Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי גרנדה 2007, אוט'.

 

עפ"י הנתונים בפועל (אתר KML ודומיו), הרכב צריך לעשות 1:14 לפחות.

 

בדקתי בשבועיים האחרונים ואלה התוצאות:

 

50 ליטר דלק - נסיעה של 300 ק"מ ----- כלומר, צריכה של 1:6.

 

איך זה יכול להיות?!

 

צחי.

פורסם
שלום,

 

יש לי גרנדה 2007, אוט'.

 

עפ"י הנתונים בפועל (אתר KML ודומיו), הרכב צריך לעשות 1:14 לפחות.

 

בדקתי בשבועיים האחרונים ואלה התוצאות:

 

50 ליטר דלק - נסיעה של 300 ק"מ ----- כלומר, צריכה של 1:6.

 

איך זה יכול להיות?!

 

צחי.

יכול להיות שחיישן למדה לא תקין , חיישן שאחראי על תערובת אוויר-דלק

פורסם

נשמע חריג ביותר.

מה סגנון הנהיגה שלך?

איפה אתה נוהג בדר"כ?

איך ביצעת את בדיקת הצריכה?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הנהיגה ברכב רגועה למדי (בעיקר אשתי נוהגת בו).

 

הבדיקה נעשתה כך: תדלוק מלא (35 ליטר) ואחריו נסיעות קצרות וארוכות (כ-200 ק"מ בסה"כ), תדלוק מלא נוסף ונסיעה עוד כשבוע - 100 ק"מ בסה"כ (כרגע מד דלק נמצא על החצי..)

 

אשמח לרעיונות,

תודה,

 

צחי.

פורסם

ככה לא בודקים.

מלא פול טנק ואפס את הק"מ.

סע עד סוף המיכל וחלק את מס' הקעלומטרים בליטרים שנכנסו.

בצע זאת מס' פעמים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בטיפול 60,000 אמרו לי שצריך להחליף רצועת טיימינג, אבל העדפתי לחכות עם זה.

יכול להיות שזה משפיע על צריכת הדלק?

לגבי צמיגים - הם תקינים ומנופחים כראוי.

 

צחי.

פורסם

בדוק כפי שרשמו לך. ייתכן והחישוב שלך שגוי.

 

מלא את המיכל עד הסוף (עד שהמשאבה קופצת) ואפס את שעון מד המרחק.

סע כמה שיותר (ככל שתסע יותר- כך יהיה יותר מדויק) בלי לתדלק.

 

בפעם הבאה שאתה מתדלק, בדוק כמה ליטרים בדיוק נכנסו עד שהמשאבה קפצה (כמובן במילוי מיכל מלא). ורשום את מס' הקילומטרים המדויק שעברת.

חלק את הקילומטרים במס' הליטרים שהתמלאו במיכל ובדוק את התוצאה.

פורסם

יש הרבה סיבות לכך שצריכת הדלק יכולה לעלות, הנה העיקריות:

1. אתה לוחץ יותר מדי על הגז

2. חוסר אוויר בגלגלים

3. יכול להיות שאחת ממערכות הרכב לא עובדות כמו שצריך ובעיקר מערכת הקירור.

 

יש לי את אותו מקרה בדיוק ובגלל שצריך להחליף את הטרמוסטט לפי המכונאי(מומחה ידוע לסאאב בארץ) והבוסטר.

 

ככל שהמערכות האלה יותר עייפות ועובדות תחת מאמץ גדול יותר הרכב צורך יותר דלק, משוואה פשוטה ביותר.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

ראשית בצע מדידה אמיתית לתצרוכת הדלק, כפי שהוסבר.

שנית, במרבית מקרים תצרוכת דלק גבוה מקורה בנהג ולא ברכב, בחן את הרגלי הנהיגה שלך/זוגתך לפני שתבוא בטענות לרכב.

פורסם

לפירוט קל של דברי danniel,

נהיגה לא חסכונית היא לא בהכרח נהיגה מהירה\פרועה.

 

מבדיקה שנערכה על אשתי היקרה, נמצא שבתודעת הנהיגה שלה יש 2 פעולות בלבד. האחת היא לחיצה על הגז והשניה היא לחיצה על הברקס.

הבעיה היא שאין מצב ביניים. היא לוחצת גז ונוסעת (לא מהר ובמסגרת החוק) עד שהיא מתקרבת לרכב שלפניה, ואז היא לוחצת על דוושת הברקס. ואז שוב גז, ואז שוב ברקס. אין מצב ביניים. ממש כמו במכוניות מתנגשות. במצב כזה אין לי על מה לבוא בתלונות לאוטו על תצרוכת דלק גרועה.

בדוק את המצב אצלך\אצל אשתך.

פורסם

שלום לכולם,

 

א. ביצעתי מדידה כמו שצריך - צריכת דלק 1:7 (שיפור קל...).

ב. אני לא רוצה להישמע מתגונן מדי - אבל אני ואשתי בעלי נהיגה רגועה למדי, כך שאני לא חושב שאנחנו הבעיה.

ג. הצמיגים מנופחים כראוי (בהתאם לספר רכב).

 

 

אשמח לרעיונות נוספים.

 

צחי.

פורסם

נשמע מוזר מאוד שכן הגרנדה ידועה בתור סופר מיני חסכונית.

אם אתה נוסע בעיר כמו חיפה עם עליות חזקות סביר שהתצרוכת תהיה גבוהה יותר אך ממש לא 1 ל 7 וגם לא באזור הזה.

 

מה לגבי זיהום אויר? הרכב עבר טסט לאחרונה?

פורסם

נכון לטיימינג אין קשר, אני גם לא אמרתי דבר כזה!

אבל פותח השרשור לא עשה טיימינג, אמרו לו שצריך להחליף טיימינג,

אבל הוא מעדייף לחכות אם זה, עדייף לא לחכות אם טיימינג!

 

רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

×
×
  • תוכן חדש...