Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה,

מזמן כבר לא פתחתי פה שרשורים חדשים והנה הגיע הזמן! :-)

 

לפני פחות מחודש, שותף שלי לדירה קנה רכב חדש (יד שניה) סיאט לאון.

אמרנו שנתקין מערכת ברמה גבוהה יחסית למה שהיה פעם והתחלנו לחשוב.

לאחר שעשינו שעורי בית, חפירות באינטרנט ומס' טלפונים החלטנו על מה ללכת ואיפה להשיג.

 

והנה רשימת ציוד:

 

Alpine 117E - HU

Hertz HSK165 - Component

Hertz HX300D - Subwoofer

Audison LRx 4.1k - Amplifier

Connection (Audison) 1F - Capacitor

Connection (Audison) - Wiring + RCA

כמובן דלתות עם Dynamat Extreme

 

הקופסא לסאב עושים לבד לפי המלצת יצרן וסימולצית WINISD.

 

ההתקנה כנראה תהיה צנועה עם מגבר על הקרש וקבל אם יכנס אז בצד בתא מטען.

 

המלצות, הצעות, שאלות וכו' מתקבלות בברכה!

תמונות מתהליך הבנייה וההרכבה יבואו בהמשך :twisted:

 

סופ''ש נעים לכולם! :-D

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וזאת הטעימה הראשונה :wink:

IMG_83633.jpg

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

ציוד מעולה, רק אני לא בטוח בצורך של הקבל.

רק כמובן תדאג להתקנה טובה.

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

לקחנו את הקבל מכיוון שבנתיים לא מתכוונים לשדרג מערכת חשמל.

לרגע, ההספק שיהיה מתקרב ל900W RMS.

אז להספקת מתח ללא קפיצות ורעשים מיותרים וקבלת איכות מקסימלית צריך את הקבל.

 

לגבי מפגש, כן, שאלה רק מתי הוא יהיה?

כי בשבוע הקרוב אני לא נראה לי שאספיק לסיים את ההתקנה.

גם חלק מהדברים לצרכי התקנה הוזמנו מEBAY, אז אנחנו מחכים להם. :roll:

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

במפגש הקרוב, ב-15.7, סביר להניח שלא נספיק לבצע את כל ההתקנה אבל למפגש שאחרי הסבירות היא מאוד גבוהה :-D

HU: Alpine 117E Comp: Hertz HSK165

AMP: Audison LRx 4.1k SUB: Hertz HX300D

Capacitor: Connection (Audison) 1F

פורסם

רוני, מדובר בלאון 2002.

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

סוף סוף ההתקנה התחילה :-D

והנה כמה תמונות.

התחלנו מאיטום וקומפוננט, מחר יבוא המשך.

2011-07-12_14_57_43.jpg

2011-07-12_13_17_15.jpg

2011-07-12_18_03_44.jpg

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

תודה על הצע, לא חשבתי על זה, אך אין שום בעיה עם זה, כי זה חלק של הדלת שפונה לתוך הרכב והוא כבר מבודד אז כבר לא יהיה שם לחות :)

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack


×
×
  • תוכן חדש...