Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,



 

אני מחפשת לקנות רכבים משנת 2008 אוטומטי

1. משפחתי

2. מיני

האם האסון ביפן אמור להשפיע על החלפים לרכב?

 

התקשרתי לmazada והם אמרו לי שאין שום השפעה על הרכבים המגיעים לארץ כי המפעלים לא באזור האסון.

האם זה נכון?

האם יש השפעה על טויוטה דיהטסו?

 

תודה,

דיצה

פורסם

לא הבנתי אם את מחפשת רכב מיני, רכב משפחתי או גם וגם.

בכל מקרה, האסון ביפן משפיע על כל תעשיית הרכב בעולם. השבוע קראתי באחד מהאתרים באינטרנט שגם מפעלים אמריקאים של פורד הודיעו על מחסור בצבעים מסוימים לרכב. אתמול או שלשום פרסמו גם הודעה שליבואן של טיוטה יש מחסור זמני בחלק מהדגמים. לגבי חלקי החילוף המצב הרבה יותר מורכב, כי חלק ניכר מחלקי החילוף בארץ לא מיוצרים ביפן אלא במדינות אחרות ובכל מקרה ברוב המקרים מחזיקים כאן מלאי די גדול של רוב החלקים.

ספציפית לגבי דייהטסו, כרגע מה שמוכרים שם זה מלאי של סיריון שכבר נמצא בארץ אז אין שום השפעה.

פורסם

אני מעונינת לקנות גם וגם.

 

הרכב שאני מחפשת הוא לא חדש, כך שמה שמעניין אותי זה החלפים.

 

ממה שכתבת אני מבינה שלא צפויה בעיה של חלפים

×
×
  • תוכן חדש...