Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i10 INSPIRE / אוטומטית 1.1 חוות דעת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מישהו רכש את הדגם הנ"ל וקיבל כבר?

האם יוכל לחוות דיעה על הדגם?

אבזור? גיר אוטומטי? צריכת דלק?נוחות נסיעה ?

 

הבנתי שהמשלוח הראשון הגיע לפני שבועיים

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

פורסם

היי, מאיפה בדיוק הבנת שכבר הגיע המשלוח הראשון? לי נמסר שהמשלוח צפוי להגיע רק במרץ-אפריל. אני אשמח לדעת אם יש צורך להתחיל לנג'ס להם כבר עכשיו.

פורסם

ראיתי את המוביליות מאילת צפונה (בצומת להבים) בשבוע שעבר

אתה מדבר על המבצע של חבר? גם לי אמרו מרץ אפריל

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

פורסם

לא,

ביום שהתחיל המבצע נאמר לי שזמן האספקה הוא סוף פברואר

למחרת שהלכתי להזמין נאמר לי שמכיוון שהיו המון הזמנות - הועברתי לאונייה הבאה במרץ אפריל.

מוזר לא?

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

פורסם

הזמנתי i10 אוט' בתחילת ינואר. ביררתי לא מזמן והמשלח שהגיע זה רק ידני, גם לי נמסר שהמשלוח צפוי להגיע רק במרץ-אפריל. מקווה לקבל את האוטו החודש :-)

פורסם

אוכל לעזור - רק לגבי ידנית. חוגגת 3 ימים על הכביש :wink:

 

האיבזור הופחת ביחס לדגמי טרום מתיחת הפנים - נעלמו מראות החשמל, חלונות החשמל המקוריים, הר"ד המקורי, החישוקי סגסוגת וספויילר אחורי בולט. לא יודע מה רלוונטי לגבי הגרסה האוטומטית, קח זאת בחשבון.

דובר על נוחות נסיעה קופצנית, ואני אישית לא מבין על מה מדובר. הנוחות נסיעה בהחלט בסדר (אפילו בסדר +). לא משהו חריג או יוצא דופן - לטובה או לרעה.

 

את יחידת הכוח אני פחות אוהב - בהילוך חמישי, במצב שיוט נינוח על 100, היא מתקשה מאוד לטפס במהירות, ויש להוריד הילוך או שניים כדי ליצור קצב התקדמות מספק בשביל לצאת לעקיפה בטוחה.

לתנועה העירונית והעמוסה היא בהחלט מספקת את העבודה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ראיתי את המוביליות מאילת צפונה (בצומת להבים) בשבוע שעבר

אתה מדבר על המבצע של חבר? גם לי אמרו מרץ אפריל

 

מה שראית זה כנראה המשלוח הראשון שלפי מה שידוע לי הוא ידניות בלבד.

חבר שלי הזמין בתחילת פברואר גיר אוטו' וגם הוא מחכה למשלוח אפריל.

 

לא מבין למה צריך לחכות כ"כ הרבה לרכב. חשבתי שעידן זה כבר עבר מהעולם.

פורסם
אוכל לעזור - רק לגבי ידנית. חוגגת 3 ימים על הכביש :wink:

 

האיבזור הופחת ביחס לדגמי טרום מתיחת הפנים - נעלמו מראות החשמל, חלונות החשמל המקוריים, הר"ד המקורי, החישוקי סגסוגת וספויילר אחורי בולט. לא יודע מה רלוונטי לגבי הגרסה האוטומטית, קח זאת בחשבון.

דובר על נוחות נסיעה קופצנית, ואני אישית לא מבין על מה מדובר. הנוחות נסיעה בהחלט בסדר (אפילו בסדר +). לא משהו חריג או יוצא דופן - לטובה או לרעה.

 

את יחידת הכוח אני פחות אוהב - בהילוך חמישי, במצב שיוט נינוח על 100, היא מתקשה מאוד לטפס במהירות, ויש להוריד הילוך או שניים כדי ליצור קצב התקדמות מספק בשביל לצאת לעקיפה בטוחה.

לתנועה העירונית והעמוסה היא בהחלט מספקת את העבודה.

 

 

אוראל, אל תשכח שב-100 קמ"ש אתה קרוב למהירות הסופית של הרכב ולכן קשה לו לצבור תאוצה. זה כמו שאני אגיד לך שאני נוסע על הפאביה ב-150 קמ"ש אבל לרכב קשה לצבור תאוצה אז אני צריך להוריד 2 הילוכים.

ד"א, אם תפשפש שהודעות הישנות שלי תראה שרשמתי על זה בעבר, שההבדל בין המנוע 1.1 ל-1.25 הוא שלמנוע 1.1 נגמר הסוס באיזור ה-100 קמ"ש ול-1.25 נגמר הסוס אחרי 120 קמ"ש (שזו כנראה תוצאה ישירה של הבדל בנתון המומנט כי הכ"ס כמעט זהה בין 2 המנועים), בשאר המהירויות לא מצאתי הבדלים בין 2 המנועים.

אני גם לא ממליץ לך לסוע מעל ל-100 קמ"ש עם הרכב, אל תעשה ממנו מה שהוא לא (רכב ספורטיבי), קנית רכב שכל גולת הכותרת שלו הוא להיות חסכוני ולכן לבוא לבדוק תאוצות, איך הרכב תוקף פניות ולסגור מהירות סופית זה ממש לא לעניין.

אני בד"כ משייט לי על 80 קמ"ש (בנתיב הימני) שזה קרוב למהירות האופטימלית מבחינת צריכת דלק.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אלעד, ה-I אינה משרתת אותי, ואין שום כוונה לנסות איתה נהיגה כזאת או אחרת. היא נרכשה למטרת שימוש עירוני בעיקרו.

חשוב לציין שבכדי לצאת לעקיפה בטוחה וזריזה - צריך הילוך ואפילו שניים.

 

ולגבי ה-1.6, בכדי לטפס מעל המהירות שציינת - צריך היה להיות אי שם עמוק ברצועת הכוח בחמישי (בידנית),

או להוריד לרביעי ולתת לו לומר את דבריו עד תקרת הסל"ד.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אוכל לעזור - רק לגבי ידנית. חוגגת 3 ימים על הכביש :wink:

 

האיבזור הופחת ביחס לדגמי טרום מתיחת הפנים - נעלמו מראות החשמל, חלונות החשמל המקוריים, הר"ד המקורי, החישוקי סגסוגת וספויילר אחורי בולט. לא יודע מה רלוונטי לגבי הגרסה האוטומטית, קח זאת בחשבון.

דובר על נוחות נסיעה קופצנית, ואני אישית לא מבין על מה מדובר. הנוחות נסיעה בהחלט בסדר (אפילו בסדר +). לא משהו חריג או יוצא דופן - לטובה או לרעה.

 

את יחידת הכוח אני פחות אוהב - בהילוך חמישי, במצב שיוט נינוח על 100, היא מתקשה מאוד לטפס במהירות, ויש להוריד הילוך או שניים כדי ליצור קצב התקדמות מספק בשביל לצאת לעקיפה בטוחה.

לתנועה העירונית והעמוסה היא בהחלט מספקת את העבודה.

 

על כל המחסור באבזור ידעתי חוץ מהמראות. סליחה על הבורות, אבל מה בדיוק המשמעות של זה?

 

וד"א, איך הרדיו של פנסוניק? הנציג מכירות טען שבפועל הוא אפילו יותר טוב מהמקורי, לא ממש האמנתי לזה, אבל הוא סביר לפחות בסה"כ?

פורסם

ז"א שכיוון המראות הינו ידני, כמו בימי עבר :wink:

 

הפנסוניק בסדר גמור. לא משהו "מפוצץ", אך בהחלט מספק, לפחות את צרכיי בעל הרכב (אותי קצת פחות).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

זה לא רלוונטי בשבילו לדווח כרגע על צריכת דלק כי תמיד ברכב חדש ב-1500 ק"מ הראשונים הצריכת דלק מזעזעת (אני הגעתי עם פאביה אוטומטית ל-1:7-8). אני מרגיש גם שיפור בצריכה ככל שהק"מ מצטברים (הרכב שלי כרגע נושק ל-15K ק"מ) ובתדלוק האחרון הגענו כמעט ל-1:14 בנסיעה משולבת.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

כפי שאלעד ציין - הרכב עוד בחיתוליו. גמע בקושי 200 ק"מ.

 

נעבור 1500 ק"מ ואשוב עם עדכונים :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...