Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היתלבטות - ג'אסטי 1200 או שרייד?


vogivog
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

רכב ראשון בשביל האישה (ושני במישפחה) שעברה לפני מספר ימים טסט.

הרכב חייב להיות אוטומט.

ההיתלבטות היא בין הג'אסטי הזרקה 1200 שנתונים 92/3/4 לבין השרייד שנתונים 92/3. עד כמה יש הבדל חסכוניות בדלק בין שניהם? על איזה מבין השניים הייתם ממליצים? התקציב גג 5000 ש"ח.

תודה.

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסובארו, למיטב זכרוני מגיעה בתצורה של גיר רציף בדגם "האוטומטי", והגיר הנ"ל לא מצטיין באמינות מופלגת. הסובארו היא יותר "פחונית" מאשר הדיהטסו.

 

הדייהטסו, לדעתי עדיפה. במיוחד עם מנוע ה-1.3 ליטר. עם מנוע ה1 ליטר וגיר אוטומט הרכב יסבול מסחיבה חלשה..ואם נוסיף מזגן - אתה כבר מבין לבד. האמת, הגיר האוטומט בדייהטסו מאד מיושן ופוגם קשות בביצועי המנוע.

 

לעניין חסכוניות אני מעריך שהסובארו תהיה חסכונית יותר.

 

הבעייה תהיה למצוא אקזמפלר שמור ותקין מכנית. שים לב שהדייהטסו "סובלות" מבעיות של קורוזיה שיוצרת נזקים בראש המנוע.

 

בהצלחה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...