Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

שתי שאלות.

  • מה דעתכם על הרכב הנ"ל (אוט' / ידני)
  • מה אתם יכולים להגיד על ליסינג פרטי, האם זה שווה/בטוח, או שיש איזה "קאץ'" מאחורי כל הסיפור

תודה

פורסם

1. לא מתאים להסעת 5 ילדים או הובלת מקררים.

2. ליסינג פרטי זאת שיטת מימון (עם יתרונות וחיסרונות). כנראה שזה שווה לחברות ליסינג, ואם מדובר בחברה גדולה ומכובדת, שלא תפשוט רגל ה 3 השנים הקרובות, זה גם בטוח.

 

בבקשה, תרשום את הדרישות שלך מהרכב.

אתה מוזמן לערוך חיפוש בנושא של ליסינג פרטי או ממוני - כמה פעמים בשבוע יש את השאלה הזאת.

 

גם על פביה TSI יש המון מידע - חיפוש יעזור לך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על התשובה.

 

בגדול הדרישות הן לרכב שישמש אותי ביום יום.

אין לי ילדים וגם מקררים אני לא מעביר (למעשה זה רכב ראשון שאני קונה)

אני צריך משהו שיהיה אמין עם מנוע סביר וביטיחותי.

 

בקשר לליסינג, לא כל כך הבנתי מה ההבדלים בין החברות הגדולות, כולם נותנות אותן תנאים/מחירים...

פורסם

אם כך עושה רושם שהרכב יספק לך.

בתור בעליה של אוקטביה 1.2TSI אני יכול להגיד לך שהרכב מאוד חסכוני (ואצלך מפאת גודלו ומשקלו אף יותר) ומהיר.

בנוגע לליסינג - זו סה"כ שיטת מימון. מה הכוונה? נניח שהפאביה שאתה רוצה עולה 100K. פה באים ואומרים לך שתתן מקדמדה של 30K תשלם כל חודש נניח 1000 ש"ח ואז תוסיף עוד 30K בסוף - שילמת 104K שזה אפשר להגיד ריבית על התשלומים והפריסה - זה הרווח של החברה שאצלה אתה קונה בעצם. זה לא כ"כ שונה מלקחת הלוואה בבנק ל-100K ולהחזיר 104K. האמת? אני חושב שבמקרה כזה הלוואה מבנק פשוט יותר טובה ואף בטוחה. עם כל הכבוד לחברות הליסינג - אין מה להשוות ליציבות והביטחון שיש בבנק

פורסם

למה אתה קורא "בעיות"?

 

מה שבטוח, זה שבטרייד אין לא ייחשב לך מחיר מחירון.

 

החיסרון בעיסקה כזאת מול לחברת ליסינג הוא במידה והרכב נרשם על החברה ולא עלייך, ורק אחרי שתשלים את כל התשלומים הוא יעבור לבעלותך (כיד 2 אחרי ליסינג מימוני).

שמעתי על העסקאות, שבהן הרכב נרשם ישירות על הרוכש, עם שיעבוד לחברת ליסינג.

תבדוק את העניין הזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היום הלכתי לסוכנות (יבואן) של סקודה.

נראה לי שהעיסקה שלהם שווה יותר , דבר ראשון הרכב נרשם על שמי. דבר שני אם אני מחליט בסופו של דבר לרכוש את הרכב יוצר שאני משלם 3500 יותר ממחיר המחירון היום (בסיקסט צריך לשלם 8K יותר)

 

הסתכלתי על פאביה 1.2 ספורט (TSI ידני). הוא זול יותר מה גם האוטומטי הרגיל בכ 4000 שקל. כמו כן זה דגם מפואר יותר (6 כריות אוויר, ג'נטים מגנזיום ועוד כל מניי שטויות....)

 

מה אתם אומרים על הדגם הזה , ועל רכישה בשיטת המימון ישירות מהיבואן ?

 

תודה

פורסם
מישהו ?

 

היא עימנו מעל חצי שנה וגמעה 11K. בינתיים אין תלונות - שרק ימשך ככה.

 

הבדל מורגש (בכל תחום) מול ה-1.6 הידניות אותן היא החליפה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לגבי המימון - מדובר בעניין אישי, יש אנשים שעבורם עדיפה הלואה בריבית יותר גבוהה אולם זמן החזר יותר ארוך, אשר מקטין את ההחזר החודשי.

גש לבנק "שלך" ובדוק כמה תעלה לך הלוואה בסכום המקביל לסכום ההלואה שתקח מחברת המימון (ישירות או באמצעות יבואן הרכב).

להלואה בבנק יש יתרון - תוכל לפרוש אותה על פני 5 שנים, לעומת 3 שנים בחברות הליסינג. כמוכן תוכל לשעבד רכוש שאינו הרכב (למשל - השקעות בבנק).

בדוק האם יהיה בידך הסכום הדרוש להשלמת העסקה כעבור 3 שנים (יתכן שתזקק להלוואה לצורך תשלום זה).

בדוק היטב את יכולת ההחזר החודשית שלך - האם ההחזר לא יפגע יותר מדי בהכנסה הפנויה שלך.

בדוק את עניין השינויים בריבית - בהלואות צמודות פריים צפה לעליה משמעותית בריבית (ובהתאם לכך - בהחזר החודשי) במהלך חיי ההלוואה.

בדוק את העלויות הנלוות להקמת ההלואה - הן יכולות להגיע למאות שקלים ויותר, צריך להוסיפן לעלות העסקה.

חשוב מאוד שהרכב ירשם על שמך - רכב הרשום על שם חברת הליסינג מבטיח הפסד משמעותי בערכו בשלב המכירה.

בדוק את דרישות הביטוח - האם, למשל, חברת מימון מסויימת מחייבת ביטוח בתנאים יקרים מאשר הדרישות של חברת מימון (או בנק) אחרת. מצב כזה יכול לגרום עלות סמויה נוספת.

בדוק מבצעים במועדנוני לקוחות, מקום העבודה וכו' - אלה יכולים לחסוך לך הרבה כסף.

 

לגבי אבזרי בטיחות שהגדרת כ"שטויות" - הם אינם שטויות, בהחלט מצדיקים מתיחת היכולות הכלכליות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לגבי המימון - מדובר בעניין אישי, יש אנשים שעבורם עדיפה הלואה בריבית יותר גבוהה אולם זמן החזר יותר ארוך, אשר מקטין את ההחזר החודשי.

גש לבנק "שלך" ובדוק כמה תעלה לך הלוואה בסכום המקביל לסכום ההלואה שתקח מחברת המימון (ישירות או באמצעות יבואן הרכב).

להלואה בבנק יש יתרון - תוכל לפרוש אותה על פני 5 שנים, לעומת 3 שנים בחברות הליסינג. כמוכן תוכל לשעבד רכוש שאינו הרכב (למשל - השקעות בבנק).

בדוק האם יהיה בידך הסכום הדרוש להשלמת העסקה כעבור 3 שנים (יתכן שתזקק להלוואה לצורך תשלום זה).

בדוק היטב את יכולת ההחזר החודשית שלך - האם ההחזר לא יפגע יותר מדי בהכנסה הפנויה שלך.

בדוק את עניין השינויים בריבית - בהלואות צמודות פריים צפה לעליה משמעותית בריבית (ובהתאם לכך - בהחזר החודשי) במהלך חיי ההלוואה.

בדוק את העלויות הנלוות להקמת ההלואה - הן יכולות להגיע למאות שקלים ויותר, צריך להוסיפן לעלות העסקה.

חשוב מאוד שהרכב ירשם על שמך - רכב הרשום על שם חברת הליסינג מבטיח הפסד משמעותי בערכו בשלב המכירה.

בדוק את דרישות הביטוח - האם, למשל, חברת מימון מסויימת מחייבת ביטוח בתנאים יקרים מאשר הדרישות של חברת מימון (או בנק) אחרת. מצב כזה יכול לגרום עלות סמויה נוספת.

בדוק מבצעים במועדנוני לקוחות, מקום העבודה וכו' - אלה יכולים לחסוך לך הרבה כסף.

 

לגבי אבזרי בטיחות שהגדרת כ"שטויות" - הם אינם שטויות, בהחלט מצדיקים מתיחת היכולות הכלכליות.

 

 

תודה על התשובה המפורטת.

כמה התייחסויות :

התכוונתי ל"שטויות" לא ל אביזרי בטיחות, אלא לג'נטים פנסים וכו'...

אבל הרכב הספורטיבי (ידני ויותר מפואר) הוא זול יותר מאוטומט פשוט יותר, ככה שאני בכל מקרה מתכוון לדגם עם השטויות :)

 

בקשר לריביות וכו' אני אבדוק...

 

תודה

פורסם

היי יגאל,

 

הרכב טוב מאד, מרגיש איכותי, חסכוני ולא מזהם. בהחלט מומלץ לזוג צעיר / משפחה צעירה שאינה צריכה את הגודל של המשפחתיות 1.6. מבחינת ליסינג פרטי – אין קאץ' – צריך להבין את עקרון העסקה. מדובר בעסקת מימון בה משלמים מקדמה נמוכה יחסית, תשלומים לא גבוהים למשך שנתיים – שנתיים וחצי, ובסיום התקופה מחליטים אם משלימים את הסכום ומעבירים את הרכב לבעלותך או שמחזירים אותו, מקזזים את יתרת החוב בשווי הרכב – וביתרה עוברים לרכב הבא בליסינג מימוני. העסקה מתבססת על שני פרמטרים כלכליים: ריבית על המימון (שווה לבצע את החישוב ולהשוות בין תוכניות ליסינג שונות) והנחה שחברת הליסינג מקבלת על הרכב, שמאפשר לה להעניק את המימון בעלות נמוכה יחסית לצרכן הסופי. מי שחשקה נפשו ברכב חדש מהניילונים – מדובר בעסקה מעניינת מאד. מי שהפן הכלכלי חשוב לו יותר – שיבדוק רכישת רכב מיד ראשונה.

 

בהצלחה,

גיל מאוויס :-D

 

שלום ,

 

שתי שאלות.

  • מה דעתכם על הרכב הנ"ל (אוט' / ידני)
  • מה אתם יכולים להגיד על ליסינג פרטי, האם זה שווה/בטוח, או שיש איזה "קאץ'" מאחורי כל הסיפור

תודה

פורסם

שלום גיל,

 

תודה על התשובה.

 

מאז ששאלתי את השאלה, עשיתי קצת בירורים, והבנתי שהקאץ' נמצא בהערכה של הרכב בסוף העיסקה.

זה לא באמת מחירון, ומורידים 8% משווי רכב כי הוא בעצם היה רשום על ליסינג, וגם לוקחים אחוזים על הטרייד אין עצמו.

והרבית יחסית גבוה יותר לאלו שנותן הבנק/אותה עיסקה ישירות מהיבואן

×
×
  • תוכן חדש...