Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לקנות סאב וופר לרכב פורד פוקוס 2010.

רמקולים בילט-אין ,הבסיסיים של הרכב.

 

המליצו לי על הסאבים האלה:

http://www.cadence4u.co.il/car/sound-multimedia/subwoofers/jbl-gt5-2402br

 

כמה שאלות:

1. הם באמת איכותיים ושווים את המחיר? או שכדאי כבר לקנות דגם אחר (ואם כן - איזה?)

2. בשביל איכות טובה בסאבים , הבנתי שצריך לקנות גם מגבר.

בלי מגבר לא ישמעו טוב ? אני לא בטוח שיש יציאת מגבר למערכת הבסיסית של הפוקוס. מה אפשר לעשות בעניין? (שוב , בלי להשתגע עם המחירים)

פורסם

שלום.

בלי מגבר לא תשמע כלום!!!

מה שכן אתה יכול לקנות סאב מוגבר פנימית, כך לא תצטרך מנחת, מגבר וסאב.

 

מה התקציב שלך?

נועם

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם

תקציב סביבות ה-1500-2000 ,עם אפשרות לחריגה. מעדיף שלא לגלוש יותר מדי מעבר לזה.

אני לא כלכך מבין בסאבים ובכל מה שמסביב , והבנתי שבשביל לסדר יציאת מגבר במערכת המובנת של הרכב , צריך לפרק ולהחליף הרבה דברים , מה שיעלה כמובן הרבה כסף.

 

בקשר לחיוט והתקנה , יש לי מי שיעשה בשבילי את זה.

 

יש הצעות לסאב מוגבר פנימית? וכמה יעלה?

פורסם

בוקר טוב שחר

ברכב שלך אין יציאות RCA מקוריות

מה שזה אומר זה שהמכשיר שלך לא יודע לתת פקודת הפעלה למגבר והוא לא יודע להעביר סיגנל מוסיקה לעבר המגבר כדי שהמגבר יידע מה בעצם הוא צריך להגביר

מה שזה אומר בעצם זה שאם אתה רוצה להוסיף סאב אתה צריך לקיים את אחד משלושת האפשרויות האלו

או שתחליף מכשיר רדיו (יחד עם כל הטררם של מתאם דשבורד קונקטור ומתאם אנטנה) שישנה לך את צורת הדשבורד

או שתרכוש מגבר שיש לו אפשרות כניסת היי פאוואר (ז"א אין צורך ב RCA כדי להפעילו אבל מרביתם עובדים בצורה מגעילה במצב הפעלה כזה ובתקציב שלך תוכל לרכוש בעיקר מגבר פשוט)

או שתעבוד ביציאת הסאב דרך מנחת RCA טוב (שזה הוצאה של בין 100-200 ש"ח) וזה פיתרון טוב מבין השלושה

אלו בעצם הפתרונות הממוצעים סבירים שכל בעל חנות יידע להציע לך אותם

במקביל ישנה עוד דרך והיא הרכבת סאב שהוא בעצם נושא עליו את המגבר והמגבר שלו לא צריך פולס הפעלה ואת הסיגנל הוא מקבל על ידי התעלקות על יציאות הרמקולים המקוריים

אני בכל אופן ממליץ במידה ואתה מחליט על האופציה של סאב מוגבר ללכת לכיוון של סאב יותר איכותי

רוב הסאבים המוגברים נשמעים רע ולא טוב

כדי להגיע לרמה מצויינת של סאב ברכב שהוא מוגבר עצמאית תיאלץ להגדיל במעט את התקציב

בברכה

דרור

×
×
  • תוכן חדש...