Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלטם לכם,

ה - CD הנוכחי 9833, אני אוהב את הסאונד שלו, ובאופן כללי אני אוהב את הסאונד של אלפיין (יותר מעשור איתם).

 

אבל נמאס לי לצרוב דיסקים, לא עוד. סופי.

 

אני מחפש מכשיר עם USB, עם BT, שיהיה ברמה טובה, 2 יציאות למגבר (קומפוננט + סאב), חיתוכים, לא משנה כרגע פאל נופל\קופץ\נעלם...

 

יכול להיות גם לא אלפיין. אני כבר אומר שאין לי כוח להסתובב בחנויות ולשמוע מי נשמע ואיך, מה גם שהמשתנים מסביב לא אחידים ומקשים לקבוע מה באמת נשמע טוב יותר. (סטנדים, רמקולים, כיוונים של הCD)

 

חשבתי על 113BT. מי ששמע אותו, מה אפשר להגיד על איכות השמע מול 9833?

 

תקציב עד 1500 ש''ח.

 

תודה.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

אני אנסה להסביר את עצמי יותר בבהירות.

 

אני לא חסיד של אלפיין, אני הרבה זמן אם החברה הזאת כי אני אוהב את הסאונד שלה (של המכשירים הבינוניים +).

 

אז אני אומר לעצמי דבר כזה, אם כבר להחליף חברה, אני רוצה סאונד דומה\זהה למה שאני אוהב.

 

אז האם clarion fz407 או ECLIPSE 5030 דומים בסאונד ל9833?

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

לכל חברה יש מעבד סאונד שונה ואופי סאונד שונה.

אני אישית אוהב ואהבתי אלפיין בסאונד ! אקליפס הוא יותר מסורבל בהפעלה אך מכשיר מצוין . הבעיה היא לגבי חלקים היות ואין ספק וחברה לפנות אליה.

פורסם

אתמול דווקא באתי אליך בשעה 4:30, אבל היית סגור (המוסכניק ליד אמר מסיבות אישיות). רציתי לקנות כבר. (הייתי בדודא)

 

אחרי זה התקשרתי לחנות ברחובות, אבל לא היה להם במלאי, בסוף לא קניתי.

זה אומר שאצטרך לבוא אליך שוב.

 

לגבי הסאונד, ידוע שהמכשירים העליונים, בזמנו 9833 9835, של אלפיין נשמעים טוב יותר ממכשירים אמצע ומטה.

לכן החשש שלי מירידה באיכות הסאונד בהתקנת 113BT.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

artsound היקר ,ECLIPSE 5030 מסורבל לתפעול ? כנראה שאתה לא בקיא בו משום שהוא אחד מהמכשירים היותר ידידותיים.

ולגביי הסאונד שלו, לא יודע להשוות לדגם הנ"ל של האלפיין, אבל יש לו מעבדי סאונד באיכות גבוהה והוא נחשב מכשיר איכותי מאוד.

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

קצת לא נראה לי שהסאונד של "מילה" ישמע טוב ב LG, או לפחות קרוב למה שאני רוצה.

 

 

אני לא מזלזל ב LG, אבל אינטואיטיבית משהו אומר לי לדלג על ההמלצתך החמה.

 

תודה בכל מקרה.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

×
×
  • תוכן חדש...