Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

לפני כמה ימים פתחתי שירשור על תיקון מערכת המזגן בפיאסטה 95,

קיבלתי כמה תשובות חלקיות שלא הניחו את דעתי, בכל זאת שוב תודה לעונים,

עכשיו הבעיה ממש מציקה לי כי הוא היה עובד בקיץ שעבר,

הממצאים שהתקבלו עד עכשיו,

הוונטה של המזגן לא נכנסת לפעולה כאשר כפתור המזגן נלחץ,

עכבתי אחרי החוטים שלה אל המדחס ובבדיקה לא מוזרם חשמל מהמדחס אל הוונטה

הפיוזיים של ההונטות בתיבת הפיוזים בתוך הרכב תקינים,

עכשיו קצת היסטוריה,

לפני שנה הלכתי לחשמלאי רכב שמתעסק גם במזגנים באזור מגורי,

הבחור עשה את כל התהליכים הנדרשים למילוי גז, מילא לי גז וגם חומר זרחני לאיתור דליפות,

עכשיו לשאלות אחרי שיטוט ארוך (!!) באינטרנט,

1) הבנתי שאם חסר גז במערכת המדחס לא נכנס לפעולה בשביל לשמור על עצמו, השאלה היא

אם במידה ואין גז והמדחס לא נכנס לפעולה אז הוונטה מחליטה לשבות עם המדחס גם?

2) הבנתי שתי שיטות לבדיקה אם יש גז במערכת, השיטה הראשונה להוציא קצת גז מהוונטיל ולראות שהוא יוצא בלחץ

והשיטה השניה להסתכל בחלונית הזאת שיש במערכת של המזגן ולראות שאין שם בועות, מה

השיטה הטובה והמדויקת יותר בתנאיים ביתים לזיהוי ראשוני?

3) בנוגע לגז, במידה ואין שתי שאלות,

א. האם לאחר אי שימוש של איזה 9-10 חודשים במיזוג בכלל יכול להתייבש הגז וזה לא בהכרח דליפה?

ב. כפי שהזכרתי החשמלאי שם לי במערכת זרחן לאיתור דליפות, במידה ויש דליפה האם לאחר שנה ישאר

סימון הזרחן או שיעלמו הסימנים?

4) איזה עוד פיוזים אני יכול לבדוק הקשורים למערכת כדי לפסול אפשרויות?

 

חוץ מזה אשמח לקבל עוד אפשרויות וכיוונים ודרכי בדיקה כדי לפסול תאוריות,

חשוב לציין שכל זה לא בא במקום מזגניסט, אלא סתם בדיקות והשערות כדי למקד את הבעיה לצרכיי בלבד,

אני אגש בכל אופן למזגניסט מקצועי בהקדם.

 

המון תודה!

עמית גלאם.

פורסם

תסלח לי על התשובה שלא כל כך קשורה לפיתרון הבעייה. המחיר של המכוניות הללו בשוק נפל עד לכדי 3,000 שח. האם שווה לך להשקיע בתיקון מזגן באוטו שזהו הערך שלו?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...