Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא, יש בדאש בורד מקום ל3.5" ...

 

אני מניח שחיתוך יכול לפתור לך את הבעיה אם אתה מתעקש על 6.5"

 

בהצלחה.

.Honda- more then a dream

פורסם

תודה אבל איזה חיתוך אפה ואיך אני יעשה, זאת כמה זה יעלה

והשאלה החשובה שלי היא אם ככה אז מה אני יהיה חיב להשאיר חור בדלת ואם אני ירצה למכור

מה אתם אומרים? :?:

פורסם

חיתוך עושים עם מספרי פח זה לא קשה בלאנסר שלי עשיתי ככה.

אם אתה רוצה למכור תוציא את הרמקולים ושים סתם 2 גרילים ריקים ככה יכסו תחורים :lol:

אצל מתקין זה עולה 90-100 שקל חיתוך

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

גרילים ריקים נראה לי מגוכח לשים... זה גם לא יראה יפה כשיבואו לראות את האוטו...

אבל, לכשתמכור את הרכב, תקנה זוג רמקולים ב 80 ש"ח מאוטו דיפו ותשים במקום הטובים שאתה רוצה להתקין עכשיו...

פורסם

בפונטו צריך לעשות רק פודיומים כי עם להשות חיתוחים ולהכניס ל תוחה דלת רמקול אז

יהיה בעיה לפתוח חלון

פורסם

מבחינה עקרונית אפשר לשים בדלת כל גודל של רמקול(בגבולות ההגיון), הבעייה היא עם עומק הרמקול(יכול להפריע למהלך החלון)-לשם כך אם הרמקול עמוק מדי יש לשים הגבהות.

 

לגבי חיתוך עם מספרי פח---בהצלחה!

לכל עבודה יש את הכלי המיועד לעבודה זו,אם אתה רוצה שהעבודה תצא מדוייקת תעבוד עם הכלים הנכונים.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
אם ני לא טועה בפיאט פונטו שנת 96 אתה יכול לשים בדלתות 6.5

אתה טועה :!:

הדופן של הדלת מאוד צרה לכן לא תוכל לפתוח חלון אם תשים רמקול, הפתרון הוא הגבהה..

או בניית קיקפאנל..

:wink:

×
×
  • תוכן חדש...