Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע ימי המכירות של מיצובישי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שכולכם צפיתם בפירסומות במדיה , מיצובישי הכריזו על מבצע מכירות מטורף ששמו "היהלום היפני " וכו.

גם אני כבעלים בעבר של מיצובישי וכיום של יונדאי סונטה , קיבלתי כמה טלפונים טרום המבצע מהסוכנות בירושלים וכן טלפון תיזכורת היום להגיע למבצע שלא היה כמותו , שיכלול אין ספור הפתעות והטבות .

 

תאמת שבכלל לא חשבתי להחליף את רכבי , ותאמת שאף פעם לא נכחתי במבצע מכירות כלשהו , מכיוון שאני טיפוס

סקפטי ובמיוחד כאחד שמכיר את הראש הישראלי המתוחכם , אנני מאמין במבצעים מכל הסוגים מאחר ומאחוריהן

תמיד מסתתר איזשהו תרגיל שיווקי שבדרך כלל טעמו רע ואינו אמיתי .

 

אז היום בצהריים ניכנסתי לסוכנות מיצובישי בירושלים , כאשר כבר בכניסה היתה תחושה של קרנבל עם הרבה בלונים,

כיבוד , קפה , ואנשי מכירות חיננים וחיכניים אשר קיבלוני בסבר פנים יפות .

 

לכשהתישבתי עם כוס קפה בקשתי לקבל פרטים אודות המבצע " המטורף" על מיצובישי אווטלנדר מנוע 2 ליטר החדשה

ולהלן המבצע כפי שקלטו אזניי מאיש המכירות :

 

1. מכשיר מולטימדיה מתנה.

2. חבילת מיגון.

 

- אני לתומי חשבתי שמדובר במבצע אמיתי , ומבחינתי מבצע אמיתי בימי מיכירות מיוחד אומר :

 

1. הנחה רצינית של לפחות 10% .

2. טרייד אין הוגן

3. אשראי ל 3-5 שנים ללא ריבית .

 

- אישית , יצאתי מאד מאוכזב , שכן הגעתי לסוכנות בצהרי היום ובאמצע העבודה (שכן אינפורמציה אודות מבצע זה

לא קיבלתי בטלפון , מאחר וכל מה שרצו היה להביא אותי פיסית לסוכנות ) וכל זאת על מנת לבשר לי כי תינתן לי מתנה מינורית שאינה מעניינת אותי כלל וכלל .

ֿ

- בקיצור יצאתי מהסוכנות עם הרגשה של פראייר שבזבז שעתיים עבודה לחינם.

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

×
×
  • תוכן חדש...