Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה

אמא שלי רוצה אוטו חדש מיבואן חדש חדש, אנחנו רוצים למכור את הרכב עוד 4-5 שנים וצריך שהאוטו ישמור על שוק גבווה, אבזור שיהיה כמה שיותר טוב :-o האוטו שיהיה אוטו מקטן עד לאוטו משפחה רגיל שיהיה גם חסכוני :)

תודה.

פורסם

גיר אוטומטי, יסעו בו 1-2 רוב הזמן לפעמים יותר

ברכב אמא שלי הנוסעת העיקרית ואני ואחי לפעמים ניקח את הרכב

פורסם
סיויק האצ'בק חדשה עולה 180 אלף ש"ח, זה חריגה קצת מאוד גדולה.

 

לדעתי השברולט קרוז יכול להיות גם אחלה אוטו.

מאיפה הבאת את המחיר הזה? והוא ביקש רכב לא גדול שרוב הזמן יהיו בו שני נוסעים או אחד.

פורסם

טויוטה אוריס החדשה, אני חושב שהדגם הכי מאובזר לא עובר את ה130K. הונדה סיויק לא שווה את המחיר(140K)והיא לא מאובזרת מספיק.

פורסם

קניה מכספך ושמירת ערך מצמצמים אותך למזדה, טויוטה והונדה, לפחות לפי המצב היום.

מהנ"ל הייתי הולך על טויטה אוריס עד 130 אלף.

במחיר מבצע (כרטיס לייפסטייל), ולכן הפסד ערך קטן, יש ניסאן טידה ב 106 אלף: טובה אבל מכוערת לדעת רבים.

פורסם
מאיפה הבאת את המחיר הזה? והוא ביקש רכב לא גדול שרוב הזמן יהיו בו שני נוסעים או אחד.

 

שביררתי על סיויק אז ראיתי שהיה רשום שלהאצ'בק המחיר הוא 180K ,מסתבר שטעיתי, התסכלתי עכשיו באתר שלהם וזה החל מ135K .

מצטער על ההטעייה.

פורסם

לא אוטו משפחתי אבל תבדוק אולי Toyota Space verso החדשה.

סופר מיני אבל מאוד מרווחת.

 

ועולה 110 וצריכה להיות חסכונית.

פורסם

תודה על כל ההצעות, מה עם סיאט איביזה? ולמה לעזאזל ה1600 הרבה יותר זול מ1400?

איך האוטו שומר על המחיר?

פורסם

אם נוסעים לרב ברכב 1-2 אנשים בלבד, אין צורך ברכב משפחתי וניתן להסתפק בסופר מיני.

איביזה/פאביה/I20 וכו'.

בחירה כזו תשאיר לך בכיס לפחות 20K, חסכון בדלק ורכב שיהלום את צרכיך.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...