Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגעה לבה"ד 7


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש למקום כתובת או משהו דומה שאני אוכל להזין בGPS? חיפשתי באינטרנט ולא ממש מצאתי...

הבנתי שיש גם חניה באיזור, למישהו יש מושג איפה?

 

תודה :wink:

פורסם

לצערי אני בחור הזה יותר מדי זמן...

תחפש אסף הרופא בGPS, הבסיס נמצא ממש ממול הוא לא בתוך צריפין.

אם אתה בא מכיוון רמלה במקום לקחת שמאלה לאסף הרופא תיקח ימינה.

אם אתה בא ימינה מכיוון ראשון לציון במקום לקחת ימינה לאסף הרופא תיקח שמאלה.

יש חניון עפר בדיוק בכניסה לבסיס.

פורסם

בה"ד 7 נמצא מול שער יפו

אחרי צומת רמלה צפון יש את צומר ניר צבי.

אחריו יש את צומת צריפין- פנה שם ימינה (מחנה גדעונים).

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

חניה יש מחוץ לבסיס, אני לא בטוח שתוכל להיכנס אליו אלא אם כן יש לך אישור כניסה עם רכב.

שים לב שזה נמצא כמה דקות מצומת בית דגן.

 

גיוס נעים, ותיזהר מהרס"ר שם, הוא אחד הלא נורמלים, ככה שמעתי לפחות

Polo 2012

פורסם

רק טיפ קטן אם אתה מתכוון להגיע עם רכב ולהשאירו בחניה - תמצא חניה אחרת. יש חניה בכניסה לאסף-הרופא, היא עדיפה בהרבה.

פורסם

תודה רבה חברה :-)

 

הרס"ר יכול לקפוץ לי, אני כולה בא לשם להחליף מישהו באיזו קליטת קורס, אני לא מתכוון להשאר שם יותר משעה :evil:

פורסם
יש למקום כתובת או משהו דומה שאני אוכל להזין בGPS? חיפשתי באינטרנט ולא ממש מצאתי...

הבנתי שיש גם חניה באיזור, למישהו יש מושג איפה?

 

תודה :wink:

 

חזון אחרית הימים- מישהו שרוצה להגיע לבה"ד 7, ולא לצאת ממנו.

 

לצערי אני בחור הזה יותר מדי זמן...

 

אתה בחור פסימי...

:-P

 

גיוס נעים, ותיזהר מהרס"ר שם, הוא אחד הלא נורמלים, ככה שמעתי לפחות

 

רנ"ג איציק בן-שושן בשבילך!

הוא מקסים.

כשהוא ישן.

וכנראה שגם אז לא (לא, לא בדקתי).

 

רק טיפ קטן אם אתה מתכוון להגיע עם רכב ולהשאירו בחניה - תמצא חניה אחרת. יש חניה בכניסה לאסף-הרופא, היא עדיפה בהרבה.

 

אמנם אף פעם לא הגעתי עם אוטו לבסיס בזמן שירותי שם, אבל לעיתים רחוקות שמעתי שקרה משהו למכוניות שמחנות שם- והכרתי את רוב המכוניות שחנו שם בקביעות.

יש סיבה להמלצה הזאת?

 

הרס"ר יכול לקפוץ לי

 

נראה אותך אומר לו את זה- ושורד כדי לספר...

(באנגלית זה נשמע יותר טוב)

 

 

למרות התדמית האימתנית שלו, אותה הרוויח ביושר, רנ"ג בן- שושן הוא יותר מבסדר גמור.

עם-זאת, רצוי להפגש איתו כמה שפחות פעמים.

 

 

כותב הודעה זאת שירת בבה"ד 7 במשך 3 שנים מהנות ביותר (בשיא הרצינות; אחת התקופות המהנות בחיי).

 

(מרץ 02', כבוד!)

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

יגאל בתאכלס הוא חרא של בנאדם רק לממתינים.

אם אתה מקושר או לא ידבר איתך מילה הוא רק יאיים ופעם ב הוא ידפוק תלונה.

אני כבר התרגלתי להתחמק ממנו.

וגם אתה אם אתה בא לשעה כדאי לך להתחמק ממנו אני מכיר אנשים שבאו לשלב ועוד לא נכנסו לבסיס וקיבלו תלונה.

פורסם

אני ממש-ממש-ממש לא מקושר; רחוק מזה.

גם לי היו עימו התקלויות לא נעימות, רובן ככולן-באשמתי.

מנסיון, הוא לא 'מחפש' אנשים- הוא פשוט...מוצא.

קצת קשה להתחמק ממנו- כמו תמיד במקרים כאלה, הוא נמצא שם דווקא ברגעים שפחות צריך אותו...

מה שכן, כדאי לוודא שאתה יוצא מהבית מדוגם עד הפרט האחרון; אם אתה מגיע מבסיס אחר ורגיל לדברים אחרים, כמו פותח השרשור, כדאי לוודא הכל פעמיים.

 

 

 

שיהיה יום מוצלח,

תמסור לבן- שושן ד"ש חם,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

 

אמנם אף פעם לא הגעתי עם אוטו לבסיס בזמן שירותי שם, אבל לעיתים רחוקות שמעתי שקרה משהו למכוניות שמחנות שם- והכרתי את רוב המכוניות שחנו שם בקביעות.

יש סיבה להמלצה הזאת?

 

 

כשעשיתי את הקורס שם, חבר שירת בבסיס כסדירניק. הרכב שלו נפרץ מספר פעמים במהלך השירות, כמו גם מכוניות של שאר אנשים מהבסיס. גם בחור שהיה איתי בקורס זכה לביקור פעמיים במהלך הקורס בן ה-4 חודשים.

 

 

 

 

בן-שושן עדיין שם?!

abargel, מי ישמע מי הוא. לא פגשתי הרבה רס"רים בחיים שלי, אבל מבין אלה שפגשתי הוא מזיק הכי מעט. בזמנו נתקלתי בו כמה פעמים מתהלך בטייטס בחוף באשדוד. באחת מהפעמים הממזר התפרץ לכביש וכמעט נמרח לי על מכסה המנוע.

  • אחראי פורום
פורסם

היצור הזה עוד שם?!

הייתי שם באיזה קורס קצר בשנת 97 וכבר אז היה לי העונג.

ישבתי לאכול, פתאום מרגיש יד מושכת לי בשיער.

חשבתי שזה חבר, אוטומטית הורדתי כאפה אימתנית על היד.

הרגשתי שהיא גדולה ושעירה, לא מתאימה לשנתון.

פחדתי.

- "לך לספר"

- "הוא לא יעשה אותי מכוער?"

- "לך, יהיה בסדר"

 

בסוף באמת היה בסדר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מצחיק לראות איזה סלב בן-שושן נהיה :D

קרה גם שהוא עשה מסדר לחיילים בטירונות של חבר, וביקש מאנשים לזהות פסוקים מהתנ"ך. מי שלא זיהה הסתובב עם פטור אחד פחות.

TFSI Power

פורסם

אין בנאדם שרגלו דרכה בבה"ד 7 ולא יגיד "מה?! בן שושן עדיין שם?!" כשישמע את שם הבסיס או את שם הרס"ר :-D

במיוחד כאלה ששירתו שם כל השירות (אימון יחידות כבוד 8) )

 

 

 

לגבי ההגעה, קשה לפספס את הפנייה לבסיס משני הכיוונים בגלל הגשר להולכי רגל שיש מעל הצומת.

Kawasaki Versys !!!

×
×
  • תוכן חדש...