Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הותר לפרסום- אני פסיכי או, קניתי עוד רכב מעניין


מקלארן F1
שימו לב! השרשור הזה בן 3991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 229
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

למישהו יצא לנהוג על הדגם האמור?

 

נהגתי על ה-75 והרגשתי חיבור מיידי לרכב, הוא היה מתאים לדרישות שלי כנהג

אבל יתכן ואחרי היכרות יותר מעמיקה (אם היה בידי את הזמן), הוא היה מתחיל להיות קצת מוגבל,

המנוע ברכב הזה על פי נתוני הנייר אמור לתת יותר פאן צרוף, כמעט באותו משקל

מה שמבטיח 75 למתקדמים, השאלה האם הנייר לא משקר, והאם קיים פער מההורדה לדפוס

ועד לשיפשוף האספלט....האם הוא באמת מקיים את ההבטחה? -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש רן, בהחלט רכב נדיר בכבישי ארצנו. גם לדעתי היא היחידה בארץ, מקורית כמובן....

כייף גדול לראות שהרכב הגיע לידיים טובות ומיומנות.

נשמח לעזור בשאלות ובאיתור חלקים במועדון אלפא רומיאו ישראל, וכמובן לראות אותך ואת הרכב

במפגשי המועדון הרבים ובפורום המועדון.

 

המשך לעדכן את כולנו בהתקדמות השיקום של האלפא המיוחדת.

 

בהצלחה.

שי ורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב פעם, תודה רבה לכולם על המחמאות, מחמם את הלב!

שי, תודה אני אבוא למפגשים, וכמובן שאעדכן בכל ההתפתחויות.

לגבי הבימר, בעבר הצאנו אותה למכירה למשך תקופה מסוימת, אבל אז התחרטנו ופשוט הכנסנו אותה לשיפוץ מכאני מקיף ורק לאחרונה היא יצאה, עוד לא הוחלט עדיין איזה מהמכוניות תועמד למכירה, קשה לחשוב על למכור את אחת מהן אבל אין כ"כ בררה, צריך מקום.

ברגע שיוחלט איזה רכב אנחנו מוכרים אני אפרסם, קל זה לא יהיה.

האלפא מילאנו שווקה עם מנוע 3.0 גם, קראו לדגם אלפא מילאנו VERDE, בהמה רצינית, אבל גם מנוע ה2.5 ליטר הזה לא פראייר בכלל, הסאונד שהוא מפיק פשוט חלומי, באמת שפעם אלפא ידעו לייצר מכוניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לא מבין אנשים כמוך, תעיף את הגרוטאות האלה ותקנה מאזדה 3 אוטומט מליסינג בעסקת מימון. גם אמין, גם סחיר וגם מגיע עם טאסות מקוריות. NOT

:roflmao:

 

תתחדש, ותהנה מכל רגע !

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למישהו יצא לנהוג על הדגם האמור?

 

נהגתי על ה-75 והרגשתי חיבור מיידי לרכב, הוא היה מתאים לדרישות שלי כנהג

אבל יתכן ואחרי היכרות יותר מעמיקה (אם היה בידי את הזמן), הוא היה מתחיל להיות קצת מוגבל,

המנוע ברכב הזה על פי נתוני הנייר אמור לתת יותר פאן צרוף, כמעט באותו משקל

מה שמבטיח 75 למתקדמים, השאלה האם הנייר לא משקר, והאם קיים פער מההורדה לדפוס

ועד לשיפשוף האספלט....האם הוא באמת מקיים את ההבטחה? -רן

 

 

קודם כל, ברכות על רכב באמת נדיר בארצינו (ונופוץ מאוד בחו"ל, מה שאומר כמה דברים על ארצינו...) וידוע שכל המציל אלפא זו מצווה גדולה! :-)

 

אני מכיר קצת את הדגם הזה וגם את ה 3.0, ונהגתי בהן. לעניות דעתי הייחוד שלהן הוא היכולת לשפר כמעט עד אינסוף ופחות איך הן מתנהגות בצורה הרגילה.

 

ה 2.5 הוא מנוע של 150 כ"ס +- ומשקל כבד בחרטום. היא נוסעת בהחלט יפה ועם סאונד 6 צילינדר מהמם, אבל מדובר באותו כח כמו ל מנוע טווין ספארק ששוקל הרבה פחות. בצורה הרגילה לעניות דעתי הטווין ספארק עדיף.

 

ל 3.0 190 כ"ס וזה כבר יותר נחמד, אבל שוב - טווין ספארק טובה ואולי עם כמה שיפורים קטנים לא תהיה רחוקה מזה, כששוב יש את ענין המשקל בחרטום.

 

יש לדגם הזה כמה שיפורים קוסמטיים לא רעים, אחד הטובים שבהם הוא מושבי ריקארו מקוריים (בדרך כלל), וזה נפלא לעומת מושבי ה 75 שנוטים להפוך לאמבטיה או לסיר לילה שקוע. צחוק צחוק, אבל זה שיפור משמעותי.

 

כל 75 זה אוטו נפלא, עם כמה מגרעות שיכולות לשגע או שאפשר להתעלם מהן - תלוי באופי. מה 1.6 הכי פשוטה ועד ה 3.0 ליטר. את החוויה גם הדגם הכי פשוט נותן כי ברכב הזה החוויה העיקרית זו ההתנהגות, הצליל, הרגש, ופחות ביצועי מפלצת ובזה הכח שלהן.

 

אז לכל מי שמפנטז על זאת שמוזכרת כאן..היא בהחלט שווה פנטזיה, ובמיוחד כשמדובר על ק"מ נמוך ומקוריות, אבל לכו תיקנו כל 75 שאפשר - בקרוב לא ישאר....

 

ועוד דבר, לכל מי שמדבר על הגיר והדרייבשאפט, התמזל מזלי להיות הבעלים של 75 מקוריות ומתחוזקות להפליא. הגיר היה מעולה, ולא היתה שום בעיה באיזון הדרייבשאפט. ברכב נכון הם עובדים מעולה.

 

בהצלחה גדולה בשיפוץ!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב הזה יש שלושה קופלונגים, שנוטים להתבלות - בעיקר הקדמי שבהם. אני מניח שמקור הרעידות הוא בקופלונג בלוי.

היתרונות של הרכב הזה לעומת 75 "רגילה" הם: דיפרנציאל מוגבל החלקה, מעצורי דיסק מאוורר בסרן הקדמי, פגושים ספורטיביים יותר, אבזור פנימי עשיר ובטוח עוד כמה הפתעות נחמדות שכרגע לא עולות לי בראש.

כשהוא במצב תקין, החוויה שהוא מספק היא לא פחות מ- :yum:

לעומת זאת, את הפרצוף של הבולדוג הזועף מקבלים בכל 75.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!! רכב חלומי! כמו הBMV והפיאט שלך!! חח

 

האם היא באמת כל כך שמורה ומקורית כמו שזה נראה בתמונות?? תן קצת תמונות פנים!! +תמונות של תא המנוע!

ותן קצת יותר פרטים כגון שנה יצור ,כמה זמן עמד, יד, הגיעה ביבוא אישי? וכו'!

 

ואם כבר אתה מתלבט איזה רכב למכור אז תמכור את ה205 GTI אל תחשוב אפילו למכור את שני הפנינות!! (הפיאט וBMW )

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי נתוני הרכב, למילאנו יש 4 רמות גימור, silver, gold, platinum, verde, שלי היא הפלטינום.

ה-verde והפלטינום כמעט זהות חוץ ממנוע 3.0 בורדה, מבחינת גימור וחלקים כמו שנאמר ע"י אלעד יש דיפרנציאל מוגבל החלקה, מעצורי דיסק מאוורר בסרן הקדמי, פגושים בתקן אמריקאי שהם גדולים יותר, סאנרוף, מושבי עור חשמליים, טנק דלק מוגדל (60 ליטר), תופסנים מיוחדים למכסה המנוע במקרה של תאונה שהוא לא יתעופף, ספידומטר שמראה גם בק"מ וגם במייל,

מערכת ABS (כרגע המערכת שתוקעת אותי) ומזגן כמובן.

עכשיו לגבי נתונים על הרכב שלי ספציפית, סיפור העלייה שלו מאוד מעניין וארוך, האוטו עמד 10 שנים בקפריסין עד שהצליחו למצוא עולה שיביא את הרכב על שמו, ואז לאחר התקופה שהאוטו היה חייב להיות אצל העולה הוא עבר לידיו של מי שרצה להביא אותו, מי שמכר לי את הרכב, אז בפועל אני יד 3 אבל האוטו היה אצל אותה היד בארץ מהתחלה ועד עכשיו, אז תיאורתית אני יד 2.

הק"מ של הרכב היום עומד על 086,577 מייל מקוריים.

פנים הרכב לא במצב מזהיר, מושבי העור יבשים ויש קרעים בקדמיים, יש עבודה על הפנים.

ומבחינת חוץ גם כן, צבע דהוי וקצת פיצוצים מאחורה, אבל שילדה נקייה וחסרת חלודה.

יש עבודה על הרכב, אבל הוא שווה את זה, המילאנו תהיה מהירה אין ספק ומסכים לגבי הTS שתהיה יותר מתנהגת ומאוזנת, אבל לי אישית מה שעושה לי את זה באוטו זה הסאונד של ה-V6 של אלפא :twisted:, פנינה מוטורית.

ד"א כמה טווין ספארק מקוריות יש בארץ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בודדות מאוד, להערכתי לא בטוח שאפילו 5. לפני כמה שנים היתה אחת יפה בחיפה שרוסקה בתאונה :cry:

היא הועברה למוסך התלתן ואיבריה כיום משמשים כמה אלפות מעניינות מאוד.

עד לפני כשנתיים היתה עוד אחת למכירה, במצב חיצוני די מזעזע.

יש אחת יפה ומוסבת (במקור 1.8 ) שהיתה שייכת במקור לבן משפחה שלי. ברבות הימים הוא מכר אותה לחבר במועדון אלפא רומיאו בשם ליאור. אילולא זה שרכש אותה ממנו היה מקדים אותי, סביר להניח שהיום היא היתה אצלי, אבל היא עברה להסתובב בצפון הארץ, עברה עוד בעלים (הפעם כבר בגולן), עברה צביעה מזעזעת ואחזקה לא הכי אוהבת, אבל סוף טוב הכל טוב: ליאור מצא את הרכב בקצה המדינה ונסע לגאול אותו ממצבו. כעת הוא שוב אצלו, כנראה שלנצח. אין לי ספק שאצל ליאור הרכב יזכה למנוחה והנחלה שלה הוא כל כך ראוי.

לסיפור המלא, והמרגש - יש לציין: http://www.iaroc.org.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=61445

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן לשכור בנורבורגרינג אלפא 75 TS ו-V6 אצל רון סימונס (RSR) מוכנות למרוצים, למרות שלל המכוניות החזקות שיש לרון הוא סיפר לי שהכיף האמיתי שלו הוא להיכנס לאלפא, רק הוא לא אמר לאיזו כי יש לו גם GTAM משנת 1971 שהיה לי הכבוד להתחרות נגדה במרוץ 1000 הק"מ, למזלי נשבר לו הגיר באמצע המרוץ.

אגב, הוא מוכר חלקי מתלים למירוצים, ניתן לראות זאת באתר שלו.

אלפא 75 V6 בפעולה בנורבורגרינג:

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טווין ספארק מקוריות היו 3 למיטב ידיעתי, ואחת מהן (כנראה זו שהתרסקה לצערי) היתה פעם שלי. כשהיא היתה אצלי היא היתה האלפא הכי יפה, שמורה ומקורית שראיתי.

 

קצת הבהרות לגבי ה 1.8 המוסבת שהוזכרה למעלה: האיש מרמת הגולן שמכר לו אותה הוא חבר יקר מאוד, ואני מכיר את הרכב אישית ומקרוב. הושקע בה סכום עצום מיד עם הקנייה בצד המכאני, ולאחר מכן היא טופלה במסירות רבה. בנוסף כשליאור קנה אותה חזרה זה היה גם לאחר שהחלקים נצבעו חזרה למקור הנכון, וברמה גבוהה. למעט מניפולד שהתעקש להתפוצץ שוב ושוב הרכב היה במצב מעולה. זו היתה ועדיין (כנראה) אחת ה 75 הכי טובות בארץ, ובאופן אבסורדי ובלתי מוסבר היא נסעה הרבה יותר טוב מה טווין ספארק המקורית שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כדי ליישר דברים.

אני הוא ליאור מהתגובות שלמעלה.

 

ההערות של אלעד על אחזקה של האוטו ב- 5 שנים שלא היה אצלי מתייחסות למי שקנה ממני אותו במקור (שדי הרס אותו, לאחר שהיה מקורי וכמעט מושלם :twisted:). אל המוכר שממנו קניתי אותו חזרה אין לי שום טענה אלא שבחים על ההשקעה והכנות בהצגה של הרכב כשבאתי לראות אותו.

 

כדרכה של אלפא, תמיד יש מה לעשות באוטו, אבל זה חלק מהכיף.

 

לנושא הראשי - מזל טוב על הרכישה, מכוניות אלו לא נמדדות בביצועים ואולי אפילו לא בהתנהגות, אלא באופי. כמו שנאמר לעיל - פשוט להיכנס ולנסוע ברכב זה כיף שמורח את חיוך על הפנים...

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...