Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אני צריך חוות דעות על רמקולים בינוניים בתקציב נמוך ויעבדו עם רדיו דיסק מובנה RCD 210

 

הרמקולים :

Morel TEMPO 6

DLS 296 אחורים

 

מה אתם אומרים שווה רכישה ?

 

אני צריך רמקולים טובים שיפיקו איכות וקצת באס שיעבדו עם רדיו מובנה .

פורסם

לפי דעתי לך על 6*9 של הרץ הם יותר ניצילים דגם DCX690

הטמפו נותן תמורה למחיר שלו בלי מגבר אתה פשוט לא תנצל אותם,אתה יכול לקנות גם של הרץ הם נושמעם מצוין בלי מגבר וגם נצילים דגםDCX165

פורסם

קשה לי לראות מצב שבו זה ישמע משמעותית (או בכלל) טוב יותר מהרמקולים המקוריים של הרכב, על המערכת המקורית.

אין לך כרגע רמקולים בכלל?

פורסם

יש רמקולים רק מקדימה והם נשמעים זוועה מדובר על רכב פולו חדשה ,אני רוצה להתקין רמקולים קדמים ואחורים בלי הגברה משו פשוט.

פורסם

ENCODER- תאמין לי שגם בלי מגבר הטמפו עושים עבודה טובה, ויש שיפור משמעותי בינם ובין רמקולים מקוריים.

 

אני נסעתי ככה חודשיים לפני שהיה לי מגבר.

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

רודי, השאלה המהותית היא על איזה HU עשית את זה.

ללא מגבר, ועם המערכת המקורית - אני לא חושב שיהיה הבדל מהותי בין הרמקולים המקוריים (מדובר על רכב חדש) ובין רמקולים מהסדרות הנמוכות ביותר.

אני יכול להגיד לך שאצלי בג'טה הרמקולים המקוריים היו כלכך טובים יחסית לעובדה שהם הגיעו "בחינם", שממש כאב לי להחליף אותם.. עם מיד-באסים 8 אינץ'...

לטעמי הוספת מגבר ו/או החלפת HU יספקו שינוי משמעותי יותר. כמובן שזה גם עולה יותר, אבל הנקודה שלי היא שהחלפת רמקולים אולי לא תהיה כזאת יקרה, אבל לדעתי גם לא תהיה לה כזאת השפעה.

אולי אני טועה..

פורסם
רמקולים טובים אך לדגם DCX 165 אין את טוויטרים .

ומוראל טמפו כן ינצל עם רדיו מובנה ,לא דורש הגברה .

 

 

 

אישית,אני לא מכיר רמקולים שאפשר להגיד שהם ינוצלו ע'י בר'ד ולא דורשים הגברה.

×
×
  • תוכן חדש...