Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מעוניין לרכוש סט קומפוננט למאזדה 3 , ומחפש המלצות על סט טוב ואיכותי ברמת מחיר בין 700 עד 1000 שקל.

הרדיו הוא של פיוניר ומגבר אינפיניטי 475 אשר מוציא 75 RMS .

ישנו גם סאב אינפיניטי.

שיהיה שידוך טוב ביניהם.

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

פורסם

כמה אופציות:

הרץ אנרג'י

מורל דוטק

פוקל 165A1/165V1

ריינבו CSX265

GTO6508C JBL

 

חלקם רכים חלקם חדים,אתה צריך לבחור איזה סט הכי מתאים לך.

איזה סגנון מוזיקה אתה שומע?

יש מפגש בקריית גת ביום שבת הקרוב,אם תגיע תוכל לשמוע כמה סטים.

 

נ.ב.

המידה אצלך מקדימה היא 5X7,קח בחשבון שתצטרך להתקין טבעות הגבהה.

בשיפוצים...

פורסם

ל"הרץ" יש סט אנרג'י 5X7 וגם לMBQ בלי הגבהות ובלי טבעות והתקנים תוך ריחמיים ,תנצל את הגודל של הרמקול ייתן לך מיד-באס טוב

פורסם

האם תוכלו לפרט מה מהסטים נכללים לרכים ומה לחדים? ואיפה עובר הגבול ביניהם ואיך ההבדל בא לידי ביטוי?

פורסם

דוטק אוביישן-תברר בארט סאונד יש להם הנחה לחברי הפורום.

 

המורל רכים הפוקל חדים כל השאר זה בניהם ברמה שונה.

 

נ.ב.

שכחתי להוסיף גם אימג'ן של הייבריד אודיו

בשיפוצים...

פורסם

תלוי כמה האוזן שלך רגישה,אני למשל יכול כל היום לשמוע טוויטרים של פוקל שאנשים אחרים היו מדממות להם אוזניים.

לפי רוב הפורום,המורל הכי נעימים לאוזן.

בשיפוצים...

פורסם

אני רואה שלמורל יש שני דגמים של דוטק,

אחד דוטק אבושין והשני דוטק MK2 , מה ההבדל בינהם?

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

פורסם

הMK2 הוא ישן יותר.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קניתי והתקנתי את המורל דוטק אבל לא שומעים לא טוב לדעתי , איך אני צריך לכוון אותם במגבר יש לי אינפינטי 475 לשים אותם על HPE או FULL ?

ועל כמה לכוון את החיתוך ?

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

פורסם

HU על 75-80%.

תעלה את הגיין עד שאתה שומע עיוותים ותוריד טיפה.

חיתוך תדרים-קרוסאובר על HPF-תתחיל מתדר גבוה ותרד עד שתשמע עיוותים.

בשיפוצים...

פורסם

לא הבנתי אותך כול כך.

לשים את הHU על %80 ווליום ואת הקרוס במגבר על HPF זה לא אמור להיות על FULL ?

ואין לי גיין במגבר אז לשים את הבורר של הווליום במגבר?

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

×
×
  • תוכן חדש...