Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

רכשתי מערכת דאבל דין של פרמייר DVM 8000, לפני כחודשיים וקרה לי איזה 3 פעמים שלא רואים כלום במסך, ניסיתי לבצע RESET כמה פעמים, ניתקתי מאחורה את הצמה והחזרתי שוב ושום דבר לא עזר......

הכפתורים מוארים והכל עובד פיקס, שומעים וניתן להוציא את הדיסק ואין בעיה מבחינה חשמלית - הבעיה היא רק בתצוגה!!

קניתי אותו חדש אבל ממתקין שעושה עבודות פרטיות לכן אין עליו אחראיות רסמית, אני מאמין שאם זאת תיהיה בעיה של

חיבורים או פיוז אז אני בטוח שהוא יסדר זאת.

 

האם הבעיה יכולה להיות בגורם אחר יותר מסובך ויקר שדורש מעבדה??

פורסם

מה זה משנה אם רכשת ממנו תדאג שהוא ידאג לסדר לך את הבעייה {אחת הסיבות למה כדאי להיתרחק ממותגי זבל ולמשפט "זול וזוגלובק ...}

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

שלום לך:

 

לצערך כנראה שכן יש בעיה במכשיר

 

א)ספק מתך גבוה לתאורה פלורסנטית במסך(במידה שבנוי בשיטה זו)

 

ב)פלורסנט שבור בתוך המסך

 

ג)ספק מתח נמוך לתאורת לדים או לדים דפוקים!

 

תנסה לשכנע את המוכר שיתקן על חשבונו!

 

תיקון במעבדה יכול לעלות כ:300 שקל

 

בהצלחה!!

פורסם
שלום

רכשתי מערכת דאבל דין של פרמייר DVM 8000, לפני כחודשיים וקרה לי איזה 3 פעמים שלא רואים כלום במסך, ניסיתי לבצע RESET כמה פעמים, ניתקתי מאחורה את הצמה והחזרתי שוב ושום דבר לא עזר......

הכפתורים מוארים והכל עובד פיקס, שומעים וניתן להוציא את הדיסק ואין בעיה מבחינה חשמלית - הבעיה היא רק בתצוגה!!

קניתי אותו חדש אבל ממתקין שעושה עבודות פרטיות לכן אין עליו אחראיות רסמית, אני מאמין שאם זאת תיהיה בעיה של

חיבורים או פיוז אז אני בטוח שהוא יסדר זאת.

 

האם הבעיה יכולה להיות בגורם אחר יותר מסובך ויקר שדורש מעבדה??

יש לך בעיה במסך הלך הטאץ פד תיקון סדר של 350 עד 400 שח
פורסם
מה זה משנה אם רכשת ממנו תדאג שהוא ידאג לסדר לך את הבעייה {אחת הסיבות למה כדאי להיתרחק ממותגי זבל ולמשפט "זול וזוגלובק ...}
המכשיר עצמו מצויין מקוה שאותו אדם שקניתה ממנו יהיה מספיק הגון לקחת אחריות ולסדר לך את המכשיר במידה ולא צור קשר עימי אנסה לעזור לך
פורסם

תודה לכולם על התשובות (תודה ליל סאונד על הדאגה)........

מה שעשיתי שהוא ניתקתי אותו מהכבל הראשי של הרכב ולא של המכשיר, הוצאתי את הפיוזים והחזרתי אותם, ביצעתי שוב

RESET והפלא ופלא - המכשיר כרגע (טפו טפו) עובד בלי בעיה כבר כמה "הדלקות", מה נראה לכם??

 

יכול להיות באמת בעיה של מגעים שהסתדרה??

פורסם

אם אתה יכול להגיע אליי לבדיקת המכשיר אשמח לתת לך תשובות מדויקות וגם שירות למכשיר במסגרת אחריות לפי הסידורי במידה ויש אחריות למוצר בחברה שזה די סביר היות וזה דגם חדש

×
×
  • תוכן חדש...