Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכבתי לא מעט מערכות בחיים אבל כולם ביפניות שלפרק זה משחק או ברכבים ישנים,

ככה שלהתקין בפאסאט לבד קצת מלחיץ אותי כיוון שכל חלק שם זה המון כסף אם שוברים,

הייתי שמח לקבל קצת טיפים לפירוק ולהרכבה,

לגבי פלוס מהמצבר? היכן מעבירים לפנים הרכב,?(האם יש חור שעובר לפיירוואל והיכן הוא)

פירוק הדלת והעברת החיווט לדלת, אם יש ברגים נסתרים על מה להזהר קליפסים שאני עשוי לפספס?

הכנתי 2 טבעות MDF לכל דלת להגבהות, אני צריך גם לבחור מיקום למיד ריינג מורל CDM, האם יש מקום מוכן כי זכור לי מכוניות של פולסוואגן שיש להם הכנה ל3WAY שש וחצי ארבע וטוויטר, האם גם בפאסאט שנת 2000 יש את זה?

פתיחת תעלות? יש נקודות שבירות? טיפים יעילים יתקבלו בברכה.

בחירת נקודת מינוס? מה ממולץ בפאסאט? חגורות מושב אחורי?

 

תודה רבה לכל העוזרים

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

שלום.

ברשותי פאסאט 2001 הצורה החדשה יותר, אבל זה כמעט אותו דבר.

המצבר יושב מאחורי "הפיירוול" ולידו יש נקודת גישה לתוך האותו משם אתה מוריד את הכבל

ליד דוושת הברקס. בפירוק הדלתות ההיתי מציע לך להזהר מאוד יש המון קליפסים, חלקם "חד פעמיים"

זאת אומרת שאם נשבר קונים חדש ורק בצ'מפיון:-(.

בדלת עצמה בידית האחיזה ישנו חלק באמצע שיוצא ובפנים יש 2-3 ברגים לפי זכרוני וגם מתחת לדלת עצמה.

מה שעוד ההיתי מציע להזהר עליו זה החלק הפנימי של הדלת אני ההיתי מציע למקם את הקרוס אוברים בבגאז'

כי לא משנה איך תנסה לתפוס אותם בדלת הם תמיד ייצאו.

וגם את הטוויטרים צריך לתפוס חזק חזק למקום, שום טוויטר לא יושב טוב שם חוץ מהמקורי.

ונקודת מינוס ההיתי מציע לך לקחת מתחת למושב האחורי, ישנם כמה וכמה ברגים עבים מאוד בשני בצדדים.

מקווה שעזרתי :)

יניב.

מנוע חזק בודי קל וזהו.!:-):-)

פורסם

מממ נקודת [+]

אתה יכול לקחת מהצד שמאל של ההגה

יש איזה כמו דלת כזו שניפתחת אתה צריך לפרק אותה בעדינות

זו הגישה לתיבת פיוזים משם אתה יכול לקחת [+]

[-] אתה יכול לקחת מהמושב האחורי כמו שאני לקחתי וידידנו פה אמר D:

מממ תעלות שאתה יכול להשחיל דרכם את החיווט

יש לך בצד ימין ושמאל איפה שהרגלים מתחת לסגירה של הדלתות

מעיין תעלות כאלו שהן תפוסות בקליפסים שגם אותם אתה יכול לפרק .

לגבי הדלתות, הנה מדריך :

-דלת קידמית -

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?961163

 

-דלת אחורית-

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?960833

 

תהנה .

פורסם

תודה רבה, עזר לי מאוד, פלוס מתיבת הפיוזים לא נראה לי הכי בטוח לקחת אני מעביר 2 גייג' אחורה לשלושה מגברים, אז אני מעדיף ישירות למצבר,

 

אם למישהו יש רעיון איפה למקם מיד ריינג' בלי הרבה סיבוך אני אשמח לרעיון

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

פלוס מומלץ מאוד לקחת ישירות מהמצבר במיוחד בעבודה עם 3 מגברים. לא משום מקור מתח אחר.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

ה [+] שניכנס מהמצבר

ברכבים גרמניים בד'כ

הוא מאחורי תיבת הפיוזים או מתחת להגה .

הם חשבו כבר על הכול, ולא צריך לקדוח ברכב על מנת

לקחת פלוס .

פורסם

אתה צודק במשהו אם אתה מתכוון למה שאני חושב,

לקחת + מקופסת הפיוזים זה בסדר למגבר אחד

לקחת + מכבל המתח שמגיע לקופסאת הפיוז זה גם בסדר למגבר אחד

אבל להפעיל 3 מגברים ואת כל חשמל הרכב מאותו כבל שמגיע לקופסת הפיוזים שהוא 4G אם אני לא טועה, זה כבר לא בסדר.

בכל מקרה תמיד הכי טוב להתחבר ישירות למצבר !

בכל מקרה אמסטף הייתי ממליץ לך לחווט מחדש את כבל המתח של המערכת שלך !

פורסם

את ההתקנה עצמה לא אני ביצעתי .

ה + שלי מפעיל 2 מגברים כבר חצי שנה

וחנות מקצועית ואמינה עשתה זאת .

אני לא יודע עם איזה כבל מגיע ה [+]

לקופסא הזו, אבל אם עד היום לא היו לי בעיות

אני לא חושב שצריכה להיות בעיה ..

הפיוז היה נשרף או הכבל היה מתחמם

או אם הכבל לא היה מעביר מספיק זרם

המגבר לא היה נדלק .

עדיף להימנע מלקדוח באוטו סתם ככה כי אמרו לי

שככה צריך להיות .

פורסם

גם אני ההיתי ממליץ לך לחווט מחדש.. ומי שלקח לך + ואמר לך שככה זה צריך להיות

לא נראה לי המתקין הכי טוב שיש...

מנוע חזק בודי קל וזהו.!:-):-)

פורסם

על מנת לעבור את חומת האש ברכב הנ"ל לא צריך לקדוח באוטו,

מעל לדוושת הברקס ישנה גומיה קטנה חתך קטן בגומיה ויעבור לך גם 2G שם !

אישית אני לא מכיר שום רכב שצריך לקדוח חור בחומת האש על מנת להעביר שם כבל מתח !

פורסם

מצאתי את הפלוס מתחת לתיבת פיוזים, זה נראה מספיק רציני, ויש אפילו בורג שאפשר להלביש עליו את הנעל כבל, אבל איפה אני אדחף שם בית פיוז ANL זה כבר בעיה, דלתות נפתחו תודות למדריך המפורט שקיבלתי פה, עכשיו נשאר רק תעלות צד ובניה של מיד ריינג' בקורות,

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

הבנת שאני לא סתם אומר ?

יש שם מקום לדחוף בית פיוז ..

אני אצלם לך איך זה אצלי ואני יעלה לך ..

שמו לי אותו בדיוק איך שסוגרים את המכסה של תיבת הפיוזים

זה יחסית נוח אם משו קורה ..

לא צריך להתכופף או דברים כאלו .

פורסם

סיימתי היום אחרי שעבדתי מהבוקר עד 7 בערב את ההתקנה (3 מגברים, קרוס אקטיבי, סט שלושה חלקים מקדימה ומלא מלא חיווט)

עבר יחסית בשלום, אין היסים, החשמל זורם כמו שצריך למערכת אין נפילות מתח רק נשאר לכוון וזהו זה,

קצת קליפסים שבורים אבל שום דבר שאי אפשר לסדר,(מישהו מכיר פירוקיה טובה?) בסופ"ש גם בניתי קורות מפיבר ואני יעלה תמונות בהמשך, תודה רבה לכל העוזרים קיצרתם לי את הדרך ומנעתם ממני לשבור דברים שחבל על הזמן

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

×
×
  • תוכן חדש...