Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הותר לפרסום- אני פסיכי או, קניתי עוד רכב מעניין


מקלארן F1
שימו לב! השרשור הזה בן 3990 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום

לפעמים נדמה, שעבודה על אלפא רומיאו לעולם אינה נגמרת...

 

מה זה ״נדמה״, זה כתוב בספר רכב אפילו :lol:

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 229
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הערה בקטנה, למערכת הפליטה ישנה חשיבות פרט לתפקיד הברור של השתקת רעשים

וסינון גזי פליטה ברכב מודרני, תפקיד שלפעמים נפגע בידיי חובבי סאוונד נלהבים.

 

מערכת אגזוז טובה במיוחד כזו המיועדת לרכבי ספורט, מסייעת ביניקת עודפי הגזים מהמנוע

ושחרור הבוכנות משאריות לחץ, מערכות "הזרימה החופשית" מבצעות עבודת סילוק זו והורדת

דוד עלולה לפגוע במחזוריות ובעבודת היניקה הסדירה.

 

קיימים "בשוק" מספר חברת המייצרות אגזוזים "אפטר-מרקט" במיוחד לרכבים שלוקחים בחשבון

גם את נושא הסאוונד וגם את העבודה המדויקת ש"משפרת" את עבודת המנוע.

 

דבר נוסף שחלחל בהבנה בעיקר בתחום האופנועים האמריקאים, שלפעמים סאוונד "גברי"

מתיש ומעייף בנסיעות רבות ותרומתו פחותה מהנדמה בהתחלה.

 

הייתי ממליץ להתקין מערכת ייעודית קלה לרכב שמפחיתה משקל ולא להוריד דוד

שפוגע בעבודה הסדירה.

 

ברור לי שמיד יקומו מתנגדים שינסו לסתור אותי באותות ובמופתים, אבל כל סדנת שיפורים מתחילה

בחו"ל יודעת ששיפור רכב אמתי מתחיל בבלמים טובים מתלים מצוינים ומערכת פלטה משובחת

ולא אלתורים על הקיים. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן,

לא נראה לי שקראת עד הסוף את ההודעה שלי.

החלפתי את מערכת הפליטה הישנה שאבד עליה הכלח ובמקומה התקנתי מערכת פליטה שנבנתה במיוחד לרכב הספציפי ולמנוע הנ"ל ע"י מומחה בתחום מערכות הפליטה עם תחשיבים מדויקים של נצילות מעברי אוויר ומשקל.

זוהי אינה מערכת "עפ"י משקל" שקונים אוניברסלי, מורידים את דוד הרכב ויאללה על הבאב אללה.

מערכת מנירוסטה זה לא משהו שסתם עושים, נעשו הרבה חישובים להגיע למערכת, וההבדל בביצועים מורגש מאוד, אך לטעמי המערכת יצאה רועשת מדי לכן ישנה האופציה להשתקת המערכות הללו, נברתי בפורום וראיתי שישנם כאלה ששמו דוד פנימי בתוך המערכת דבר שלא פוגע ביכולת של מערכת הפליטה אלא רק מחריש אותה, התוצאה נשארת זהה רק שקטה יותר.

היה בחור בפורום עם אסקורט יפה שהייתה לו אותה הבעיה בדיוק, שידרג את מערכת הפליטה לנירוסטה, יצא רועש, עשה את אותו הפתרון ועבד לו מעולה, אעדכן לגבי איך הדבר משפיע אצלי.

הפחח- אני די בטוח שפירסמתי את מספר הטלפון שלו, אנבור מאוחר יותר בטלפון ואפרסם את מספר הטלפון שלו, הוא ממוקם בעוספיא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי פיספסתי , אבל אפשר לדעת מי עשה את הפחחות ?

מצטער על העיכוב, לא מצאתי את המספר שלו,

הפחח זה באותו מקום שעשו לי את הצבע גם, עיאב שמו: 0546399980, נמצא בעוספיא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3990 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...