Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

 

אני מתכנן להתקין בשבועות/חודשים (סטודנט :-) אין יותר מדי זמן) הקרובים את המערכת שלי:

 

HU - PIONEER 6950ub

comp - hertz hsk165(in bi amping)

comp amp - audison lrx4.5

sub - hertz es300

mono - sae-1000d

 

 

ויש לי כמה תהיות לגבי מערכת החשמל:

א) אין לי מושג מה העוצמה של המצבר - אבל הגודל הפיזי שלו קטן.(כן הסתכלתי, הדבר היחיד שמופיע עליו זה מדבקה של VOLTA ואין רישום על אמפראז').

בספר רכב רשום רק טעינה מהירה של 15 אמפר וטעינה איטית של 5 אמפר.

יש אפשרות לשים מצבר בגודל "רגיל"?

ב) כמו כן אני לא יודע עד כמה האלטרנטור חזק.

בספר רכב לא רשום כמה אמפר. אם מישהו יודע ויכול לעזור לי לגבי זה.(מדובר ביאריס TS 2003)

 

 

אני מתכוון לעשות את שלושת הגדולים, השאלה אם יש עוד משהו שאני צריך לשפר במערכת החשמל כדי להרים סטאפ כזה?

 

תודה רבה מראש!

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם

לא צריך לשפר שום דבר. התקן את המערכת וסע לשלום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

על פניו נראה שלא צריכה להיות שום בעיה ממשית

במידה ותיווצר בעיית מתחים תמיד ניתן למצוא פתרונות

מסכים איתך בחיזוק המערכת בכבלי מתח טובים ואיכותיים

פורסם

לא, אני אומר את זה סביב ה"היפ" שנוצר בפורום סביב שלושת הגדולים.

אלא אם אתה הולך להתקין מערכת סטייל אליקו או ישראל-הנדס-לי-טוסט אין שום צורך בשדרוג מערכת החשמל ברכב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

טויוטה קורולה 96 עם הרכיבים הבאים:



 

מגבר זללן של קיקר ZX650.4 שמפיק עד 900 וואט בפועל

מגבר נוסף של קיקר ZX150.2

מונובלוק של JBL CS300.1

 

סאב וופר 12 אינטש של אינפיניטי שמוצהר לספוג עד 300 וואט

 

סט שלושה חלקים בהגברה אקטיבית מלאה עם המידבאסים הכי זללניים שראיתי עד היום (אילייט)

 

וכל זה על...

 

מצבר שנאפ 46 אמפר שעה קטן

כבל 4 גייג עם פיוז ראשי 40 אמפר

אלטרנטור מקורי של קורולה שמוציא במקרה הכי טוב 70 אמפר

 

המערכת היתה מנגנת רוב הזמן איפשהו בין ה100 ל115 דציבל וגם הגיעה ל120 דציבל

 

המצבר הזה היום כבר קרוב ל4 שנים אצלי, אותו הפיוז (רק שרכיבי המערת כבר מזמן הוחלפו למשהו הרבה יותר צנוע ורגוע) אותו הכבל, אותו האלטרנטור

 

טפו טפו טפו - ברור לי שהמצבר הזה הולך למות מתישהו בקרוב אבל הפואנטה שלי היא שרוב הסיכויים שאין לך שום צורך לשפר את מערכת החשמל.

 

תתקין את המערכת - תעשה בדיקה בעומס - סע לשלום.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא,



 

הסוד הוא שעד עוצמות מסויימות אם אתה בוחר נכון את הרכיבים שלך, הצריכה תהיה הרבה הרבה פחות מהמספרים שמנפחים בתחום.

 

אם אתה תיקח סאב שמסוגל לספוג 1K והוא לא יהיה נציל ואתה תושיב אותו על ערוץ הגברה שמן במיוחד שיכול לספק לו את זה וזה יהיה על תשתית חלשה של הרכב, יתכן ותיתקל בכל מיני תופעות מוזרות ולא רצויות.

 

אבל אם תבחר ברכיבים יחסית שפויים - סה"כ תאבד כמה חודשים בודדים מאורך החיים של המצבר שלך וגם זה לא בטוח.

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...