Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש את המסלול הביתי - סופרלנד.

 

ואם אין בעיה להצפין מעט, סע לכיוון בית אריה - כביש 465.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
האמת שבית אריה רחוק לי.. אני מחפש יותר בסביבה (גג עד רחובות)

 

וכמובן שבסופרלנד הייתי מאות פעמים :lol:

 

אז, נאדה. בית אריה זה בדיוק 20 דק' נסיעה, והכביש הרבה יותר מהנה לנהיגה.

 

יש לך גם את לוזית - וזה כבר להדרים (סביבות 40 ק"מ), ושם תפגוש בכביש מהנה עוד יותר. עם קצת חשק ורצון - ניתן לעבור דרך נס הרים בחזרה למרכז :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוראל, אתה מדבר על כל 465 מהתחלה עד הסוף?! זה לא מסוכן קצת? היו יורים על רכבים בכביש הזה בזמנו.

לוזית קצר מידי לדעתי, נס הרים נחמד אבל מסוכן כי הכביש צר ויש תנועה נגדית .

בסופרלנד הולכים לבנות I-MAX ואז נגמר הסיפור של להנות :?.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אוראל, אתה מדבר על כל 465 מהתחלה עד הסוף?! זה לא מסוכן קצת? היו יורים על רכבים בכביש הזה בזמנו.

לוזית קצר מידי לדעתי, נס הרים נחמד אבל מסוכן כי הכביש צר ויש תנועה נגדית .

בסופרלנד הולכים לבנות I-MAX ואז נגמר הסיפור של להנות :?.

מתי מתחילים לבנות את ה I MAX הזה? :shock:

פורסם
אוראל, אתה מדבר על כל 465 מהתחלה עד הסוף?! זה לא מסוכן קצת? היו יורים על רכבים בכביש הזה בזמנו.

לוזית קצר מידי לדעתי, נס הרים נחמד אבל מסוכן כי הכביש צר ויש תנועה נגדית .

בסופרלנד הולכים לבנות I-MAX ואז נגמר הסיפור של להנות :?.

 

יוני, מהכניסה עד למחסום. לא פנימה-פנימה. למרות שעשיתי את זה פעמיים / שלוש...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

את הקולנוע כבר התחילו לבנות (כרגע בהכשרת קרקע)

 

לגבי הסופרלנד, אני לא יודע איך יש לכם אומץ להשתולל בכביש הזה.

א. הסלילה חרא

ב. החזירי בר חוגגים

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

זה יהיה "יס פלאנט" עם אולם אי-מקס: http://www.edb.co.il/blog/archives/8401

לא חושב שיש משהו מעניין ממש קרוב לראשל"צ והמרכז, יש את הכביש ליד "אירפורט סיטי" מרחק 15 דקות נסיעה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
את הקולנוע כבר התחילו לבנות (כרגע בהכשרת קרקע)

 

לגבי הסופרלנד, אני לא יודע איך יש לכם אומץ להשתולל בכביש הזה.

א. הסלילה חרא

ב. החזירי בר חוגגים

יש 2 כניסות לסופרלנד זאת בדרך לים פונים שמאלה ואז באמת יש כביש עם סלילה חרא ורכבים שבאים ממול במהירות גבוה גם

אבל הכניסה השניה שהיא מהתחנת דלק יש שם את הכיכר ואז עד הסוף דרך שקמה ושם יש כביש סלול והפרדה של שטח הפרדה(לא מוגבה אלה שטח עם קוים אלכסון שאסור לעבור עליהם) ויש מרחק גדול וישר מהרמזור האחרון עד לכיכר

פורסם

בבית אריה כדאי ללכת רק בלילה, וגם להיזהר מהכלבים והחמורים בדרך.

 

 

לגביי הסופרלנד- אי אפשר לעשות שם כלום; יש תנועה יחסית דלילה מאוד וגם משטרות באות לבקר שם

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם
את הקולנוע כבר התחילו לבנות (כרגע בהכשרת קרקע)

 

לגבי הסופרלנד, אני לא יודע איך יש לכם אומץ להשתולל בכביש הזה.

א. הסלילה חרא

ב. החזירי בר חוגגים

 

 

אור,

 

א. הסלילה ברובה סבירה - יש חלקים טובים יותר וטובים פחות. זה רחוק מלהיות זוועתי.

 

ב. חזירי הבר חוגגים בלילה. מאוד מאוד מאוד מאוד מסוכן.

 

נטלוזי, ניידות מגיעות לשם בערבים, וגם זה מסיבות אחרות. את מדברת על שיטור עירוני, וחוץ מהרבה פוזה ונוכחות הם לא עושים שום דבר מזיק.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

קצר אבל קולע.!

כביש 44 ממחלף רמלוד לצומת נחשון.

אחד הכבישים המהנים ביותר שיש לדעתי.!

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

פורסם

בעבור הבחור שהגיב על הקטע כביש החדש שמחבר את הסופרלנד עם היציאה מאיילון:

 

מגיע אדם, מבקש כבישי נהיגה, ואתה מסביר לנו על כביש ישר, באורך של 1.5 - 2 ק"מ לערך, אשר מלא כולו בחולות שעפו ברוח וגורמים כנראה לכביש להיות חלקלק, זה כביש נהיגה ?

 

לגבי החזירי בר, הם שורצים שם לא רק בלילות, ביחד עם עוד חיות, יש גם חיות רכובים על טרקטורונים ואופנועי שטח.

לדעתי האישית בלבד, הכביש הזה לא מתאים להתחרעות, אני אישית נוסע שם מאוד בזהירות.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...