Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר החלפת 3 שרשראות טיימינג בקאוואליר מודל 2000 , 284 אלף ק"מ.

 

יש לציין שהרכב נוסע 4500 ק"מ בחודש,טיפולים בזמן - 3 השרשראות הוחלפו במועד קצר.

 

קרוב משפחה טוען שיש לבדוק חוסר שימון לאיזור,תחילה הטיימינג לא הרעיש ועבד יפה - ואז שוב התחילו התקתוקים.

 

עשיתי פלאשינג למנוע בשבת ,ושמתי שמן 5W40 של ליקווי מולי+ פילטר מקורי וטיפול גדול.

 

קודם לכן הרכב נסע על 10W40 ולא נגע בגרם שמן מטיפול לטיפול ( הוספה של חצי כוס שמן כל 9000 ק"מ).

 

גם ב 5W40 לא נרשמו נזילות ואיבוד שמן בינתיים.

 

מה יכולה להיות הסיבה? בפעם הראשונה יש לציין החלפנו בעקבות תקתוקים.

בפעם השניה המותחן נשבר , ובשלישית נקרעה השרשרת באף אחת מהפעמים לא נגרם נזק למנוע.

 

יש הרבה קאוואלירים עם הרעש הזה- האם זו מחלה? מה כדאי אגב לעשות? כל הטיפולים נעשו במורשה באשדוד ד"א.

 

תודה,אשמח לדעתכם.

 

נ.ב. הרכב מוסב לגפ"מ.

×
×
  • תוכן חדש...