Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את המכשיר necvox i03, יש לו מאחורה חיבור לאנטנת GPS ואני רוצה להזמין אותה מהאינטרנט (או מהארץ אם יש במחירים נורמלים).

הבנתי שאני צריך אנטנה שתתאים מבחינת מתחים או איזה תדר שהמערכת עובדת עליו גם.

מישהו יכול לעזור לי בחיפוש? או אולי רק בכיוון מה לחפש ?

 

תודה רבה מראש

 

אלה הנתונים של המכשיר שהצלחתי למצוא באינטרנט.

Display Format: 336,960 pixels

AM / FM Radio

Playback disc : CD / VCD / DVD & CD-R compatible 12cm & 8cm

Optical output : Connection to optional DSP unit for 5.1 channel Dolby Digital

Built-in 45W x 4 high power amplifier

Bluetooth, SD, USB

Built-in GPS navigator

Wireless Remote

Operating Voltage : DC 12V-13.5V

Main Unit Size : W277mm x H146mm x D193mm

Master control with necvox 6/10 discs DVD Changer

Optional DVB-T

GPS Navigator Specification:

CPU: Samsung S3C2400 400M

Memory: 64MB SDRAM, 64MB Flash ROM

Operating system: Windows CE.NET 4.2/5.0

Storage media: Supports SD card or MMC card

Video: CVBS & RGB mode

Audio: 0.4W

DC Power: 9~30V DC

Power consumption: 3W @ 12V DC

Main Unit Size: W182mm x D178mm x H104mm

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

יש לי סיאט איביזה 2011

יש לי את המערכת הזאת גם ואתה חייב אנטנה מיוחדת

לא תמצא באייבי או בכל אתר אפשרי מה שרדיו מילנו עושה זה בושה הוא מנצל את העובדה שלא תצליח להשיג את האנטנה

 

אני יש לי את האנטנה... היה לי בעייה במערכת איך שקניתי את האוטו. בחברה היה נציג של רדיו מילנו שהחליף לי את המערכת ובקופסה של המערכת היה שם את האנטנה אז דברתי איתו שישאיר לי אותה והוא לא רצה אבל אני דברתי אם נציג מצ'מפיון והוא הביא לי את האנטנה בחינם כאילו פיצוי על זה שהמערכת לא עבדה איך שקניתי את האוטו

 

שמחתי לעזור לכל האנשים שמחפשים אנטנה למערכת

רועי .א.

פורסם

כל הכבוד על הנתונים אני מחפש נתונים על המערכת הזאת כבר מלא זמן

אם תוכל לתת את כתובת האתר שמצאת את זה אני חיפשתי גם עדכוני תוכנה ולא מצאתי

פורסם

כמו בעבר הצעתי עזרה דרך היבואן הרישמי של הנקווקס, מחיר של האנטנה פחות מחצי ממה שביקשו בצ'מפיון פניתי לחבר שלי היבואן

אבל לא התאים לך עידן

פורסם

ההודעה הזאת נכתבה עוד לפני שדיברנו בכלל...

בכל אופן הודתי לך מאוד על העזרה ואני מודה לך שוב!

×
×
  • תוכן חדש...