Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הותר לפרסום- אני פסיכי או, קניתי עוד רכב מעניין


מקלארן F1
שימו לב! השרשור הזה בן 3991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יהונתן, פשוט כייף לראות את הרכב הזה לאט לאט חוזר לכביש. תמונות יפות :-)

אמשיך לעקוב אחר ההתקדמות שלך ומצפה כבר לראות את היצירה במו עייני.

 

הרבה הצלחה בהמשך.

שי ורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 229
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שיפוץ המשאבות הוא ביזבוז זמן וכסף.

במחירים של שיפוץ אתה קונה חדש, שיפוץ זה למכונאים שאין להם גישה לחלפים הנ"ל אז הם ישר שולחים כל דבר לשיפוץ.

חור כתוצאה מחלודה, בעיקר בדודים של אנסא, מעיד בד"כ על ריקבון פנימי מתקדם של הדוד, לכן מדובר בכוסות רוח למת במידה וסתמת את אותו חור.

החלק התחתון אותו אתה מכנה "מוט מייצב תחתון" הינו הסרן האחורי עצמו מסוג דה דיון, לא מוט מייצב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפוץ המשאבות הוא ביזבוז זמן וכסף.

במחירים של שיפוץ אתה קונה חדש, שיפוץ זה למכונאים שאין להם גישה לחלפים הנ"ל אז הם ישר שולחים כל דבר לשיפוץ.

חור כתוצאה מחלודה, בעיקר בדודים של אנסא, מעיד בד"כ על ריקבון פנימי מתקדם של הדוד, לכן מדובר בכוסות רוח למת במידה וסתמת את אותו חור.

החלק התחתון אותו אתה מכנה "מוט מייצב תחתון" הינו הסרן האחורי עצמו מסוג דה דיון, לא מוט מייצב.

 

 

אמת!

הייתי בודק אפשרות יבוא משאבות חדשות.

ודוד חדש רצוי מנרוסטה שהוא קל, וטוב מהמקור, וכמובן אינו מחליד.- רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דודים מנירוסטה אכן לא מחלידים והם יקרים יותר, אבל דווקא הניסיון האישי שלי איתם לא טוב. הם יוצרים סאונד משונה, מין הדהוד חלול, וברכבים שהיו לי נירוסטה וגם רגילים, הרגילים תמיד היו יותר "חלקים" והשתיקו יותר טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...

שלום חברים,

כרגע יש עידכונים קטנים אבל השיפוץ עבר להילוך גבוה, הוזמנו החלקים שלא ניתן להשיג בארץ מארה"ב, וכבר הגיעו.

הרכב הועבר למוסך התלתן בפ"ת ועובר הכנה לבדיקות המעבדה בטכניון שהוא צריך לעבור.

בתכנון זה כרגע להשמיש את הרכב, להחליף כל חלק מכאני שדרוש החלפה ולעבור טסט, ולאחר ההשמשה נתחיל את הפרויקט הרציני (פירוק הרכב, פחחות צבע, ריפוד מחדש וכו'...).

צפו לעידכונים חדשים בקרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המון בהצלחה.

ראיתי אותה במוסך התלתן, אחלה רכישה עשית לך עם המון פוטנציאל.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שאתה מעדיף את האלפא על ה-E9 ???? :roll:

 

זה לא שאני מעדיף את האלפא על ה-E9, ה-E9 זה רכב מדהים ואני אוהב אותו ובאמת שמוכר אותו בלב כבד.

אבל משיקולים שנעשו הוחלט למכור את ה-E9.

ראובן, תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים,

כרגע יש עידכונים קטנים אבל השיפוץ עבר להילוך גבוה, הוזמנו החלקים שלא ניתן להשיג בארץ מארה"ב, וכבר הגיעו.

הרכב הועבר למוסך התלתן בפ"ת ועובר הכנה לבדיקות המעבדה בטכניון שהוא צריך לעבור.

בתכנון זה כרגע להשמיש את הרכב, להחליף כל חלק מכאני שדרוש החלפה ולעבור טסט, ולאחר ההשמשה נתחיל את הפרויקט הרציני (פירוק הרכב, פחחות צבע, ריפוד מחדש וכו'...).

צפו לעידכונים חדשים בקרוב.

אתה בידיים טובות

בברכה,רפי

נהג מתחיל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו נהנתי מאוד מהשרשור ואמשיך לעקוב, בינתיים אפילו הרצתי חיפוש על מה יש למכירה באזורי וגיליתי שגם פה יש אנשים שמסתבכים על האלפות, הנה אחת שצריכה משאבה ראשית, גם 87, אפשר לשחרר אותה באיזור ה$800 והיא מגיעה עם חלקים ספייר, הבעיה היא שלי אין זמן להתעסק עם שטויות כרגע ואם כבר אז עדיף להשקיע 5K ולקנות אחת מושלמת וכאן מתחילה הבעיה , 5K זה כבר סכום שמעמיד לי פורד סיירה XR4TI בחניה ועוד איזו אלפא ספיידר....

אני אומר לכם, החיים בארה"ב מדכאים. כ"כ הרבה אפשרויות שבא לי לקנות מאזדה 3 ולפרוש.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

המאמצים להחזרת האלפא לכביש נמשכים.

בסוף אני ארשום כל מה שנעשה עד עכשיו,

אבל כרגע מה שתוקע אותנו מלעבור טסט עם הרכב זה משאבת ברקס מרכזית, שכנראה אצטרך להזמין מחו"ל,

ותושבות גיר שזקוקות להחלפה.

אתמול הנענו את האוטו בפעם הראשונה, והתוצאה לפניכם,

ההנאה מובטחת :twisted::

 

http://www.youtube.com/watch?v=fWmfY7J28w4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=65TNhiB81jY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...