Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

קצת מביך אבל נשרפה לי היום נורת הH7 הימנית

 

אני פותח מכסה מנוע.

מרים את הכיסוי פלסטיק השחור שהוא חלק מהחיפוי מנוע.

מביט באזור הפנס הימני וחושכות עיניי.

 

איך מגיעים לשם?

 

הפנס דרך - סגור בגב שלו עם מכסה פלסטיק שאני לא מצליח לשלוף החוצה והמרחק בין מכסה הפלסטיק הזה למיכל המים של הווישרים והצנרת של המזגן הוא כל כך קטן שאני לא מאמין שזה באמת התכנון - יד אנושית קצת יותר עבה משלי פשוט לא תעבור שם וגם לי זה מאוד מאוד קשה להגיע לשם ואני גם לא מצליח להסיר את כיסוי הפלסטיק האפור הזה...

 

ניסיתי לשחרר את הברגים של הפנס ואת התפס שלו עם הגריל - אבל הוא תפוס בצורה כזו שאני צריך לפרק את הטמבון הקדמי בכדי פשוט לשלוף את הפנס...

 

האם אני מפספס משהו? האם יש שיטה קלה יותר?

 

אשמח לעזרה מבעלי נסיון או בעלי מקצוע שיצא להם להתעסק עם המרכב הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מקווה שהתמונה הזאת תעזור לך:

 

 

lampa-przednia-reflektor-glowny-h1-plus-h7-elektryczny-bez-silnika-ece-toyota-avensis-t25-03-06.jpg

 

 

כפי שאתה רואה יש למטה צ'ופצ'יק שנתפס על וו כלשהו תנסה ללחוץ למטה לפני שאתה מתחיל למשוך למעלה

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

יש שם תפס שלוחצים והמכסה נפתח אבל לשחרר אותו מהציר זה ממש טריקי - אני אנסה באמת לראות אם אפשר לשחרר את זה ככה.

 

מדהים עד כמה שדבר שחייב להיות כל כך פשוט דווקא כל כך מסובך מבחינת הגישה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כן ככה זה כשמתככנים לבנות רכב לפי תוכנות מחשב, ביונדאי I30 כדי להחליף נורה ראשית צריך להוציא את כל הפנס ולא מספיק שאתה משחרר את הברגים אלא גם צריך ללחוץ על הטמבון כדי מטה והגמישות שלו גם כן בקושי מספיקה!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אז קודם כל רב תודות למטריקס - התמונה שהעלית עזרה לי להגיע להבנה איך לפרק את המכסה.



 

פאשוק - אתה לא מבין עד כמה אתה צודק שזה מתוכנן לאסייתים קטנים!!! :evil:

 

יש לי מזל שהיד שלי היא יד רזה עם אצבעות דקות וארוכות אחרת הייתי צריך לבקש מאשתו התיאלנדית (באמת) של השכן שלי לעשות את העבודה...

 

- אז - אם מישהו אי פעם יתקל בשרשיר הזה - איך מפרקים באוונסיס 2006 נורה של אור דרך מסוג H7

 

צריך להסיר את חיפוי המנוע שמגן על הפנס הימני ועל מיכל המים לווישרים, מיכל המים למנוע וגם נדמה לי שמן ברקס או שזה שמן הגה...

 

ברגע שמביטים לאזור הפנס צריך קודם כל ללחוץ על התפס של הפלסטיק האפור בכדי לפתוח אותו - ואז, כשהוא בזווית ונשען על מיכל המים של המגבים - יש למשוך את הפלסטיק לכוון מרכז המנוע והוא ניתק מהתושבת של הפנס.

 

אבל! לא ניתן להוציא את הפלסטיק הזה - צריך בעזרת ייסורים רבים לדחוף אותו קצת למטה בכדי שלאצבעות יהיה מקום להגיע לנורה, לשחרר את הקפיץ, לשחרר את נעל הכבלים (חוטי חשמל) להוציא את הנורה...

 

עכשיו... - היות ומדובר בנורות הלוגן - אסור לגעת בנורה עצמה משום שהיא רגישה לשומן שלנו...

 

להכניס את הנורה למקום זה קרקס אחד שלם של להכנס לתנוחת ביסלי גריל בעמידה תוך כדי החזקת פנס בשיניים, תפיסת הצוואר ושריר המפשעה והירך ואז גם צריך להביט לפני כן טוב טוב באיזה זווית בלתי ניתנת לתפיסה הם מיקמו את השן של התושבת של הנורה עצמה...

 

ורק אז - לסגור את הקפיץ, לחבר את נעלי הכבל -

 

לוודא שהנורה נדלקת!!!!

 

ורק אז - לסגור חזרה את המכסה האפור ע"י הבאתו באותה זווית ולחיצתו חזרה לתוך תושבת הפנס - ורק אז סגירת התפס שלו על הפנס עצמו.

 

לסגור את חיפוי המנוע.

 

לאמר את ברכת הגומל

 

ולהתראות בעוד שלושה חודשים בערך במקרה של חוסר מזל עד חצי שנה ואולי תשעה חודשים במקרה של מזל רב - לפני שהנורה נשרפת שוב...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...