Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיץ של כדורגל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוזר שכולכם מתעלמים מהקבוצה של תיירי.

צרפת חברים.

רק צרפת.

:D

 

(טוב נו, גם הפורטוגזים\הגרמנים\האיטלקים יכולים להפתיע)

:-)

פורסם

אני חושב שהפועל רמת גן היתה לוקחת את הטורניר הזה בהליכה, אבל לצערנו היא לא עלתה... :wink:

 

 

זה לא משנה כל שלב הבתים.

לדעתי מה שיקרה זה ניצחון של גרמניה על צרפת 0-1 בפנדל בדקה ה89 במשחק הגמר.

(אולי זה גם יהיה בדקה ה119 של ההארכה אבל לא בטוח)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מה אתה רציני הם לא עלו?

הרסת לי עכשיו את כל הציפיות מהטורניר

גם נבחרת ישראל לא עלתה דרך אגב אבל לא שזה יעניין אותך יש שם כל כך הרבה ישראלים ואין שם זר אחד אז איך הם יכולים לייצג את המדינה ?

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

כן עכשיו יון מובילים 2-0

צרפת אומנם אלופי אירופה אבל כולנו ראינו באיזה צליעה (כימעט קטיעה של הרגל) הם לקחו ליפני 4 שנים

לכל השחקנים המובילים של צרפת הייתה עונה די בנונית חוצ מהנרי וג'יולי וזה לא ניראה לי מספק לקחת את היורו

אגב איזה קומבינות המוח הישראלי צריך לעשות כדי להכניס לאליפות אירופה לאומות את הפועל ר"ג

ועדו משו אם אני לא טועה יש שם את רוסו בקרואטיה שהוא כאמור משחק באלוםה מכבי חיפה ששנה הבאה בליגת האלופות וגם בעוד 4 שנים מעכשיו ביורו במקום ר"ג

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
מספידים כבר את ספרד?(אנדרדוג :oops: )

רק אני חי באשליה שאולי הפעם זה יהיה הטורניר שלה?

אמרו את זה באולפן ליפני המישחק שרוב השחקנים האיכותיים שמראים כדורגל טוב הם מבחוץ והם דואגים שהליגה תיהיה הכי טובה בעולם (שאני אגב חושב שזאת הליגה האיטלקית) אבל כשזה בניבחרות ואתה לא יכול לשתף את בניון ורונאלדו ובקהם וזידן ואיימר וסביולה אז בגלל זה הם לא ממש מציגים את היכולת של הליגה בניבחרת

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

טוב...פורטוגל קיבלה בראש מיוון 2:1... :?

 

מעניין עוד איזה הפתעות צפויות לנו?

מעניין מה יהיה במשחק השני של היום..(אולי גם רוסיה תפתיע?)

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
טוב...פורטוגל קיבלה בראש מיוון 2:1... :?

 

מעניין עוד איזה הפתעות צפויות לנו?

מעניין מה יהיה במשחק השני של היום..(אולי גם רוסיה תפתיע?)

 

 

רוסיה תפתיע? אולי , יהיה מעניין מאוד עם היא תפתיע.

כרגע , נראה שידה של ספרד היא העליונה.

 

 

ק.רונלדו , מראה למה שפרגי (פרגוסון כמובן) הביא אותו ל-Man Utd.

הוא צעיר והקריירה לפניו. איך שזה נראה כרגע , צפויה לו קריירה מעניינת מאוד ולנו , אוהדי Man Utd צפויות עונות מעניינות בזמן הקרוב , בפריימרליג.

 

יאללה , להכנות , למשחק השני :wink:

 

במטרה שיהיה מעניין - תבלו :lol:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אכן,רוסיה לא הפתיעה.

הכל הלך כצפוי..1:0 לספרד.

 

מחר צפוי לנו משחק מעניין ביותר בין אנגליה לצרפת.

כאן כבר קצת יותר קשה לחזות את המנצחת..(הלוואי שזאת לא תהיה צרפת :evil: )

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

מצטער על ההצטרפות המאוחרת לנושא....אבל חייב להגיד מה דעתי בנושא :)

 

תצפו להפתעה גדולה מצדה של פורטוגל......למרות שהמשחק היום לדעתי היא תיקח את האליפות.

נבחרת מוכשרת ביותר עם הכדורגל הכי יפה באירופה, בלי להתייחס למשחק של היום כמובן.

 

 

אלעד.

פורסם
מצטער על ההצטרפות המאוחרת לנושא....אבל חייב להגיד מה דעתי בנושא :)

 

תצפו להפתעה גדולה מצדה של פורטוגל......למרות שהמשחק היום לדעתי היא תיקח את האליפות.

נבחרת מוכשרת ביותר עם הכדורגל הכי יפה באירופה, בלי להתייחס למשחק של היום כמובן.

 

 

אלעד.

תן לי להתייחס למה שאמרת בד"כ המישחק הראשון קובע הכל הוא מראה איך המדינה שלך התכוננה ואפילו יותר טוב איך המדינה שלך מוכנה לעומת מדינות אחרות ולמרות שאני מסכים איתך לגבי צורת המישחק של פורטוגל והכדורגל הכיפי שלה אבל מעכשיו כל הלחץ עליהם אבל כמו שזה ניראה אתמול (וזה ניראה גרוע) לפורטוגל היה נורא קשה לשחק ועוד מול מי מול יוון

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

היום יש אנגליה צרפת יש תכנונים הימורים

אני חושב אנגליה לוקחת

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...