Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חלום ילדות שלי....

אמא פחדנית ואבא קמצן = שילוב שלא מקנה לי קורקינט על מנוע :)

אבל עכשיו יש אוטו

אז מסתפקים במועט. 8)

פורסם

חלום חלום..

פשוט מדהימים..

בתמונה אחת לפני האחרונה באגזוז זה משתיק?

יש אפשרות לקנות חלקים לדבר הזה בארץ?

תודה,

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

חלקים אתה יכול להזמין

אבל אי אפשאר ליביא קורקינטם כאלה..

אבל אפשאר לפרק ולהביא וככה המכס לא עושה כלום

פורסם

איזה שימושים יש לקורקינט הזה? [יענו אתם לא ילדים קטנים מה תעשו איתו?]

האם בכלל החוק מתיר לנסוע על קורקינטים כאלה?

וכמה כוח יש למנוע הזה?

פורסם
תמונות יפות

הנוס זה אמיתי?

כי כמה זה כבר יוסיף

הנוס אמיתי יש לי סירטון של הקורקינט הזה שמיתחרה עם קמרו ניראה לי שנייהם עם נוס והקורקינט מנצח

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם
תמונות יפות

הנוס זה אמיתי?

כי כמה זה כבר יוסיף

הנוס אמיתי יש לי סירטון של הקורקינט הזה שמיתחרה עם קמרו ניראה לי שנייהם עם נוס והקורקינט מנצח

זה נשמע קצת מוגזם כי תנסה לחשוב שבדבר כזה קטן תגיע נגיד למהירות 120 סטיה קטנה עם הכידון אתה מתהפך ויכול למות זה בכלל לא יציב

 

 

בקשר לסרטון תעלה זה נשמע טוב

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם
תמונות יפות

הנוס זה אמיתי?

כי כמה זה כבר יוסיף

הנוס אמיתי יש לי סירטון של הקורקינט הזה שמיתחרה עם קמרו ניראה לי שנייהם עם נוס והקורקינט מנצח

זה נשמע קצת מוגזם כי תנסה לחשוב שבדבר כזה קטן תגיע נגיד למהירות 120 סטיה קטנה עם הכידון אתה מתהפך ויכול למות זה בכלל לא יציב

 

 

בקשר לסרטון תעלה זה נשמע טוב

איך מעלים סרטון שבמחשב?

והוא לא מיתהפך כי י לו מאחורה שני גלגלים קטנים כאלה שמחזיקים אותו...

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

×
×
  • תוכן חדש...