crv+rear_cargo_tray_view.jpg

 

זה לדעתי הפתרון הטוב ביותר

על מערכת מקורית וללא סאב ,מיותר לדעתי להוציא כול כך הרבה

על הוספת מגבר התרומה שלו תהיה שולית במקרה זה.

פורסם

מוזר, קניתי את האוטו לפני כמה ימים, ואין לי את המדף הזה יש לי מין משהו שנמתח מהגב של הכסאות עד הדלת האחורית...

בכל מקרה, גם אם היה לי את המדף הזה, הוא נועד להתפרק וגם באים מתחתיו ומעליו כל מיני דברים שמעמיסים - אז זה לא ממש פרקטי לרמקולים

אני מבין אותך נכון ? אתה אומר שלשים מגבר ללא סאב לא יתרום הרבה ?

אז אם אני רוצה לקבל צליל נקי ועשיר יותר מה אתה ממליץ ? להשקיע בארבעה רמקולים טובים ?

תודה

פורסם

ה-6X9 הם תחליף לסאב,אתה אתה לא יכול להתקין 6X9 אז אתה בבעיה.

הפתרון היחיד הוא סאב וכמובן חייב לבוא איתו גם מגבר -התקנה של ציוד איכותי מינימאלי קומפוננט קדמי עם מגבר

ועם סאב 8 קטן -כך שיהיה לך מקום בבגז' צריכה להסתכם כולל עבודה באזור 3000-3200 שח

המחיר ניראה לך.?

פורסם

מה עם מגבר של חברת Hertz דגם EP4X ?

האם הוא מתאים להגברה של סאב וסט קומפוננט ?

האם יש מגברים טובים שמתאימים למשימה הזו ובפחות מחיר ?

תודה

פורסם

AUDIOKING תודה שאתה נותן את כל העצות האלו ומשתף בידע שלך :-D

 

נראה לי שכבר הספקתי להכיר כאן קצת מושגים ואפשר לדבר על מערכת שלמה עכשיו

ה JBL GTO1004 ייתן סאונד טוב ואיכותי גם אם נחבר אותו ל 4 רמקולים וסאב ?

אם כן על איזה רמקולים אתה ממליץ ?

על איזה סאב אתה ממליץ בשילוב המגבר והרמקולים האלו ?

כל זה ייכנס במסגרת התקציב שציינת קודם - 3000 ש"ח ?

 

תודה רבה

פורסם

מגבר JBL 1004, מחיר: 1000 ש"ח.

 

סאב HERTZ ES300, מחיר 1000 ש"ח עם תיבה.

 

קומפוננט MOREL TEMPO, מחיר 500 ש"ח.

 

 

נשארו לך עוד 500 ש"ח, תוסיף עוד כ- 200-300 ש"ח ותסגור את הסיפור של חיווט והתקנה, ותקבל מערכת שתיתן תמורה טובה מאוד למחיר.

 

 

* עם מגבר 4 ערוצים תוכל להגביר רק זוג רמקולים וסאב, או 4 רמקולים בלי סאב- הסאב תופס שתי יציאות בגלל שהוא דורש גישור.

 

אם יש לך עוד שאלות- נשמח לענות.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

מדובר על HU מקורי של הונדה? אם כן אז כנראה תצטרך גם מנחת אחרת לא תוכל לחבר מגבר.

אודי A4

דימה.

פורסם

מה דעתכם על ההצעה הזו :

רמקולים פוקל 165vb

מגבר אלפיין reference 475a

חיווט של רוקפורד

מנחת לא זוכר...

3900 שח כולל התקנה ואחריות ל 3 שנים

תודה :-)

×
×
  • תוכן חדש...