Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי אלטו - 54,990 ש"ח בלבד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוטומט?

מצופה זהב?

 

המחיר המקורי של הפנדה הוא 80K יכול להיות שעל הכביש עם כמה איבזרים זה יצא 84.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
למה לפח?

 

הוא התשמש ברכב הרי - 10 שנים.

 

נו אז מה? ואחרי 10 שנים צריך להתחיל לחסוך שוב כסף לאוטו הבא כדי שגם הכסף הזה ילך לעזאזל אחרי 10 שנים נוספות?

איזה חשיבה הזויה בן אדם....:roll:

פורסם
נו אז מה? ואחרי 10 שנים צריך להתחיל לחסוך שוב כסף לאוטו הבא כדי שגם הכסף הזה ילך לעזאזל אחרי 10 שנים נוספות?

איזה חשיבה הזויה בן אדם....:roll:

לדעתי להחזיק רכב (אמין) 10 שנים יוצא זול יותר מלהחליף כל 3-4

the london underground is not a political movement

פורסם

גם אם הרכב יהיה מאוד אמין עדיין זה משעמם להחזיק אותו רכב כול כך הרבה זמן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

והקשר בין משעמם לכסף הוא...?

 

חד-משמעית, באופן גורף, זול יותר להחזיק רכב 10 שנים מאשר להחליף כל 3 שנים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא מסכים. אם יש אוטו שמתאים לצרכים של בן אדם הוא יכול 'לסבול' בכיף 10 שנים עם האוטו, חוסך לעצמו את המחשבה על חסכון של אוטו חדש,ביטוח,רישיון,תיקונים וכל הבלאגן.

אבל במקרה של האלטו אני חושב שכדאי להחליף בשנים הקרובות :-)

פורסם

אני גם באותה הדעה שיותר משתלם כלכלית להחזיק רכב פרק זמן ארוך מאשר פרק זמן קצר.

אם אתה מחזיק את האלטו כרכב שני או שלישי במשפחה אין שום בעיה גם להחזיקו יותר מ-10 שנים, אבל אם זהו רכב העיקרי במשפחה אז זה בעייתי. אם הזמן משפחה מתרחבת, צריך רכב גדול יותר, צריך תא מטען וכו'... ולכן לא יהיה מנוס מלהחליף אותו (בשל הצרכים שלך), אף על פי שמבחינה כלכלית יהיה עדיף להשירו.

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם
ואז הלכו לפח 72,000 ש"ח ?

"אחלה" רעיונות יש לך חבובו.

לא ירדת לסוף דעתי.

כוונתי היתה להגיד שגם אם ירידת הערך תהייה גבוהה יחסית, במונחים כספיים מוחלטים לא מדובר בהרבה כסף, חצי בערך ממשפחתית ממוצעת.

את הרעיון של "לקנות, לסוע 10 שנים ואז למכור אותה בגרושים" שמעתי מיותר מאדם אחד שקנה אלטו חדשה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן,כתבת בעמוד הקודם: "במקרה הכי גרוע, סע בה 10 שנים ולאחר מכן זרוק אותה למגרש גרוטאות."

ולזה הגבתי כמו שהגבתי.

יש הבדל בין "לזרוק למגרש" לבין למכור בגרושים.

פורסם

הרכבהוא ללא הסנרופ, עם הסנרופ הוא עולה 61k במבצע לכל הלקוחות...

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם
גם אם הרכב יהיה מאוד אמין עדיין זה משעמם להחזיק אותו רכב כול כך הרבה זמן.

למה? אפשר לגוון - פעם ביקור אצל המכונאי, פעם אצל החשמלאי..:lol:

 

האמת - השאלה היא אם אתה מתיחס לרכב כמשהו פונקציונאלי, ואז הדבר היחיד שחשוב הוא שהרכב מתאים לצרכיך ומבצע את תפקידו באמינות, או שאתה מחפש משחק לשחק בו, ואז, כמובן, הרכב משעמם לאחר שבועיים, לא צריך לחכות כמה שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תוך 10 שנים בערך יצאו הרבה דגמים חדשים,אולי כאלה שינוים שלא חשבנו עליהם,רכבים בטיחותיים יותר,חיסכוניים יותר,לכן תמיד יש רצון להתקדם,אני באופן אישי מתכוון להחזיק את הפנדה 3 שנים עד תום האחריות ואז להחליף אם לא יהיו בעיות חדשות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קשה לתכנן לטווחים כאלה. את הסובארו שרכשתי ב-1998 התכוונתי להחזיק 5-6 שנים, לאחר פחות מ-3 מכרתי אותה בגלל חוסר אמינות משווע. את הקורולה שרכשתי במקומה התכוונתי להחזיק זמן דומה - והחזקתי למעלה מ-9 שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...