Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת אחרי התלבטויות רבות, כבר כמה חודשים טובים אני מחפש ומתלבט ומחפש בין סוגי רכבים,החלטתי לחזור למקור,לרכב שרציתי עוד מההתחלה וזוהי אלפא 156 ידנית.

התלבטתי בין ה 2.5 ל 2 אבל הצריכת דלק והאחזקה היא זו שגרמה לי להתמקד ב2.0

 

הבעייה היחידה שלי עכשיו זה השנתון, מכיוון שהבנתי מחיפושים פה בפורום שהמנוע החדש שלה הJTS עושה בעיות.

אז רציתי לדעת באיזה שנה להתמקד כדי לא להתקל במנוע הנ"ל

והפרט הכי חשוב זה שהתקציב שלי הוא 50K לכל היותר.

 

אם כתבתי פה משהו שנןגד את המציאות אז בבקשה תתקנו אותי!

 

תודה רבה מראש.

פורסם

עד 2002 כולל. המנוע הוא מנוע TWIN SPARK. רכב מאוזן ומתנהג באופן מהנה ביותר.

 

יישור הקו עלול להכאיב לכיס - סיכוי טוב שתצטרך להחליף משולשים, מוט מייצב, תבדוק גם וריאטור תזמון משתנה ותוודא שהטיימינג הוחלף במועדו. תבדוק פלאגים (החלפה לא זולה), משאבת דלק.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
עד 2002 כולל. המנוע הוא מנוע TWIN SPARK. רכב מאוזן ומתנהג באופן מהנה ביותר.

 

יישור הקו עלול להכאיב לכיס - סיכוי טוב שתצטרך להחליף משולשים, מוט מייצב, תבדוק גם וריאטור תזמון משתנה ותוודא שהטיימינג הוחלף במועדו. תבדוק פלאגים (החלפה לא זולה), משאבת דלק.

 

 

אוקיי כלומר לא לקנות מעל 2002?

ואני ינסה למצוא רכב שטופל אך ורק במוסך מורשה וכמובן עבר כמה שפחות ידיים.

פורסם

מ-2003 כולל מנוע ה-2.0 הוחלף מ-TS ל-JTS, אז כן - עד 2002 כולל. אחרי 2002 אפשר לקנות 2.5, אך ב-2003 הגיעו ידניות ספורות ואח"כ, למיטב ידיעתי, כולן אוטומטיות.

 

תחפש רכב שמור ומטופל, רצוי במוסך/אצל מכונאי הידוע כמטפל באלפות. לא חסר כאלה - איציק מבית דגן, מוסך התלתן, גיא וברוך מפ"ת ויש עוד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מ-2003 כולל מנוע ה-2.0 הוחלף מ-TS ל-JTS, אז כן - עד 2002 כולל. .

 

אני רואה שאין יותר מידי אפשרויות לרכב הנ"ל. וגם מבחינת התקציב אני יכול להגיע לשנתון 2004 אפילו

אז פה נכנסת השאלה של המנוע, עד כמה הJTS יותר גרוע(רגיש) מה TS?

כלומר, האם לא משנה איך מטפלים בו? פשוט בגלל האיכות של הדלק בארץ הוא שובק חיים מוקדם מאוד?

כאילו מה הסיבה הגדולה שבגללה ממליץ להתרחק מה JTS?

(או שאולי בכלל לא הבנתי נכון ולא אומרים להתרחק)

פורסם

ברור שמשנה איך מטפלים - אבל אין נסים. המנוע הוא חצי אפוי. כמו ה-GDI של מיצובישי. עובדה, מנועי ה-JTS של הדור הבא, ב-159/בררה, חפים מכל בעיה.

 

עדיף TS ואם אתה יכול לעמוד בהוצאות, בכלל עדיף V6.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
כן הכוונה ל-2.5 ודרך אגב יש אחת למכירה ביד2,ולא אין לי קשר לבעלים.

 

 

אתה מתכוון לשנת 98? אם כן אז תודה על המחשבה אבל אני מחפש שנתון 2002 מינימום.

פורסם

אני לא יודע אם ה2002 2.5 ליטר עדיין עומדת למכירה,אבל הלכתי לראות אותה לפני כשבועיים וחצי לפני קניית ההרכב שלי.

חסוך מעצמך זמן. יש עוד אחת ב30 אלף לדעתי האדון הוא סוחר.

JTS -תעשה לעצמך טובה AVOID.

Porsche 944 turbo

פורסם
מבחינת הנהג אין שום הבדל במרווח בין 147 ל156. זה אותו אוטו.

ההבדל הוא בתא מטען קטן יותר ומרווח רגליים קצר באופן זניח במושב האחורי.

 

 

אוקיי ,טוב לדעת.

בדקתי עכשיו ביד 2, אני רואה שרוב המכוניות 147 ידניות הן ב 1.6 נפח מנוע,

עכשיו אני מבין שבגלל שהיא קצרה יותר היא גם שוקלת פחות מה 156

אבל בכל זאת השאלה המתבקשת איזה מהן נותנת ביצועים יותר טובים על הכביש? גם בחינת הנאה וגם מבחינת "שתיית דלק"

מדובר על

156 2.0 ידנית - 147 1.6 ידנית (נגיד אותו שנתון 2002).

×
×
  • תוכן חדש...